franko Vloženo 27. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 - kušuj s novým motorem ... kolik má tento najeto?- nevěřím že takovej ingot jako je AEE odrovnáč 10km jízdy s málem oleje. Pokud jen občas problikla kontrolka tlaku oleje tak znemená že motor normálně mazal až na pár vyjímek. - Když jsi měnil olej a poprvé startoval byl zvuk stejný nebo jiný? protože po výměně a prvním nastartování je slyšet jak jede motor na sucho a saje si čerpadlo olej. Po pár sekundách se to musí utišit a zhasne kontrolka mazání - může se stát cokoli - třeba rupnul pítní kroužek a teď tam klepe, nebo se ucvakl kus ventilu ale to je myslím málo pravděpodobné. - zajeď za nějakým šikovným mechanikem ať zkoukne hydroštely ventilů a popř zhodí hlavu a zkoukne ostatní určitě to bude levnější a jistější jak kupovat motor který někde rezne 2roky bez oleje - stejně ale začni kontrolou svodů a výfuku závěsů atd. TomášT je na AEE odborník a určitě poradí kde přesně svody a vlnovce rupají. já tuším někde mezi 1 a 2 válcem Po vymene oleje a nastartovani byl slyset opet stejny zvuk jako predtim, bez oleje. Ani po 2km jizdy to neutisilo. Tak ja dneska necham zkontrolovat pro jistotu ty svody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franko Vloženo 29. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 (editace) Tak novy motor uz je doma, je z cesky octavky (tedy pouze 1 majitel v CR). Auta si velice hledil, jezdil s nim, jen kdyz musel do te doby, nez potkal vlak, nechapu - predek po chladic uriznutej, vystreleny bagy a hnuta kastle. Auto melo na budikach necelych 48 tis. Je to rok 1997 a je i se spojkou, to je to, co me prekvapilo, spojka je docela znicena - ze by takhle po 48 tis ?? . Motor me stal necelych 10000 Kc . Davam sem foto PS : vanu jsem sundaval ja, trosku mocila, tak ze se pretesni. Editováno: 29. Říjen 2009, autor: franko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 No dobrý Vypadá pěkně a zachovale-tedy zvenku. Skoro jako kdyby před pár dny sjel z montážní linky. Já mám blok mnohem víc orezlý. Spojka - podle toho se nedá soudit. Nepřipadá mi zase tak opotřebená. Záleží jak to auto používal. Po městě člověk najede málo a spojku potřebuje docela často. Po dálnici člověk natočí mnoho Km a spojka je netknutá. Další faktory jsou i třeba výjezd z garáže, ze dvora(do kopce...)... A hlavně - MAZAT!!!!! další AEE po smrti a dostaneš ode mě přiléhavou přezdívku "AEElikvidátor" :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franko Vloženo 29. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Ano pane, provedu, bude promazanej, ze se snad taky namazu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franko Vloženo 30. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 (editace) Urcite ti to cvaka priamo pri motore??? Necvaka ti to na pravom prednom nosniku medzi nadrzkou ostrekovaca a nadrzkou chladiacej kvapaliny???? Vid obrazok cervena sipka. Muze mi to nekdo vysvetlit !!!! Motor nemel olej, zacal klepat jako vykvedlanej traktor, sezenu novy motor, zitra se pripravuji na vymenu a dnes, kdyz Octavu nastaruji, klepani je skoro, ne-li uplne pryc. Jak je to mozne,sakra ??? Cvaka ted jenom to, jak je tam ta sipka v obrazku vyse. Co to je ?? PO CELOU DOBU OD NAHRANEHO VIDEA s KLEPANIM S TIM NIKDO NEJEL !!!!!! Tady video : http://www.youtube.com/watch?v=sw_mg9TU6LA Editováno: 30. Říjen 2009, autor: franko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Šlape ti jako hodinky S hydroštely údajně bývá problém, že se z nich někdy může dostat olej ven, po delším stání či nevímproč. Výrobce údajně doporučuje v takovém případě 4 minuty točit na 2500ot, nebo kolísat mezi 2000 a 3000ot. Když to nepomůže, zkusit opakovaně. No a tys tam ten olej narval ani nevíš jak . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 (editace) No však jsem říkal, že si to možná sedne a asi si to opravdu sedlo Hydroštěly se zaplnili olejem a motor je zase tichoučký. Neslyším v tom zvuku nic nenormálního. Jestli máš vyměněný olej, tak ho vezmi na nějakou delší projížďku, ať se dobře promaže a proběhne Jenže co teď s "novým" motorem? Hele...chleba to nejí a jestli na něj máš místo, tak tam dej vanu, zadělej všechny otvory ať do něj nic nepadne, do každého válce kápni skrs vyšroubovanou svíčku trochu oleje... a nechej si ho. Když bude zájem, tak ho dobře prodáš vždycky!!! A mít rezervní motor taky není k zahození!! Jo a to co cvaká je nádobka s aktivním uhlím na odvzdušnění palivové nádrže - lépe řečeno cvaká její elektromagnetický ventil, kterým si motor přisává benzínové páry do sání a tak čistí uhlí v tom filtru Editováno: 30. Říjen 2009, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroosek Vloženo 3. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2009 Nedávno jsem měnil svody (parohy) u 1,6 55Kw protože byla prasklina mezi 1 a 2 válcem, což je charakteristická závada, zaplatil jse,m asi 9tn Kč a žádnou změnu jsem nepocítil ani rozdíl v klepání motoru. Jinak mě to občas vynechávalo a vše bylo vyměněné (rozvody, rozdělovač, nové kabely a svíčky). V servisu jsem byl pro jistotu zkontrolovat předstih a řekli, že je to OK ale motor se nějak divně klepe, tak ještě doporučovali změřit, jestli není opotřebovaná vačka. Zatím jezdím ale ta vačka mě vrtá v hlavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroosek Vloženo 3. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2009 (editace) Tak novy motor uz je doma, je z cesky octavky (tedy pouze 1 majitel v CR). Auta si velice hledil, jezdil s nim, jen kdyz musel do te doby, nez potkal vlak, nechapu - predek po chladic uriznutej, vystreleny bagy a hnuta kastle. Auto melo na budikach necelych 48 tis. Je to rok 1997 a je i se spojkou, to je to, co me prekvapilo, spojka je docela znicena - ze by takhle po 48 tis ?? . Motor me stal necelych 10000 Kc . Davam sem fotoPS : vanu jsem sundaval ja, trosku mocila, tak ze se pretesni. To byla super koupě, to se nemusí přepisovat papíry v techničáku? Editováno: 3. Listopad 2009, autor: Miroosek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroosek Vloženo 3. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2009 Ten motor je jako nový hodl by se protože ten můj je asi na generálku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirkass Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 Tez Sem měl ten sam problem uz 2x. Ae pokaždé jak sem dolil nechal bezet po dobu cca 10 minut se klepani stratilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.