Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte octaviáci, mám octu 1,6 74kw, počas jazdy s vyhodenou rýchlosťou, mám stabilný voľnobeh a otáčky nekolísajú. Ked auto zastavím otáčky trošilinku klesnú a začne sa mi kolísať voľnobeh. Čím to môže byť??? Viete my s tým niekto poradiť? Rozbeh auta pri 1 a 2 rýchlostnom stupni okolo 2000ot. je taký trhaví. Auto cuká keď dosiahne otáčky nad 2200 ťahá už plynule. Menil som sviečky aj káble. Všetky filtre. Klapka vyčistená a nastavená Vagom.

Nemôže to robiť snímač otáčok na klukovej hriadeli???

Ďakujem za každú odpoveď. :palec2:

Mohl by to delat neverohodny signal snimace hmotnosti nasaveneho vzduchu, nejvice by se to projevovalo pri prechodnych stavech, hlavne rychle akceleraci. Zkusil bych ji odpojit a nechat RJ pouzit tovarni hodnoty.

  • Autor
Mohl by to delat neverohodny signal snimace hmotnosti nasaveneho vzduchu, nejvice by se to projevovalo pri prechodnych stavech, hlavne rychle akceleraci. Zkusil bych ji odpojit a nechat RJ pouzit tovarni hodnoty.

To mas na mysli vahu vzduchu??? Ak ano skúsim ju odpojiť a uvidíme čo to spravím. Základné nastavenia som už robil ale iba pre klapku.

- jj když odpojíš váhu ŘJ bere nějakou přednastavenou hodnotu

- snímač otáček to může klidně dělat, asi nejlepší je vyzkoušet jiný

- já mám 75kW a taky při jízdě je volnoběh přesně 750ot, při zastavení a netočení kol klesne na 680ot

motor sem tam trošku poškubne ale žádná hrůza. spolujezdec to ani necítí. je to jak za studena tak za tepla.

- ještě to může prý dělat prnvní lambda sonda, před katem

vyzkoušej a dej vědět jak jsi dopadl

  • Autor
- jj když odpojíš váhu ŘJ bere nějakou přednastavenou hodnotu

- snímač otáček to může klidně dělat, asi nejlepší je vyzkoušet jin

- já mám 75kW a taky při jízdě je volnoběh přesně 750ot, při zastavení a netočení kol klesne na 680ot

motor sem tam trošku poškubne ale žádná hrůza. spolujezdec to ani necítí. je to jak za studena tak za tepla.

- ještě to může prý dělat prnvní lambda sonda, před katem

vyzkoušej a dej vědět jak jsi dopadl

Díki za radu ten snímač otáčok nieje problém zohnať len je k nemu blbý príspud pod rozvodami a moc sa mi tam nechce babrať a čo sa týka lambdy tak VAG by mal niečo hlásiť. Pamäť závad prázdna. Váhu som čistil aj som ju skúšal odpojiť ale žiadna nejaká extra zmena. Akurát nabehli chybové hlášky a následne som ich vymazal.

Díki za radu ten snímač otáčok nieje problém zohnať len je k nemu blbý príspud pod rozvodami a moc sa mi tam nechce babrať a čo sa týka lambdy tak VAG by mal niečo hlásiť. Pamäť závad prázdna. Váhu som čistil aj som ju skúšal odpojiť ale žiadna nejaká extra zmena. Akurát nabehli chybové hlášky a následne som ich vymazal.

Děla ti to snimač na čerpadle servu.Odpoj ho a uvidíš.Kamaradovy to taky dělalo měnil klapku a nic.Když to přestane s tím odpojením.Vyměn ten hydraulický snímač na servu.

  • Autor
Děla ti to snimač na čerpadle servu.Odpoj ho a uvidíš.Kamaradovy to taky dělalo měnil klapku a nic.Když to přestane s tím odpojením.Vyměn ten hydraulický snímač na servu.

díky za radu snímač som už odpájal a stále nič, ostala už lambda a snímač otáčok

uvidíme, zatim dííík

ten snimac kliky urcite skontroluj, nejlepe pokud mas moznost pripojit VAG v rezimu grafickeho zaznamu, tam uvidis jestli snimac v case nehlasi nesmyslne hodnoty, pak by se klidne mohli vypinat vstriky. Jeste bych mozna zkontrolovat spinac pedalu spojky a brzdy, muze delat neplechu rozvez, spinac el. plynu je jistenej, ten bude OK

  • Autor
ten snimac kliky urcite skontroluj, nejlepe pokud mas moznost pripojit VAG v rezimu grafickeho zaznamu, tam uvidis jestli snimac v case nehlasi nesmyslne hodnoty, pak by se klidne mohli vypinat vstriky. Jeste bych mozna zkontrolovat spinac pedalu spojky a brzdy, muze delat neplechu rozvez, spinac el. plynu je jistenej, ten bude OK

Spínače oboch pedálov sú OK testoval som vo Vagu. Snímač kluky ma trápi neviem ako ho mám zmerať.

