Květen 18, 201411 r No třeba mi auto nežere olej ( Castrol na cca 12 tis km dolití 0,6L, Shell na cca 11,5 tis km dolití 0,5, Fuchs na 14.2 tis km 0,3l atd) a hydraulické nadzvedátka nedělají takový hluk ( jako třeba u Castrolu nebo Mogulu). Já jsem už totiž pár olejů vystřídal . Navíc nyní používám olej s aditivací nanočástic takže zatím třeba pocitově pozoruji lepší ochotu motoru jít do otáček, malinko se mi snížila spotřeba ( ale to neberu jako jednoznačný důkaz, je to ovlivněno mnoha faktory ), ale právě ztichly hydraulické nadzvedátka, která vydávala takový ten otřesný klapavý zvuk dieselu. Mám dojem že už jsem to tu psal, ale ten hluk se dá změřit obyčejnou aplikací na mobilu. Ale pokud zaplatíš brzdu a olej můžeme to vyzkoušet třeba na tvém voze. Není nic jednoduššího. Pak tomu třeba uvěříš a budeš to zde ve vlákně také doporučovat.
Květen 18, 201411 r http://www.millersoils.cz/xf-longlife-5w40 tohle leješ nebo tohle? http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w40?c=65 http://www.millersoils.cz/cfs-5w40-nt?c=191 Upraveno Květen 18, 201411 r od kokta7
Květen 18, 201411 r 2 kokta7 Teď jedu na EE Longlife 5w-40 tedy prostřední odkaz. Ona je to novinka v prodeji teprve od Února. Zatím ho mám jako testovací mám na něm jenom cca 2000km. Před tímto olejem jsem měl XF longlife první odkaz. Už tento olej byl velice dobrý. Kdyby nepřišli s EE tak bych ho dával pořád. Ale zvědavost mě dohnala vyzkoušet prostě EE novinku od firmy co za tuto technologii dostala nějakou ( nevím název ) cenu. A tímto uzavírám náš dialog, abych se tu pořád dokola neopakoval. Pokud budeš chtít tak mi napiš na SZ a já ti rád zdělím mé zkušenosti, postřehy nebo vyzkoušené oleje ( nemyslím to zle, ale opravdu se tu pořád opakuji ). Upraveno Květen 18, 201411 r od Sniper_2003
Květen 18, 201411 r i v Německu to lili a motor bez problémů... I já to tak měl, ovšem jen do doby než mi jeden "pan mechanik" řekl jak to asi bude a když se kouklo na hydroštely a vačku tak to tak bylo + slušnej bordel v motoru. Takže když Castrol tak prej určitě ne 507.00 5W30 ale 505.01 5W40 po 10tkm a každejch 30tkm přidat Ceratec od Liqui Moly. Takže bych asi šel do Valvoline DuraBlend Diesel 505.01 5W40 + ten Ceratec ale to už sem radši sáhl po nano od Millerů a jak pročistím motor tak začnu používat. Btw o tom co propaguje škodovka víme jak to je, aspoň že ve sportu zůstává už 22let věrná hokeji Upraveno Květen 18, 201411 r od šulda
Listopad 1, 201410 r a co toto jezdi na nej nekdo? http://maziva.heureka.cz/total-quartz-ineo-long-life-5w-30-5l/
Listopad 1, 201410 r Pokud nemáš DPF poohlídnul bych se po VW 505.01 5W40 s ACEA B3/B4, (ne s ACEA C3!) nebo s ACEA C3-10. Moc už jich není ale najdou se. Upraveno Listopad 1, 201410 r od šulda
Listopad 1, 201410 r dpf mam vykuchany,olej delam po 15tis,me prave prijde cenove vyhodny 50501 ka vychazi o neco vic a moc ji fakt neni v nabidce uz v O1 sem daval http://www.allmoto.cz/oleje-maziva/eshop/1-1-Oleje-pro-osobni-automobily/0/5/69-Repsol-Elite-TDI-50501-5W-40-5l
