Publikováno Říjen 19, 200618 r Zdravim oktaviány jezdim cca měsíc v oktě 1.6...výroba 1998, najeto 136000 a poslední dobou si všímám, že hlavně při studenym motoru kolísaj docela otáčky a při nižších otáčkách hlavně na 2 a 3 auto občas škubne, cukne.... začlo to dělat teď, co jsou nižší teploty. Máte někdo nějaký tušení čim to? projel sem si forum, takže jestli tady podobný téma je...tak se omlouvám
Říjen 19, 200618 r Podíval bych se na případné netěsnosti vzduchu a nechal bych proměřit váhu vzduchu.
Říjen 19, 200618 r Treba Ti bude k necemu tohle http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...st=0&hl=lambdou Zkus treba jen vahu vzduchu vycistit, ja ji mel zasranou az beda, v tom tematu by to taky tusim melo bejt popsany...
Říjen 20, 200618 r Podíval bych se na případné netěsnosti vzduchu a nechal bych proměřit váhu vzduchu. Da se vaha vzduchu nejak otestovat pres VAG a OBD2 kabelem ?
Říjen 20, 200618 r Autor okej..díky za rady...mrknu na tu váhu vzduchu a uvidíme:) auto sice zatim neni moje, mám ho jako služebák...ale za tu práci aby zas jezdilo bez problému to stojí
Říjen 30, 200618 r tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime
Říjen 31, 200618 r tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime je videt ze se s tim nikdo z vas jeste nesetkal chce to jen znat problem motoru a ne uvazovat podle TDi nebo1.8
Říjen 31, 200618 r tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime umiš a viš hovno!!!!
Říjen 31, 200618 r tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime umiš a viš hovno!!!! Asi se taky zeptam tvoji stary
Říjen 31, 200618 r tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime umiš a viš hovno!!!! neupadl jsi nekde pri prvnim mrazu nekde na tlamu ze tu takhle valis...????
Říjen 31, 200618 r tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime umiš a viš hovno!!!! co je to tady zase za magora!
Říjen 31, 200618 r Hello Ja som mal podobny problem... zistili mi, ze mam preruseny jeden kabel, co ide ku svieckam.. su tam styri a su oznacene podla dlzky.
Listopad 10, 200618 r Autor takže už tejden jezdim s novou váhou vzduchu a úplně bez problému..takže díky za rady
Listopad 10, 200618 r no aspon je vidět ,že problémů s nějakým tím cukání je více... klapka,svíčky,váha,a nebo i ten ventil na servu... tek taky řeší volnoběh... ale nkdy se nedá říct u počítače přesně co to je....
Červen 13, 200817 r Zdravím příznivce škodovky! Vidím,že je to tady samý specialista a dost se tady vyznáte.Jsem šťastným majitelem Octavie I 1,6 74kw r.v 1998. Začali mě zlobit otáčky,které se nečekaně vyhoupnou až na 2000ot. a dokáží se tam držet celkem dost dlouho ....v první řadě jsem měl problém v sací potrubí,na kterém jsem měl díru-vyměnil jsem.Vyčistil jsem klapku a nechal napíchnout.Do základního nastavení se podařilo dostat až na několikátý pokus.Jezdil jsem celý den bez problémů a objevilo se to znovu.Poté co jsem to celý den nechal byli zase dva dny pokoj a znovu se to vrátilo....mám pocit,že studený motor zlobí víc,takže zkusím ještě teplotní čidlo......stále se snažím vyhnout výměně klapky,za kterou chtějí ve škodovce 14000,druhovýroba (nevím odkud )vyjde na 7000.Vím,že mě to asi nemine,ale potřebuju mít jistotu,že je problém v ní,abych ji nekupoval zbytečně.....Ani po připojení mi to nikdo neřekl s jistotou.....prosím tedy kohokoliv,kdo měl stejný problém,nebo by věděl,kde je "zakopaný pes",o radu......Předem děkuji!!!
Červen 14, 200817 r vyměn klapku a bude to zase ok! Upraveno Červen 16, 200817 r od mischicka Není nutné citovat poslední příspěvek.
Červen 20, 200817 r vyměn klapku a bude to zase ok! Děkuju za radu.....vyměnil jsem čidlo teploty a je to OK........
Červen 27, 200817 r Který čidlo myslíš-čidlo teploty chladící kapaliny?Dík. Ano,myslím čidlo chladící kapaliny .....
Říjen 20, 200915 r Zdravím měl jsem problém s tím, že mi na mé Octávii 1,6 74 kW kolísali otáčky, tak při jedné návštěvě servisu jsem jim to řekl a oni mi řekli že stříknou do vstřikovací klapky nějaký sprej, a že to bude ok, tak to udělali a bylo to stejné, pak mi zkusili vyměnit podtlaková trubka se zpětným ventilem z motoru k posilovači brzd prý byla praskla tak by to mohlo být ono. Ted po výměně otáčky kolísají pořád, a kolísají tak že při vyřazení na neutrál (třeba při parkování, dojezd do křižovatky atd.) tam někdy skočí 2000 otáček a při přeřazení otáčky také vyskočí i když vůbec nemám sešlápnutý plyn. Měli jste někdo podobný problém? Prosím o radu? Díky moc
Říjen 20, 200915 r Hele ja mam TDičko ale pomohlo mi odpojit čidlo spojkovyho pedalu, najdes ho na pedalu. Jizda ne tim nezmeni zadna chyba neblika. Skus to ja laboroval 2 mesice
Říjen 20, 200915 r Hele ja mam TDičko ale pomohlo mi odpojit čidlo spojkovyho pedalu, najdes ho na pedalu. Jizda ne tim nezmeni zadna chyba neblika. Skus to ja laboroval 2 mesice Jako přímo v interiéru u pedálu, a mám ho odpojit a třeba prostříknout WDčkem a znovu zapojit?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.