Georgerob Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Zdravim oktaviány jezdim cca měsíc v oktě 1.6...výroba 1998, najeto 136000 a poslední dobou si všímám, že hlavně při studenym motoru kolísaj docela otáčky a při nižších otáčkách hlavně na 2 a 3 auto občas škubne, cukne.... začlo to dělat teď, co jsou nižší teploty. Máte někdo nějaký tušení čim to? projel sem si forum, takže jestli tady podobný téma je...tak se omlouvám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Podíval bych se na případné netěsnosti vzduchu a nechal bych proměřit váhu vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Treba Ti bude k necemu tohle http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...st=0&hl=lambdou Zkus treba jen vahu vzduchu vycistit, ja ji mel zasranou az beda, v tom tematu by to taky tusim melo bejt popsany... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Při svých skušenostech s tímto problémem to opravdu vypadá na váhu vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Podíval bych se na případné netěsnosti vzduchu a nechal bych proměřit váhu vzduchu. Da se vaha vzduchu nejak otestovat pres VAG a OBD2 kabelem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgerob Vloženo 20. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 okej..díky za rady...mrknu na tu váhu vzduchu a uvidíme:) auto sice zatim neni moje, mám ho jako služebák...ale za tu práci aby zas jezdilo bez problému to stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedlak Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedlak Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime je videt ze se s tim nikdo z vas jeste nesetkal chce to jen znat problem motoru a ne uvazovat podle TDi nebo1.8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedlak Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime umiš a viš hovno!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime umiš a viš hovno!!!! Asi se taky zeptam tvoji stary Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime umiš a viš hovno!!!! neupadl jsi nekde pri prvnim mrazu nekde na tlamu ze tu takhle valis...???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 tak to hovno vse jen keci a hovno skusenost je to ventil na servu A ted to vsichni vime umiš a viš hovno!!!! co je to tady zase za magora! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozinko1 Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 Hello Ja som mal podobny problem... zistili mi, ze mam preruseny jeden kabel, co ide ku svieckam.. su tam styri a su oznacene podla dlzky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgerob Vloženo 10. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 takže už tejden jezdim s novou váhou vzduchu a úplně bez problému..takže díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 no aspon je vidět ,že problémů s nějakým tím cukání je více... klapka,svíčky,váha,a nebo i ten ventil na servu... tek taky řeší volnoběh... ale nkdy se nedá říct u počítače přesně co to je.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcador414 Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 Zdravím příznivce škodovky! Vidím,že je to tady samý specialista a dost se tady vyznáte.Jsem šťastným majitelem Octavie I 1,6 74kw r.v 1998. Začali mě zlobit otáčky,které se nečekaně vyhoupnou až na 2000ot. a dokáží se tam držet celkem dost dlouho ....v první řadě jsem měl problém v sací potrubí,na kterém jsem měl díru-vyměnil jsem.Vyčistil jsem klapku a nechal napíchnout.Do základního nastavení se podařilo dostat až na několikátý pokus.Jezdil jsem celý den bez problémů a objevilo se to znovu.Poté co jsem to celý den nechal byli zase dva dny pokoj a znovu se to vrátilo....mám pocit,že studený motor zlobí víc,takže zkusím ještě teplotní čidlo......stále se snažím vyhnout výměně klapky,za kterou chtějí ve škodovce 14000,druhovýroba (nevím odkud )vyjde na 7000.Vím,že mě to asi nemine,ale potřebuju mít jistotu,že je problém v ní,abych ji nekupoval zbytečně.....Ani po připojení mi to nikdo neřekl s jistotou.....prosím tedy kohokoliv,kdo měl stejný problém,nebo by věděl,kde je "zakopaný pes",o radu......Předem děkuji!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirca Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 (editace) vyměn klapku a bude to zase ok! Editováno: 16. Červen 2008, autor: mischicka Není nutné citovat poslední příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcador414 Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 vyměn klapku a bude to zase ok! Děkuju za radu.....vyměnil jsem čidlo teploty a je to OK........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasstoupa Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 Který čidlo myslíš-čidlo teploty chladící kapaliny?Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcador414 Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Který čidlo myslíš-čidlo teploty chladící kapaliny?Dík. Ano,myslím čidlo chladící kapaliny ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidmatousek1 Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Zdravím měl jsem problém s tím, že mi na mé Octávii 1,6 74 kW kolísali otáčky, tak při jedné návštěvě servisu jsem jim to řekl a oni mi řekli že stříknou do vstřikovací klapky nějaký sprej, a že to bude ok, tak to udělali a bylo to stejné, pak mi zkusili vyměnit podtlaková trubka se zpětným ventilem z motoru k posilovači brzd prý byla praskla tak by to mohlo být ono. Ted po výměně otáčky kolísají pořád, a kolísají tak že při vyřazení na neutrál (třeba při parkování, dojezd do křižovatky atd.) tam někdy skočí 2000 otáček a při přeřazení otáčky také vyskočí i když vůbec nemám sešlápnutý plyn. Měli jste někdo podobný problém? Prosím o radu? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 čau zkus váhu vzduchu vyčistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Hele ja mam TDičko ale pomohlo mi odpojit čidlo spojkovyho pedalu, najdes ho na pedalu. Jizda ne tim nezmeni zadna chyba neblika. Skus to ja laboroval 2 mesice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidmatousek1 Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Hele ja mam TDičko ale pomohlo mi odpojit čidlo spojkovyho pedalu, najdes ho na pedalu. Jizda ne tim nezmeni zadna chyba neblika. Skus to ja laboroval 2 mesice Jako přímo v interiéru u pedálu, a mám ho odpojit a třeba prostříknout WDčkem a znovu zapojit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.