Přejít na obsah

Klapot po nastartování


michal.kubik

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám celkem problém s motorem 2.0 TDI (103 kW) - po nastartování cca po 15 vteřinách se ozývájí nepravidlené rány (tak jako kdyby se zadíralo nějaké ložisko). Po zahřátí motoru se tento zvuk ztrácí. V sevisu mi tvrdily, že je to převodovka - na jejich rady jsem ji celou vyměnil a co se stalo? Vůbec nic situace se vůbec nezměnila. Nemáte s tím někdo zkušenosti??? Děkuji za radu Michal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám celkem problém s motorem 2.0 TDI (103 kW) - po nastartování cca po 15 vteřinách se ozývájí nepravidlené rány (tak jako kdyby se zadíralo nějaké ložisko). Po zahřátí motoru se tento zvuk ztrácí. V sevisu mi tvrdily, že je to převodovka - na jejich rady jsem ji celou vyměnil a co se stalo? Vůbec nic situace se vůbec nezměnila. Nemáte s tím někdo zkušenosti??? Děkuji za radu Michal

Zdravim..měnil si i setrvačník?? A kolik máš najeto km??

Editováno: , autor: RemyZero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám najeto 166 000 km. setrvačník jsem neměnil - myslíš, že by to mohlo být tím? Když to měli rozdělaný tak říkali, že vše je OK, že to bude určitě v převodovce :(

Michal

Já když auto nastartuji, musí být tedy studené, tak po chvilce se ozývají takové kovové zvuky a když zařadím rychlost, tak to přestane a to by měl být ten setrvačník .... Dělá Ti to trošku rachot i při jízdě?? Když je třeba motor podtočený a ty přidáš prudce plyn??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já když auto nastartuji, musí být tedy studené, tak po chvilce se ozývají takové kovové zvuky a když zařadím rychlost, tak to přestane a to by měl být ten setrvačník .... Dělá Ti to trošku rachot i při jízdě?? Když je třeba motor podtočený a ty přidáš prudce plyn??

Zítra otestuji ten rachot při jízdě. :) Jinak o víkendu jsem to celkem detailně testoval a přišel jsem na to, že: Jak uvádíš - kovové zvuky (nepravidlené) jsou pouze pokud je motor naprosto studený a to pouze na volnoběch. Pokud promáčku spojku tak zvuky naprosto zmizí nebo zmizí pokud třeba i mírně přidám plyn (takže jsem defacto přišel na dvě varianty klidu motoru). Až je motor ohřátý jsou zvuky naprosto pryč. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zítra otestuji ten rachot při jízdě. :) Jinak o víkendu jsem to celkem detailně testoval a přišel jsem na to, že: Jak uvádíš - kovové zvuky (nepravidlené) jsou pouze pokud je motor naprosto studený a to pouze na volnoběch. Pokud promáčku spojku tak zvuky naprosto zmizí nebo zmizí pokud třeba i mírně přidám plyn (takže jsem defacto přišel na dvě varianty klidu motoru). Až je motor ohřátý jsou zvuky naprosto pryč. :)

Přesně jak píšeš... Klape mi to prostě chvilku po prvním studeném startu, mam DSG, takže musím zařadit rychlost a klapot přestane ...

Potom už mi to celý den nedělá, jenom jak sem psal, že při jízdě to rachotí, dkyž je motor podtočený a sešlápneš plyn...

Zítra bych měl ject do servisu za mechanikem a ten se s tím projede a řekne jestli je to na 100% ten setrvačník, abych ho neměnil zbytečně...

Podle mě tvůj problém je stejný jako můj, takže vadný setrvák a ne převodovka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mně by hlavně zajímalo, co ty "odborníky" v servisu vedlo k názoru, že to je převodovka. Předpokládám, že ti jí taky v tomtéž servisu za hodně dlouhý peníze vyměnili.

Vedlo je k tomu to, že když se sešlápla spojka tak tlučení přestalo a tím pádem to musí být jedině převodovka. (ano samozřejmě ji měnili oni :( Proto se právě bojím jít někam znovu, aby to nebyl zase super odhad za velký prachy :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaplatil si za opravu a závada přetrvává tak asi reklamace né ??

No tak to se jim určitě nelíbí, argumentují tím, že ve spojce byla chyba a že je to souhra dalších problémů (takže jsem celkem v pasti). Jen dotaz pod čarou zkušenosti s dodavatelem náhradních dílů www.cc-autodily.cz máš jaký? Dodávají i originální díly nebo jen díly z Číny :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zkušenost z ccautodíly mám výborný, cca 4 objednávky a vždycky OK, jednou reklamace, jiný typ naftového filtru na OII, bleskově vyřešeno, druhý den přijelo PPL a přivezlo zdarma správný a odvezlo špatný.

Díly dostaneš jaký si objednáš, já bral vždycky origo a taky jsem takový dostal, dokonce i ve stejných krabicích v jakých je prodávají ve škodovce.