ten snimac kliky urcite skontroluj, nejlepe pokud mas moznost pripojit VAG v rezimu grafickeho zaznamu, tam uvidis jestli snimac v case nehlasi nesmyslne hodnoty, pak by se klidne mohli vypinat vstriky. Jeste bych mozna zkontrolovat spinac pedalu spojky a brzdy, muze delat neplechu rozvez, spinac el. plynu je jistenej, ten bude OK

taky by mě zajímalo jak se dá tento snáímač zdiagnostikovat.

prosím o postuop jak pro malé dítě, dík;)

rucne lze multimetrem promerit civku snimace proti zkratu (pin 2-3 ... 450-1000ohm) a pripadne zkrat signalovych vodicu na kostru (pin 2-1 a 3-1 ... nekonecno) a nebo primo zmerit signal pres VAG. Pripojit VAG, vybrat RJ motoru, vybrat pouze jeden blok hodnot ktery meri otacky (treba skupinu c. 2) a aktivovat pred jizdou logovani, tlaticko LOG a spustit zaznam. Volne siritelnym programem LogView http://dieselpower.cz/downloads/software/l...gview_0_1_6.zip lze prohlizet po jizde zaznamenana data po predchozim logovani do souboru. Pripadne vypadky signalu kliky by mely byt v grafu viditelne.

  • Autor
rucne lze multimetrem promerit civku snimace proti zkratu (pin 2-3 ... 450-1000ohm) a pripadne zkrat signalovych vodicu na kostru (pin 2-1 a 3-1 ... nekonecno) a nebo primo zmerit signal pres VAG. Pripojit VAG, vybrat RJ motoru, vybrat pouze jeden blok hodnot ktery meri otacky (treba skupinu c. 2) a aktivovat pred jizdou logovani, tlaticko LOG a spustit zaznam. Volne siritelnym programem LogView http://dieselpower.cz/downloads/software/l...gview_0_1_6.zip lze prohlizet po jizde zaznamenana data po predchozim logovani do souboru. Pripadne vypadky signalu kliky by mely byt v grafu viditelne.

Takže vyskúšam to cez VAG mohol by som ťa poprosiť o konkrétnejší postup, pochopil som že sa musím spojiť RJ motor 01 skupina 002. Hlavne ma zaujíma to logovanie ten log spustím kedy a vlastne kde v tom programe. Koniec som pochopil že konkrétny výsledok si mrknem v tom programe čo si mi poslal. Samozrejme s mojimi hodnotami.

Dík za odpoveď

Takže vyskúšam to cez VAG mohol by som ťa poprosiť o konkrétnejší postup, pochopil som že sa musím spojiť RJ motor 01 skupina 002. Hlavne ma zaujíma to logovanie ten log spustím kedy a vlastne kde v tom programe. Koniec som pochopil že konkrétny výsledok si mrknem v tom programe čo si mi poslal. Samozrejme s mojimi hodnotami.

Dík za odpoveď

pripojit se k RJ motoru adresa 01, vybrat funkci merene hodnoty (08), vybrak skupinu c.2, spusti funkci logovani (tlacitko LOG), nastavit jmeno souboru do ktereho se budou provozni hodnoty ukladat a spustit zaznam, snad jsem na nic nezapomel. Pak uz jen nacist zaznam v programu LogView.

  • Autor
pripojit se k RJ motoru adresa 01, vybrat funkci merene hodnoty (08), vybrak skupinu c.2, spusti funkci logovani (tlacitko LOG), nastavit jmeno souboru do ktereho se budou provozni hodnoty ukladat a spustit zaznam, snad jsem na nic nezapomel. Pak uz jen nacist zaznam v programu LogView.

Dííííííííííííky :palec2:

  • Autor
pripojit se k RJ motoru adresa 01, vybrat funkci merene hodnoty (08), vybrak skupinu c.2, spusti funkci logovani (tlacitko LOG), nastavit jmeno souboru do ktereho se budou provozni hodnoty ukladat a spustit zaznam, snad jsem na nic nezapomel. Pak uz jen nacist zaznam v programu LogView.

Ahoj nejak som sa z toho vysomáril a také niečo mi vyšlo dám to do prílohy. Budeš dobrý mrkneš sa na to? Neviem či to bude postačovať ale je to zaujímavá vec. Ale aj tak veľká vďaka zasa som sa niečo nové naučil.

octa_log.zip

  • 2 týdny později...

Zdravím,

mám úplně ten samý problém, vyměnil jsem snad všechno, co mi kdo poradil, ale bez výsledku. Zbývá snad už jen Hallák a lambda. Chlapi přišli jste už na něco. Dík za každou radu.

  • Autor

Ahoj, ja už mám problém vyriešený. Bolo v netesnosti výfukového potrubia.

Skús upchať koncový výfuk handrou, natoč motor, a chod pomaly po potrubí. Ja som tam mal takú málinku prasklinku ako vlas, a vidíš aké problémy to robilo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.