Publikováno Říjen 31, 200915 r V nejakym auto-moto casopise jsem cetl, ze se dvouhmotovy setrvacnik rychleji opotrebovava v pripade, ze se s autem casto parkuje na mirnem kopci a je zabrzdene pouze zarazenou rychlosti. Bylo to neco v tom smyslu, ze se nici pruzina, ktera spojuje tyto dve hmoty. Nevite nekdo neco o tom? Nikdy jsem dvouhmotovy setrvacnik venku nevidel a docela rad bych si neco o jeho stavbe precet, kde bych to mohl najit?
Listopad 1, 200915 r Autor Docela sikovny video, diky! je dvouhmota u vsech VW TDi? Treba i u novy Octavky nebo Supa?
Listopad 1, 200915 r Jooo hochu to já nevim.... já ji tam mam, lze vymenit za jednohmotu ale dle miho je to zbytecna prace dokud jeste funguje. ja ho mam v pr... a jezdim spokojene dal. ja tam nemam vuli v pootaceni ale mam axialni. ale je mi to fuk. spojka chodi tak neni co resit. Hlavne nova dvouhmota je docela draha. Co jsem koukal tak asi kolem 10 tis.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.