McMatej Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 To je právě ono, maže tak jak má, ale výkonové kvalifikace mají stejné jako jiné (obyčejné) oleje..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 S tím co píše Pawouk se stotožňuji ale ty rovnou mázneš viz citace. To je podle mě jednostranný. Jak píše Pawouk, mě to jezdí dobře tak neřeším, jak vypadaly hydroštely, vačka a šály při používání věhlasných značek olejů sem viděl na vlastní oči a bez znalostí nemá cenu o těch olejích debatovat. Jediný čemu v tomhle rozumím jsou normy VW v kterejch je "občas" bordel a použítí nepančovanýho a správnýho oleje, a samozřejmě měnit podle provozních podmínek ale výkonové kvalifikace mají stejné jako jiné (obyčejné) oleje..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 (editace) To je právě ono, maže tak jak má, ale výkonové kvalifikace mají stejné jako jiné (obyčejné) oleje..... Nicméně je vysoce převyšuje. A to je celkem podstatný rozdíl. Mimochodem zde je vysvětlení funkce. Editováno: 22. Prosinec 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 (editace) A proč když vysoce převyšuje VW 502.00 / 505.00, proč nemá 505.01?? Promiň, ale tohle tě nežeru. A ohledně funkce nanočástic, cituji: .... působí jako miliardy kuličkových ložisek zaplnit mezery .... Jak už jsem psal výše, koule se roviny dotýká v jednom bodě, takže zatížení v tomto bodě musí být mnohonásobně vyšší, než když se dotýkají dvě rovné plochy o ploše shodné s průměrem koule. Ale za ty prachy to přece musí být skvělý olej. :-) Editováno: 22. Prosinec 2014, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 Zkus prostudovat pořádně nabídku ať víš o čem mluvíš Co je tedy TOTO?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 (editace) Já vím, že dělají i nano oleje s kvalitními výkonovými kvalifikacemi. Ale pokud by byl nano takový zázrak, tak by tyto kvalitní výkonové kvalifikace musely mít všechny nano oleje a to jaksi nemají. viz tady Editováno: 22. Prosinec 2014, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 EE 5W40 má 505.01, jinak bych ho nepoužil a za 5l sem teď dal 1300,-kč ale jinak bych ho měl za necelejch 1500,-kč což je pořád míň než bych dal v servise a v leckerých kamenných obchodech za originál Castrol. Ale ten se dá taky koupit za 750,-kč kde už ale pochybuju o originalitě. Ale peníze tu přeci vůbec nejsou argument, to je takhle debata o ničem. Víš o tom zřejmě stejně to co my, jinak by ses vyjádřil k věci, ale máš o tom jasno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 (editace) A ještě k tomu je to typický Čech, protože aniž by tu věc vyzkoušel tak jí hned pohaní či odsoudí. Šuldo koukni SEM. Editováno: 22. Prosinec 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 (editace) Prostě tomu nevěřím, ani milionům kuličkových ložisek, ani tomu, že vysoce prevyšuje výkonové specifikace. A neveřím ani tomu, že bych poznal rozdíl při použití. Je to o tom, že každý věří tomu, čemu chce věřit. ;-) Věřím například tomu, že je lepší koupit olej za poloviční cenu a vyměnit ho 2 x častěji. Dneska to víc vypadá, že typický Čech skočí na kdejakou marketinkovou masáž a když zjistí, že to není tak úplně ono, tak řve jak tygr, že ho ty "Šmejdi" zase převezli. :-) Editováno: 22. Prosinec 2014, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 (editace) Tak pokud můžu za sebe tak taky všemu nevěřím. Proto hledám recenze uživatelů a zkouším. Zatím bohužel většinou (pokud se k tomu někdo vyjádří) narážím jen na jednostranný názory o marketingu atd. Olej za poloviční cenu kterej budu měnit po 5tkm pro mně nemá význam Sniper_2003 díky za odkaz. Editováno: 22. Prosinec 2014, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 (editace) Olej viz podpis, laboratorní filtrační papír z lékárny, najeto 9,5tkm (po vánocích až zabijem pašíka tak vyměním olej takže foto cca 150-250km před výměnou). Ve skutečnosti oproti foto (ne moc kvalitní) podle šablony: Znečištění: 4-6 Kondice: 2-4 Voda: žádná voda v oleji Palivo: žádné palivo v oleji Posouzeno třemi páry očí Editováno: 24. Prosinec 2014, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 Tak na 10tis. km je olej v parádní kondici. Se pozná dobrý olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 No, ještě sem zapomněl dodat že třetina km sou krátký trasy do 16km, další o trochu větší část než třetina do 60km a zbytek od 60km vejš. Na takovej provozní režim sem s výsledkem velmi spokojen Už od začátku to bylo vidět, ten olej po 5tkm vypadal velmi dobře. Bohužel s předchozíma značkama olej vypadal o dost hůř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 tak ten muj vypadal po 1200km uplne cerny jak bota stejne jako ostatni oleje,a mel sem na vicku divny bily slem,ktery tam nikdy nebyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 (editace) 2 šulda To je první náplň EE nebo už