Publikováno Září 30, 200915 r Ahojte octaviáci, mám octu 1,6 74kw, počas jazdy s vyhodenou rýchlosťou, mám stabilný voľnobeh a otáčky nekolísajú. Ked auto zastavím otáčky trošilinku klesnú a začne sa mi kolísať voľnobeh. Čím to môže byť??? Viete my s tým niekto poradiť? Rozbeh auta pri 1 a 2 rýchlostnom stupni okolo 2000ot. je taký trhaví. Auto cuká keď dosiahne otáčky nad 2200 ťahá už plynule. Menil som sviečky aj káble. Všetky filtre. Klapka vyčistená a nastavená Vagom. Nemôže to robiť snímač otáčok na klukovej hriadeli??? Ďakujem za každú odpoveď.
Září 30, 200915 r Mohl by to delat neverohodny signal snimace hmotnosti nasaveneho vzduchu, nejvice by se to projevovalo pri prechodnych stavech, hlavne rychle akceleraci. Zkusil bych ji odpojit a nechat RJ pouzit tovarni hodnoty.
Říjen 1, 200915 r Autor Mohl by to delat neverohodny signal snimace hmotnosti nasaveneho vzduchu, nejvice by se to projevovalo pri prechodnych stavech, hlavne rychle akceleraci. Zkusil bych ji odpojit a nechat RJ pouzit tovarni hodnoty. To mas na mysli vahu vzduchu??? Ak ano skúsim ju odpojiť a uvidíme čo to spravím. Základné nastavenia som už robil ale iba pre klapku.
Říjen 2, 200915 r - jj když odpojíš váhu ŘJ bere nějakou přednastavenou hodnotu - snímač otáček to může klidně dělat, asi nejlepší je vyzkoušet jiný - já mám 75kW a taky při jízdě je volnoběh přesně 750ot, při zastavení a netočení kol klesne na 680ot motor sem tam trošku poškubne ale žádná hrůza. spolujezdec to ani necítí. je to jak za studena tak za tepla. - ještě to může prý dělat prnvní lambda sonda, před katem vyzkoušej a dej vědět jak jsi dopadl
Říjen 2, 200915 r Autor - jj když odpojíš váhu ŘJ bere nějakou přednastavenou hodnotu- snímač otáček to může klidně dělat, asi nejlepší je vyzkoušet jin - já mám 75kW a taky při jízdě je volnoběh přesně 750ot, při zastavení a netočení kol klesne na 680ot motor sem tam trošku poškubne ale žádná hrůza. spolujezdec to ani necítí. je to jak za studena tak za tepla. - ještě to může prý dělat prnvní lambda sonda, před katem vyzkoušej a dej vědět jak jsi dopadl Díki za radu ten snímač otáčok nieje problém zohnať len je k nemu blbý príspud pod rozvodami a moc sa mi tam nechce babrať a čo sa týka lambdy tak VAG by mal niečo hlásiť. Pamäť závad prázdna. Váhu som čistil aj som ju skúšal odpojiť ale žiadna nejaká extra zmena. Akurát nabehli chybové hlášky a následne som ich vymazal.
Říjen 2, 200915 r Díki za radu ten snímač otáčok nieje problém zohnať len je k nemu blbý príspud pod rozvodami a moc sa mi tam nechce babrať a čo sa týka lambdy tak VAG by mal niečo hlásiť. Pamäť závad prázdna. Váhu som čistil aj som ju skúšal odpojiť ale žiadna nejaká extra zmena. Akurát nabehli chybové hlášky a následne som ich vymazal. Děla ti to snimač na čerpadle servu.Odpoj ho a uvidíš.Kamaradovy to taky dělalo měnil klapku a nic.Když to přestane s tím odpojením.Vyměn ten hydraulický snímač na servu.
Říjen 2, 200915 r Autor Děla ti to snimač na čerpadle servu.Odpoj ho a uvidíš.Kamaradovy to taky dělalo měnil klapku a nic.Když to přestane s tím odpojením.Vyměn ten hydraulický snímač na servu. díky za radu snímač som už odpájal a stále nič, ostala už lambda a snímač otáčok uvidíme, zatim dííík
Říjen 3, 200915 r ten snimac kliky urcite skontroluj, nejlepe pokud mas moznost pripojit VAG v rezimu grafickeho zaznamu, tam uvidis jestli snimac v case nehlasi nesmyslne hodnoty, pak by se klidne mohli vypinat vstriky. Jeste bych mozna zkontrolovat spinac pedalu spojky a brzdy, muze delat neplechu rozvez, spinac el. plynu je jistenej, ten bude OK
Říjen 3, 200915 r Autor ten snimac kliky urcite skontroluj, nejlepe pokud mas moznost pripojit VAG v rezimu grafickeho zaznamu, tam uvidis jestli snimac v case nehlasi nesmyslne hodnoty, pak by se klidne mohli vypinat vstriky. Jeste bych mozna zkontrolovat spinac pedalu spojky a brzdy, muze delat neplechu rozvez, spinac el. plynu je jistenej, ten bude OK Spínače oboch pedálov sú OK testoval som vo Vagu. Snímač kluky ma trápi neviem ako ho mám zmerať.
