franko Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 Ahoj, mam takovej problem, koupil jsem Octavii r.v. 1998. Jel jsem 20 km a koukl jsem na merku oleje v motoru a nic, zadny tam nebyl !!!!!! :cry: :cry: . Tak jsem hned vytocil vypustak a vytekl pouze tak 1litr oleje. Co vice > motor cvrlika, a rekl bych ze i bile kouri > nic hrozneho, ale je to videt. Tak ze , moje otazka zni, co vsechno se mohlo stat. Podotykam, ze pri koupi jsem samozrejme motor slysel, ale takove crlikani mi nepripadalo (kourilo stejne). Kdyz koupim nove hydrose, vyresim tim svuj problem ?? Auto ma na budiku 155tis. Dekuj za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 jenom litr??? to je divny. no dolej olej a uvidis. jinak pokavad cvaka tak jsou nejspis hydrouši v hajzlu. a ze to huli, to budou treba krouzky v řiti a pak to papá.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Obsah oleja v tvojom motore je 3,2l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Obsah oleja v tvojom motore je 3,2l To je rada jako tele! se ptal co s tim muze bejt a ty napises kolik tam ma bejt oleje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 (editace) IVANEK007: Ved to auto kupil len teraz odkial vies ze tam mal dost oleja pri kupe: :feve: Napisal ze pri vypustani oleja tam mal len 1LITER OLEJA!!!!! Preto som napisal mnozstvo oleja v motore 3,2l !!!! Treba naliat olej po vrchnu rysku a odsledovat ci ten olej sa strati a po kolkych kilometroch!!!!! 1l oleja na 1000km je dovolene od vyrobcu-precitaj si navod k autu. Az potom bi som isiel hladat pricinu uniku oleja . Popripade do opravy motora!!!! :kuk: P.S.Uz vidim majitela pri predaji auta jak ti doplni vsetky naplne po rysku MAX. T.j. Olej v motore,chladiacu kvapalinu,voda v ostrekovaci,olej v prevodovke. Ved to auto predava nech si to doplni novy majitel.!!! Editováno: 26. Říjen 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 hosi, 1.6 55kW snad nema hydrostely, ale klasicky ventily neeee?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franko Vloženo 26. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 (editace) jeste doplnim par info, motor chyta vzdy na poprve, skrtici klapka je cista, otacky na volnobeh 850. Vag bez chyb - tedy sporadicka chyba Lambda sondy. A tahne to, nemuzu rici, ze by to nejelo. Motor nikde netece, akorat je mokry spoj vany s motorem Dolil jsem jeste pro jistotu olej az na vrchni rysku a stale to cvaka, po jake dobe by to melo, kdyby se tedy zadarilo, prestat klapat ??? Editováno: 26. Říjen 2009, autor: franko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 (editace) Urcite ti to cvaka priamo pri motore??? Necvaka ti to na pravom prednom nosniku medzi nadrzkou ostrekovaca a nadrzkou chladiacej kvapaliny???? Vid obrazok cervena sipka. Editováno: 26. Říjen 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franko Vloženo 26. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Urcite ti to cvaka priamo pri motore??? Necvaka ti to na pravom prednom nosniku medzi nadrzkou ostrekovaca a nadrzkou chladiacej kvapaliny???? Vid obrazok cervena sipka. Nene, dekuji za obrazek. Posilam pro posouzeni videa. Jinak spotreba dle PP je 6.2 litru. No tak se kouknete > http://www.youtube.com/watch?v=bJlCblUtSFA - cvakani http://www.youtube.com/watch?v=tcnTu968RNM - dym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Video c1.Ten motor ma dost vysoke otacky. Motor si mal zohriaty na cca 90 stupnou???? Video c 2. Motor ide znatelne tichsie. Ten dym nie je len para???? Alebo citit jak sa spaluje olej??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franko Vloženo 26. