Přejít na obsah

Kryt masky chladiče O2


marv3k

Doporučené příspěvky

ja ho mam a okrem estetickeho hladiska to ma jedinu vyhodu v tom, ze sa tolko nespini kryt motora a ostatne veci pod kapotou ked ides v zime za nejakym autom ktore ti pred tebou viri spinavu vodu z cesty (napr naves za kamionom)

inak co sa tyka rychlosti ohriatia motora tak na to ten kryt nema ZIADNY vplyv (ak to urychli ohriatie na prevadzkovu teplotu tak max o par sekund :))

Na to sluzi termostat v motore ktory otvara a zatvara velky resp maly okruh chladenia (za predpokladu ze ho mas v poriadku a funguje tak ako ma)

To co sa ochladi prudenim vzduchu okolo motora tak to vela tepla neodvedie, na to sluzi v prvom rade chladiaci system

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

je to uchytene na dvoch plieskoch tvaru Z

jeden koniec pliesku sa "zahakne" za rebro masky zozadu a druhy koniec ide potom rovnobezne s tym plastom

v plaste su dve diery cez ktore idu sroby s vnutornym krizom

sroby maju sirsi spodok hlavy v casti ako sa nadpajaju na zavitovu cast, aby sa tlak rozlozil na vacsiu plochu toho plastu, inak by to v zime asi prasklo

...inak ak mi povies ako sa sem daju lahko vlozit foto priamo tak ti to zajtra mozem odfotit, lebo pri vkladani foto si to odomna pyta link, ale ja fotky nemam nikde zdielane na nete a nechce sa mi kvoli tomu zakladat niekde ucet, ak sa to da vlozit sem priamo z mojho disku tak mi napis v SZ ako a ja to dam priamo do vlakna a uvidis ako to tam drzi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak to jsme na tom stejne

ja to taky kupoval minulou zimu, sice byl trochu problem s postou (nastipli mi jeden roh na tom krytu ale neni to vubec poznat) ale jinak spokojenost

kdyz kouknes na ty moje foto tak ja to mam taky strikli na cerno (ale jenom hlavu sroubu), dal jsem to gumoasfaltem

tedkom jsem koupil gumu na tesneni kapoty a uz se mi snad vubec nebude spinit kryt motoru pod kapotou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
ja ho mam a okrem estetickeho hladiska to ma jedinu vyhodu v tom, ze sa tolko nespini kryt motora a ostatne veci pod kapotou ked ides v zime za nejakym autom ktore ti pred tebou viri spinavu vodu z cesty (napr naves za kamionom)

inak co sa tyka rychlosti ohriatia motora tak na to ten kryt nema ZIADNY vplyv (ak to urychli ohriatie na prevadzkovu teplotu tak max o par sekund :))

Na to sluzi termostat v motore ktory otvara a zatvara velky resp maly okruh chladenia (za predpokladu ze ho mas v poriadku a funguje tak ako ma)

To co sa ochladi prudenim vzduchu okolo motora tak to vela tepla neodvedie, na to sluzi v prvom rade chladiaci system

:palec2: Trosku sa mylis ze vzduch okolo motora vela tepla neodvedie. ;):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...