tomina Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 V nejakym auto-moto casopise jsem cetl, ze se dvouhmotovy setrvacnik rychleji opotrebovava v pripade, ze se s autem casto parkuje na mirnem kopci a je zabrzdene pouze zarazenou rychlosti. Bylo to neco v tom smyslu, ze se nici pruzina, ktera spojuje tyto dve hmoty. Nevite nekdo neco o tom? Nikdy jsem dvouhmotovy setrvacnik venku nevidel a docela rad bych si neco o jeho stavbe precet, kde bych to mohl najit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivanek007 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 toto je stavba. je mozne ze to nebo spise jiste ze to to pero unavuje.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomina Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 Docela sikovny video, diky! je dvouhmota u vsech VW TDi? Treba i u novy Octavky nebo Supa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivanek007 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Jooo hochu to já nevim.... já ji tam mam, lze vymenit za jednohmotu ale dle miho je to zbytecna prace dokud jeste funguje. ja ho mam v pr... a jezdim spokojene dal. ja tam nemam vuli v pootaceni ale mam axialni. ale je mi to fuk. spojka chodi tak neni co resit. Hlavne nova dvouhmota je docela draha. Co jsem koukal tak asi kolem 10 tis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.