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Motor je zahraty - cca 2 km jizdy. Ma vysoke otacky > budik ukazuje neco malo nad 800. Vag ukazuje 840 - 850. Olej necitim, mozna opravdu para ....Je fakt , ze tady dnes porad prsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Motor sa ti po 2km jazdi nezohreje teraz na 90 C. a pises ze este aj prsi. Aky olej si tam nalial??? Druh,vyskozita atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franko Vloženo 26. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Motor sa ti po 2km jazdi nezohreje teraz na 90 C. a pises ze este aj prsi. Aky olej si tam nalial??? Druh,vyskozita atd. takze nalil jsem tam toto : http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=815. Mam to tedy vice zahrat ? Dekuji za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Preco si nemalial mot.olej co bol pouzivany doteraz v motore????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franko Vloženo 26. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Preco si nemalial mot.olej co bol pouzivany doteraz v motore????? Jak jsem mel vedet, jaky olej tam byl doposud ??, stitek nikde , a minuly majitel, ackoli to pry bylo v servise origo Skoda, mi to nesdelil .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 1l v motoru je opravdu málo. Když jsi jel, tak ti neproblikávala kontrolka mazání? 55kw má ve vaně vybrání kvůli výfukovému potrubí, takže v zatáčkách se ten olej nemůže moc přelít na stranu-což je při tomto skromném množství velké plus. Nicméně rozhodně to motoru neprospělo. Než příště vyjedeš - podívej se na hladinu oleje!!! to vás snad v autoškole učili ne? Co většinou při nedostatku oleje odejde jako první jsou ty hydroštely, ale!!! tolik bych to nedramatizoval!!!!..stalo se no... Vypustil bych ten zbytek a nalil celou náplň nového oleje a jezdil bych a pozoroval co to dělá-chod,hlučnost, ubývání oleje. Interval výměny bych teď klidně zkrátil na cca 8-9000Km. Volnoběh lehce nad 800ot. je v zahřátém stavu u 1,6 55Kw normální. Bílý kouř z výfuku může být při těchto teplotách spíš vodní pára!!! Je opravda, že jsi mu tímto moc nepřidal protože určitě chvilkama nemazal, ale pokud se teď dobře promaže a zase zaběhne-zůstane to možná bez následků. Pro Lea: si piš, že 55Kw má hydroštely!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Jak jsem mel vedet, jaky olej tam byl doposud ??, stitek nikde , a minuly majitel, ackoli to pry bylo v servise origo Skoda, mi to nesdelil .... A odkial som mal vediet JA ze ty nevies aky tam bol olej davany doteraz: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Nene, dekuji za obrazek. Posilam pro posouzeni videa. Jinak spotreba dle PP je 6.2 litru.No tak se kouknete > http://www.youtube.com/watch?v=bJlCblUtSFA - cvakani http://www.youtube.com/watch?v=tcnTu968RNM - dym - a nemáš to náhodou TDi? :) ale takovej klepocák teda ani naftoutepec není - a je to zřetelně hluk z hlavy a krytu hlavy? zkus držet pevně v ruce šroubovák nebo něco kovového a přilož to k hlavě a hluk se bude přenášet, takovej jednoduchej stetoskop a poznáš jestli to jde skutečně z hlavy - mě to teda přišlo jako ruplé svody nebo rachotící stínící plech nad nima. možná i jiná ďura ve výfuku těsně pod motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franko Vloženo 26. