Sssisko Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 (editace) Čaute kluci, koncem září jsem měnil termostat a včera fridex. Předtím jsem tam měl 3 litry fridexu a 3 litry vody. Ted jsem tam dal uplně nového fridexu 4 litry a 2 litry destilované vody. Ted jsem byl ve městě, a ani jsem to moc nevytáčel, ani jsem neměl zapnuté topení (měl jsem to uplně na studeném) a jak jsem přijel domu, tak jsem šel otevřít garaž, vjel jsem dovnitř a spustil se mi ventilátor... Teplota byla jako dycky v normalu, ani nesvítilo přehřáti či něco podobného s teplotou.. Vždycky mi to takhle udělalo (než jsem zaparkoval) že se mi spustil na pár vteřin ventilátor, ale to bylo dusno a venku 30 stupňu nad nulou ve stínu ale nechápu že se spustil i když je venku 10 stupnu nad nulou... Myslíte že to je vpořádku? Že to může být tím že je ta nemrznoucí směs hustčí než předtím? Auto mám rok a udělalo to tedka poprvé v takové "zimě" .... Děkuju za radu Editováno: 9. Říjen 2009, autor: Sssisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivas Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 myslim ze je to normalne, tie vetraky sa proste spustia ked stupne teplota v chladici na urcitu teplotu a pokial nieje chladeny naporom vzduchu tak vlasne chladeny nieje a musi sa dochladit... myslim ze ked by bolo aj chladnejsie a stal by si na mieste a nekuril, bola by asi tiez len otazka casu kedy by sa tie vetraky pustili.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 Mimochodem, s tim fridexem jsi to přešvih, maximální možná koncentrace je 60% fridexu a 40% vody, víc pak už funguje opačně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brtna Vloženo 4. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2010 Zdravim, potřeboval bych poradit. Byl jsem o výkendu na dovolené. Trasa 300km tam a 300 km zpátky. Po 60km jsem uvařil Fabii. Jel jsem a náhle se rozsvítila kontolka že chybí voda a hned lezla ručička teploty nahoru. Zastavim, kouknu pod kapotu a voda se vařila jak za doby Š120. Chladič vlažný udržel jsem na něm krásně ruku a vetrák se netočil. Meměl důvod býval teplejší. Dolil jsem vodu a jedu dál. 240km v pohodě. Jel jsem dnes domu a po 150km jsem ji uvařil znova a ten samý případ. Dolil jsem a 150km v pohodě. Motor 1.4 MPI 44Kw 2001 93000km Rozvody dělány Čidlo teploty chodí, ověřeno Čidlo větráku a větrák chodí taktéž Může to dělat tchýně v autě????? Nebo termostatu jak pouští okruhy ohrevu motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.