druhá?? Proplachoval jsi při přechodu na první náplň EE nebo ne?? Já osobně jsem proplach nedělal rovnou po MO XF jsem tam fouknul EE a co jsem naposledy koukal tak je o trošku šedivější než máš ty na fotkách. Je pravda že já mám trasy 80% do 15km a těch zbytkových 20% je dálnice v kvapíkovém tempou takže ten olej celkem dostává na p*del. Nájezd na výměnu 10-12tis.km. Editováno: 24. Prosinec 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 foxdivemaster>> Ten šlem se dělá v zimě při krátkých trasách kdy se olej nestačí prohřát a měl sem při takových situacích vždy, respektive s každým olejem, jen u EE sem to ještě nekontroloval ale na 99% věřím že bude i s ním a předchozí oleje sem dřív měl taky tak brzo černý, ale teď tomu možná pomohl proplach. Sniper_2003>> Mám první náplň EE ale před tím sem udělal ještě jednu kratší náplň oleje od hrnce (samozřejmě 5W40 505.01 ) na 5tkm a před nalitím EE sem udělal proplach pomocí Engine Flush od MO. Btw teď mi došlo že když vyměním do konce roku tak to bude letos po čtvrtý Jinak to dělám 2x max 3x Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 je to mozny jezdim 13km tam a z5 budu to ted sledovat a timto dryhym olejem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 (editace) Na 13km je to víc než možný, spíš naopak, pokud nebude je to divný. O tom proč ten šlem vzniká je toho na netu klasicky dost. Ty změny u tebe když si použil EE můžou být tím olejem kvůli tomu že se nepohodl s bordelem který máš v motoru. Drtivá většina lidí žije v domění že když nalejou novej olel do TDI tak je normální že je olej po pár stech km černej jak bota. Pokud v motoru není humus tak ten olej není černej jak bota ani po x tkm. Já olej nedolívám protože nemusím ale schválně sem to teď sledoval a do 5tkm sem čuměl jak puk na tu změnu oproti předchozímu stavu a je to jen o tom včas a pravidelně měnit olej a nelejt tam nějakou pančovanou srajdu ale to co tam patří (o kvalitě ať si každej rozhodne sám) Editováno: 25. Prosinec 2014, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 Tak a pro odlehčení nejen auto potřebuje olej. Konečně to moje manželka pochopila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 Sniper_2003>> Mám první náplň EE ale před tím sem udělal ještě jednu kratší náplň oleje od hrnce (samozřejmě 5W40 505.01 ) na 5tkm a před nalitím EE sem udělal proplach pomocí Engine Flush od MO. Btw teď mi došlo že když vyměním do konce roku tak to bude letos po čtvrtý Jinak to dělám 2x max 3x No já jsem se po tom pídil a někdo říkal použít Engine flush někdo že je to zbytečný, tak jsem zvolil svou cestu a po 10 tis km jsem jen vyměnil XF za EE. Je pravdou že dle měrky ten olej je černý. To znamená že ten proplach tomu žřejmě dost pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sheffield Vloženo 7. leden 2015 Sdílet Vloženo 7. leden 2015 Ahoj chlapi mám takový dotaz. Mam od výměny oleje najeto 8500km a rozsvítila se mi oranžová konvička(jestli se nepletu znamená to dolít litr? ) a jde mi o to zdali je to brzo od výměny či je to běžnà spotřeba? Mám octavii 2 tdi rok 2008. A ještě jedna věc. Před výměnou jsem tam měl valvoline 5w40 a v autorizáku mi tam dali 5w30 a bude velká prasárna dolít 5w40 co mám ještě doma a nebo radši koupit ten 5w30? Díky za názor a radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 7. leden 2015 Sdílet Vloženo 7. leden 2015 (editace) Nu buď hladina nebo snímač. Neřešil bych a dolil tu 5W-40. Stejně nejspíš měníš po 15tis. km olej, takže půjde za chvilku ven ( tím nemám namysli, že by jsi tím nějak ničil motor- tedy pokud dodržíš VW 505.01) . Ta spotřeba může být způsobena právě použitým olejem, protože ve většině případů jsou oleje se specifikací 5w-30 řidší. Editováno: 7. leden 2015, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. leden 2015 Sdílet Vloženo 7. leden 2015 Ahoj chlapi mám takový dotaz. Mam od výměny oleje najeto 8500km a rozsvítila se mi oranžová konvička(jestli se nepletu znamená to dolít litr? ) opatrne s tým litrom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 Olej viz podpis, laboratorní filtrační papír z lékárny, najeto 9,5tkm (po vánocích až zabijem pašíka tak vyměním olej takže foto cca 150-250km před výměnou). Ve skutečnosti oproti foto (ne moc kvalitní) podle šablony: Znečištění: 4-6 Kondice: 2-4 Voda: žádná voda v oleji Palivo: žádné palivo v oleji Posouzeno třemi páry očí Foto439.jpg Takže konečně výměna oleje ( výměna vyšla mi trochu déle než normálně cca 16.200km ). Olej jsem zkoušel přes filtrační vložku a výsledek byl takový to: Znečištění:5-7 Kondice: 4-6 Voda: žádná voda v oleji Palivo: žádné palivo v oleji Koukali jsme na to dva, dokonce jsem pořídil fotky, ale bohužel nekvalitou mobilu tam není vůbec nic vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 Těch 6tkm je holt znát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.