Listopad 1, 201410 r Pokud koukáš na cenu je to jiná ale co je teď výhodná cena u oleje bude časem nevýhoda stavu motoru která bude stát sakra víc. Taky záleží jak to auto chceš dlouho provozovat, respektive v jakým je to teď stavu a kolik km s tím chceš ještě najezdit. Pro PD je i 15tkm na výměnu moc ale samozřejmě to vydrží dýl jak LL po 30tkm
Listopad 1, 201410 r tak auto si chcu nechat co nejdyl ze :)nehledim az tak na cenu ale pisu ze je levnejsi jak 50501 a myslim si ze 50700 bude kvalitnejsi proto se ptam,myslis si ze Total je spatny?ted mam 270tis a aspon jeste tak 500 chci najezdit do 250tis to jezdilo na skoda olej ani nevim jaky a interval 2roky
Listopad 1, 201410 r Neřeš značku ale parametry, klidně se drž normy 507.00 ale měň po 10tkm pokud chceš ještě tolik najezdit. Co sem viděl svůj (tam to bylo ještě relativně v pořádku), kolegův a další dva cizí PD motory (všechny bez DPF) po používání 5W30 507.00 tak sem se o to začal víc zajímat a dávám teď co sem psal víc po doporučení znalců
Listopad 1, 201410 r ok takze to bude ten total a budu menit po 10tis u O1 sem taky menil po 10 z duvodu zvyseni vykonu a ted sem taky zvysoval tak to budu menit stejne,sice bych radsi daval 5w40 ale co uz,diky za rady
Listopad 1, 201410 r Ja bych 5w-40 doporučil víc právě kvůli zvednutému výkonu. Třeba tento http://maziva.heureka.cz/total-quartz-ineo-mc3-5w-40-5l/ ,když zůsnaneme u Totalu. Jelikož v podstatě nemáš DPF tak můžeš použít normu VW505.01 jak psal šulda. Rozdíl ceny není tak závratný. Upraveno Listopad 1, 201410 r od Sniper_2003
Listopad 1, 201410 r Já bych třeba ještě zmínil Valvoline DURABLEND Diesel 5W-40 nebo Yacco VX 1000 FAP 5W-40, dobrý oleje za rozumnou cenu nebo EE od Millerů viz výš ale tam je jiná cenová kategorie
Listopad 1, 201410 r no a u toho totalu 5W40 pisou ACEA C3 tos psal ze nedavat ne?mozna to pletu,jo a jeste sem nenapsal ze ma 2.0tdi ale to je asi fukjestli 1.9
Listopad 1, 201410 r To máš pravdu, ale tak nějak mi vyplynulo z toho co jsi psal, že jdeš po tom Totalu. V tom případě jak píše šulda Valvoline nebo ten Yacco ten je na C3-10 ( to už je něco jiného než C3 ), by byl dobrou volbou za rozum peníz!!
Listopad 1, 201410 r ono to C3 pisou i u toho repsolu a ten sem jeszdil,proc tam vlastne nesmi byt to C3? Upraveno Listopad 1, 201410 r od foxdivemaster
Listopad 1, 201410 r Nestrašte zase s C3. Všechny oleje které mají výkonovou kvalifikaci 507.00 nebo 505.01 jakékoliv specifikace ACEA vysoce přesahují. viz tady.
Listopad 1, 201410 r Nikdo nechce nikoho strašit. Pouze doporučujeme použít olej bez této specifikace. 2 foxdivemaster Ve zkratce Acea C3 je jakýsi aditivační pack, který má za funkci snížení opotřebení motoru. Koukni sem je to tam pěkně vysvětleno. Upraveno Listopad 1, 201410 r od Sniper_2003
Listopad 1, 201410 r Ale to je hloupost. Cituji z Mazivářských mýtů: "Avšak i bez těchto znalostí je zřejmé, že pokud mají dva oleje stejnou specifikaci např. ACEA či VW, jedná se o kvalitou rovnocenné motorové oleje."
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.