Publikováno Říjen 8, 200915 r Pri neutrale a viacnasobnom zatlaceni brzdoveho pedalu mi tak poklesnu otacky motoru ze auto hned zdochne.... ako je to mozne teplota motoru je normal. bateria ma sest rokov ale je v poho filter vzduchu je tiez stary ale zatial nebol nic problem. 1.2 htp 47kW mr 04 110 tis km
Říjen 25, 200915 r Skontroluj si spínač brzdového pedálu. Robí sa to cez VAG vo Vise máš návod ako na to.
Říjen 25, 200915 r Autor ale polda mna je problem niekde inde..... ono ten motor nezdochne vzdy ked to urobim..... ale len tak pol na pol... akoby motor nedokazal zvladnut napor ktory si ten posilovac vezme... neviem
Říjen 26, 200915 r prudkým slačením pedálu zmeníš pomery v saní motora (vyžitie podtlaku pre posilovač) a on na ten okamih "zaváha" - myslím že je to normálne , ale zdochnúť by nemal. Koľko máš volnobeh ? Ja mám okolo 900 (MR07) a mne nedochne, ale viem si predstaviť že pri 750 by mohol mať problém sa udržať...
Říjen 26, 200915 r Autor hladam hladam.. tak ja mam MR 04 1.2HTP 47 kW . AZQ ja neviem ale otacky su asi 680ot/min-1 takze tak
Listopad 1, 200915 r Zdar, spínačem brzd to nebude, když je v čudu tak ti svítí EPC a no toto nemá vliv. Zkus tu podtlakovou hadici a jináč opětovné sešlápnutí ti krásně rozhodí volnoběh-běžná věc. Ale těch 680 je hodně málo, jináč ten filtr měň časteji, stojí pár korun a motor ti to vrátí. Koukni se i na klapku, může být špinavá a její vyčistění a zákl. nastavení dělá zázraky s volnoběhem. A dej vědět jak si dopad Měl jsem ten samý problém, stačilo 3x šlápnout a konečná. Vyčištění klapky, zákl. nastavení a pak i chiptuning u mr. Jandy a je klid.
Listopad 13, 201014 r EPC nemusí nutně svítit a přesto může být vadný...zkusil bych jej vyměnit, nestojí moc cca 250,- a máš jasno
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.