Když napíšeš do poznámky že jsi uživatel tohoto fóra a svůj nick tak dostaneš 5% slevu na vše, po přepočítání jsem ale zjistil že u něčeho je to i víc než 5%

z cen na e-shopu což mile překvapí :)

Mj. je tady na toto přímo téma:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=48743&st=0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

no mne auto na neutrale hrkoce ako sialene ale akonahle pustim ventilator tak to prestane, dalej mi vydava aj take klepotanie ako keby niekto buchal to skonci pri stlaceni spojky...vsetky zvuky mi vychadzaju z pravej strany motora...nedavno mi menili prevodovku-odvtedy som najazdil 2350km, nemoze to mat daky suvis?

Editováno: , autor: pajko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam ten samej problem. Octavia II 2.0TDi DSG r.v.96 najeto 64 tis. Staci vymenit jen setrvak, nebo se musi menit neco dalsiho? Diky za radu.

Zdravím...nemáš auto ještě v záruce?? Beru samozřejmě rok výroby 2006 a ne 1996 :)

Jestli máš ještě záruku, tak to setrvačník mění škodovka zadarmo ... Jestli jo, tak rychle do servisu

Koukam, že se Setrvačník začal ozývat docela brzo ...Dostal jsem radu, že se mění setrvačník, potom se dávají nové šrouby a také je prý dobré vyměnit jehličkové ložisko na klice, dkyž to bude sundané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím...nemáš auto ještě v záruce?? Beru samozřejmě rok výroby 2006 a ne 1996 :)

Jestli máš ještě záruku, tak to setrvačník mění škodovka zadarmo ... Jestli jo, tak rychle do servisu

Koukam, že se Setrvačník začal ozývat docela brzo ...Dostal jsem radu, že se mění setrvačník, potom se dávají nové šrouby a také je prý dobré vyměnit jehličkové ložisko na klice, dkyž to bude sundané.

Zdravím všechny, kteří reagovali na moje téma :). Podělím se výsledek zkoumání problému klapotu. Do dnešního dne jsem zrealizoval výměnu setrvačníku - a co bych čekal, že vše přestane, ale pánové není tomu tak zcela. Je pravda, že klapot se značně snížil to se musí nechat, ovšem se stále projevuje chvění motoru, který je cítit, když např. stojím na semaforu - je cítit takové pravidelnější chvění motoru (pokud jsem se na to díval po otevření kapoty, tak opravdu se motor chvěje) :( takže jsem z toho takový celkem unavený

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny, kteří reagovali na moje téma :). Podělím se výsledek zkoumání problému klapotu. Do dnešního dne jsem zrealizoval výměnu setrvačníku - a co bych čekal, že vše přestane, ale pánové není tomu tak zcela. Je pravda, že klapot se značně snížil to se musí nechat, ovšem se stále projevuje chvění motoru, který je cítit, když např. stojím na semaforu - je cítit takové pravidelnější chvění motoru (pokud jsem se na to díval po otevření kapoty, tak opravdu se motor chvěje) :( takže jsem z toho takový celkem unavený

Zdravim ..chtěl jsem se zeptat jak tady píšeš, že klapot se značně snížil..to znamená že i po výměně setrvačníku je pořád něco slyšet??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já si pro jistotu objednal nový, uvidíme co to udělá.. jen pro jistotu... akorát jsem zvědavej na výměnu.. jsou snad pod výkem a doufám, že to výko není nějak zalepené.. no uvidíme. :-)

Moment....ty si si objednal svíčky na tvojí Fabii a nebo žhavičky na OII diesel ??

Jinak se chci zeptat, kolik takový originál žhavičky stojí??

No u OII jsou schovaný pod víkem, takže výměna neni zas tak jednoduchá...šrouby na víku se musí utahnout na určitý moment, aspoň tak mi to řikaliv servisu :) ..jinak jsem to nezkoumal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přibližně originál stojí cca 350 kč. Nemám to ze škodovky, ale z obchodu co dělají díly na škodovky. Měnit mi to bude dělat kamarád, co tomu rozumí. Jinak fabii už nemám, mám teď O2 diesel. Taky si to musím opravit v profilu. :-)

No právě :) ..zmátl mi ten profil ... Jinak 350 Kč je za celou sadu?? To je jaký výrobce??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim ..chtěl jsem se zeptat jak tady píšeš, že klapot se značně snížil..to znamená že i po výměně setrvačníku je pořád něco slyšet??

JJ je to přesně tak něco se stále ozývá, a projevuje se to naprosto stejně - jakmile motor chvíli běží na neutrál tak to začně ted se projevuje schvěním motoru a občas si to cvakne :(, navíc dříve se to značně vše utlumilo po určitém počtu najetých km. Ted je to tak, že cvakání zmizí naprosto, ale chvění motoru je stále - abych to popsal přesněji když stojím např. na semaforu je cítit jak cuká někde v prostoru motoru a škube to jakoby s celým autem :(, ale zase si říkám jestli toto už není normální projev dvoulitru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...