LviSrdicko Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Ahoj, mám O1 81kw r.v. 2000. No a v poslední době se mi stávalo, že mi to padalo do nouzáku, tak jsem to chtěl dát na vag. Ale o víkednu jsem ještě otevřel kapotu a koukám, koukám a byla vypadlá jedna hadička od toho ventilu, co je pod sklem. Napojím a jejda, auto se zdálo ok. Ale asi tak 20 km. Na jednom úseku jsem si řekl, že vyzkouším, jestli to snese i vyšší otáčky, aniž by to zase spadlo do nouzáku. Hodím tam trojku, zašlápnu plyn a...dostal jsem se řekl bych tak ke 4000 tisícům, možná víc a když jsem chtěl zařadit 4.stupeň, tak v momentě sešlápnutí spojky mi najednou vyletěly otáčky až do červeného na max, co jdou a potom chcípl motor. Dojel jsem v neutrálu na krajnici. A když jsem chtěl nastartovat, naskočil tak jako že se mu moc nechce a šíleně se kouřilo z výfuku. Takže... co by to mohlo být? Já tipuju rozvody, i když mají cca 25 000 km, značka SNR. Dělané komplet. Podle mě, jak to bylo v tahu a pak jsem sešlápl spojku, tak to napínácí kladka posrala při práci a přeskočily mi na řemenu zuby a bylo vymalované... Co myslíte vy?!?! Dík za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 (editace) To jsem zvědavej jak dopadneš, jestli ti při uvolněném pedálu plynu letěly otáčky na červené max, vypadá to, že turbo sosalo olej z intercooleru a motor jsi přetočil. PS pokud to dáš dohromady, tak to nasosání oleje je důsledkem netěsnosti turba, takže tě čeká ještě buďto výměna turba za nové nebo repase (výměna uložení, je na to opravárenská sada), tak od 6.000,- Kč nahoru Editováno: 27. Říjen 2009, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vanek86 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Asi tak. Ale to nebylo jen tak...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostik Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 Bych taky řekl,že ti to nasálo olej z chladiče. Spíš bych to viděl jako fakt. To nebude rozvodama. Pokud to motor přežil vyndat chladič vzduchu a vyčistit. Bude plnej oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.