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 A odkial som mal vediet JA ze ty nevies aky tam bol olej davany doteraz: omlouvam se, ja to nemyslel zle, jen jsem nastvany na to, ze jsem si toho oleje predtim nevsimnul. Uz od zacatku jsem to spatne napsal, auto jsem koupil > olej jsem nekontroloval > ano moje chyba . Auto jsem projel VAG-em, motor poslouchal automechanik a rekl, ze tomu nic neni. Privezl jsem ho domu, najel 200 km a vse OK. Potom jsem jednou rano vstal, sedl do toho a po 10 km sup kontrolka problikla > po prve me to zarazilo, ale prestalo to a nic. Najel jsem opet 10 km domu a nic. Priznavam, ze jsem opet na to kaslal, a kontrolu oleje jsem neprovedl. Po 3 hodinach opet sednu do auta a nastartuju, zacalo to cvakat, olej nic, najel jsem 20km a kontrolka se ozvala znova. Prijedu domu, zkontroluji olej > NENI !!! > tak jsem to nastartoval a CVAKOT!!! Pote uz se s autem nejelo, vymenen olej filtr, nality novy olej LIQUI MOLY az navrchni rysku a pote jsem nahraval to video. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Počkej ten motor šel takto od začátku? Nebo až teď ? Je fakt, že 55kw je trochu surová ve zvuku, ale toto je už dost silný hluk. jenže pořád mi to připomíná spíš ruplé svodové potrubí...ale ten mikrofon může zkreslovat. Odšroubuj ten stříbrný krycí plech před motorem co z něho vede černá silná hadice(kryje výfukové svody) a nastartuj motor a poslechni jestli to nejde odtud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franko Vloženo 26. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 (editace) Počkej ten motor šel takto od začátku? Nebo až teď ? Je fakt, že 55kw je trochu surová ve zvuku, ale toto je už dost silný hluk. jenže pořád mi to připomíná spíš ruplé svodové potrubí...ale ten mikrofon může zkreslovat.Odšroubuj ten stříbrný krycí plech před motorem co z něho vede černá silná hadice(kryje výfukové svody) a nastartuj motor a poslechni jestli to nejde odtud. Nene, od zacatku ne, az ted a je to z motoru - potvrzeno automechanikem, mel sundany viko motoru, tam sice nic nezpozoroval, ale je to z motoru Editováno: 26. Říjen 2009, autor: franko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 No vypadá to že jsi ho trochu přidřel Radit co jsi měl.... už je teď zbytečný. spíš je otázka co s tím...buď si sedne a nebo odejde. Poradil bych se co by vyšla generálka, ale trochu rozsáhlejší. Hydroštely to asi nespraví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franko Vloženo 26. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 No vypadá to že jsi ho trochu přidřel Radit co jsi měl.... už je teď zbytečný. spíš je otázka co s tím...buď si sedne a nebo odejde. Poradil bych se co by vyšla generálka, ale trochu rozsáhlejší. Hydroštely to asi nespraví. OK, ve stredu jedu pro jiny motor, potrebuji spolehlivy vuz .... generalka se mi nevyplati ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Nebo jiný motor...to je taky samozřejmě řešení. AEE se dá sehnat za slušný peníz. Akorát bacha - nedá se tam použít ten z Felicie!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 OK, ve stredu jedu pro jiny motor, potrebuji spolehlivy vuz .... generalka se mi nevyplati ... - kušuj s novým motorem ... kolik má tento najeto? - nevěřím že takovej ingot jako je AEE odrovnáč 10km jízdy s málem oleje. Pokud jen občas problikla kontrolka tlaku oleje tak znemená že motor normálně mazal až na pár vyjímek. - Když jsi měnil olej a poprvé startoval byl zvuk stejný nebo jiný? protože po výměně a prvním nastartování je slyšet jak jede motor na sucho a saje si čerpadlo olej. Po pár sekundách se to musí utišit a zhasne kontrolka mazání - může se stát cokoli - třeba rupnul pítní kroužek a teď tam klepe, nebo se ucvakl kus ventilu ale to je myslím málo pravděpodobné. - zajeď za nějakým šikovným mechanikem ať zkoukne hydroštely ventilů a popř zhodí hlavu a zkoukne ostatní určitě to bude levnější a jistější jak kupovat motor který někde rezne 2roky bez oleje - stejně ale začni kontrolou svodů a výfuku závěsů atd. TomášT je na AEE odborník a určitě poradí kde přesně svody a vlnovce rupají. já tuším někde mezi 1 a 2 válcem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.