Říjen 5, 200915 r ten snimac kliky urcite skontroluj, nejlepe pokud mas moznost pripojit VAG v rezimu grafickeho zaznamu, tam uvidis jestli snimac v case nehlasi nesmyslne hodnoty, pak by se klidne mohli vypinat vstriky. Jeste bych mozna zkontrolovat spinac pedalu spojky a brzdy, muze delat neplechu rozvez, spinac el. plynu je jistenej, ten bude OK taky by mě zajímalo jak se dá tento snáímač zdiagnostikovat. prosím o postuop jak pro malé dítě, dík;)
Říjen 5, 200915 r rucne lze multimetrem promerit civku snimace proti zkratu (pin 2-3 ... 450-1000ohm) a pripadne zkrat signalovych vodicu na kostru (pin 2-1 a 3-1 ... nekonecno) a nebo primo zmerit signal pres VAG. Pripojit VAG, vybrat RJ motoru, vybrat pouze jeden blok hodnot ktery meri otacky (treba skupinu c. 2) a aktivovat pred jizdou logovani, tlaticko LOG a spustit zaznam. Volne siritelnym programem LogView http://dieselpower.cz/downloads/software/l...gview_0_1_6.zip lze prohlizet po jizde zaznamenana data po predchozim logovani do souboru. Pripadne vypadky signalu kliky by mely byt v grafu viditelne.
Říjen 6, 200915 r Autor rucne lze multimetrem promerit civku snimace proti zkratu (pin 2-3 ... 450-1000ohm) a pripadne zkrat signalovych vodicu na kostru (pin 2-1 a 3-1 ... nekonecno) a nebo primo zmerit signal pres VAG. Pripojit VAG, vybrat RJ motoru, vybrat pouze jeden blok hodnot ktery meri otacky (treba skupinu c. 2) a aktivovat pred jizdou logovani, tlaticko LOG a spustit zaznam. Volne siritelnym programem LogView http://dieselpower.cz/downloads/software/l...gview_0_1_6.zip lze prohlizet po jizde zaznamenana data po predchozim logovani do souboru. Pripadne vypadky signalu kliky by mely byt v grafu viditelne. Takže vyskúšam to cez VAG mohol by som ťa poprosiť o konkrétnejší postup, pochopil som že sa musím spojiť RJ motor 01 skupina 002. Hlavne ma zaujíma to logovanie ten log spustím kedy a vlastne kde v tom programe. Koniec som pochopil že konkrétny výsledok si mrknem v tom programe čo si mi poslal. Samozrejme s mojimi hodnotami. Dík za odpoveď
Říjen 6, 200915 r Takže vyskúšam to cez VAG mohol by som ťa poprosiť o konkrétnejší postup, pochopil som že sa musím spojiť RJ motor 01 skupina 002. Hlavne ma zaujíma to logovanie ten log spustím kedy a vlastne kde v tom programe. Koniec som pochopil že konkrétny výsledok si mrknem v tom programe čo si mi poslal. Samozrejme s mojimi hodnotami. Dík za odpoveď pripojit se k RJ motoru adresa 01, vybrat funkci merene hodnoty (08), vybrak skupinu c.2, spusti funkci logovani (tlacitko LOG), nastavit jmeno souboru do ktereho se budou provozni hodnoty ukladat a spustit zaznam, snad jsem na nic nezapomel. Pak uz jen nacist zaznam v programu LogView.
Říjen 6, 200915 r Autor pripojit se k RJ motoru adresa 01, vybrat funkci merene hodnoty (08), vybrak skupinu c.2, spusti funkci logovani (tlacitko LOG), nastavit jmeno souboru do ktereho se budou provozni hodnoty ukladat a spustit zaznam, snad jsem na nic nezapomel. Pak uz jen nacist zaznam v programu LogView. Dííííííííííííky
Říjen 6, 200915 r Autor pripojit se k RJ motoru adresa 01, vybrat funkci merene hodnoty (08), vybrak skupinu c.2, spusti funkci logovani (tlacitko LOG), nastavit jmeno souboru do ktereho se budou provozni hodnoty ukladat a spustit zaznam, snad jsem na nic nezapomel. Pak uz jen nacist zaznam v programu LogView. Ahoj nejak som sa z toho vysomáril a také niečo mi vyšlo dám to do prílohy. Budeš dobrý mrkneš sa na to? Neviem či to bude postačovať ale je to zaujímavá vec. Ale aj tak veľká vďaka zasa som sa niečo nové naučil. octa_log.zip
Říjen 20, 200915 r Zdravím, mám úplně ten samý problém, vyměnil jsem snad všechno, co mi kdo poradil, ale bez výsledku. Zbývá snad už jen Hallák a lambda. Chlapi přišli jste už na něco. Dík za každou radu.
Říjen 20, 200915 r Autor Ahoj, ja už mám problém vyriešený. Bolo v netesnosti výfukového potrubia. Skús upchať koncový výfuk handrou, natoč motor, a chod pomaly po potrubí. Ja som tam mal takú málinku prasklinku ako vlas, a vidíš aké problémy to robilo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.