Publikováno Říjen 12, 200915 r Ve své octě mám cca 3roky starý brzdový spínač (original VW). Od souseda jsem si půjčil vlek a po vyzkoušení světel bylo jasný, že má špatně zapojenou elektriku a při zabrždění mu svítí brzdovky a koncovy svetla zaroven. Když jsem mu to chtel ukazat, zjistil jsem, že mi nesviti brzdovky ani na vleku ani na autě. Pojistkou to nebylo. A po bádání jsem zjistil, že mi odešel opět spínač. Zajímalo by mě, jako je to možný? Zkrat tam nebyl, jen díky špatnému zapojení táhnul spínač o nějakých 2x 7W víc, což mi nepřipadá tak moc. Proč teda po pár sekundách odešel a nespálila se pojistka? Nesetkal se s tím někdo? Pojistka má správnou velikost.
Říjen 13, 200915 r Ve své octě mám cca 3roky starý brzdový spínač (original VW). Od souseda jsem si půjčil vlek a po vyzkoušení světel bylo jasný, že má špatně zapojenou elektriku a při zabrždění mu svítí brzdovky a koncovy svetla zaroven. Když jsem mu to chtel ukazat, zjistil jsem, že mi nesviti brzdovky ani na vleku ani na autě. Pojistkou to nebylo. A po bádání jsem zjistil, že mi odešel opět spínač. Zajímalo by mě, jako je to možný? Zkrat tam nebyl, jen díky špatnému zapojení táhnul spínač o nějakých 2x 7W víc, což mi nepřipadá tak moc. Proč teda po pár sekundách odešel a nespálila se pojistka? Nesetkal se s tím někdo? Pojistka má správnou velikost. Spínače nejsou asi nic moc, jezdím z vlekem občas a již jsem měnil 2 brzdový a 1x warovné. U těch blinkrů a možná i brzd, teď si nepamatuju mě nabízeli dražší verzy právě pro auto s vlekem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.