Volfixxx Vloženo 7. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 Zdarec borci, mam Fabku 1,4 MPi (44kw) v koplet tuningu (flip flop lak, interier predelanej, body kit atd..) ale motor mam porad nic moc, ma po puvodnim majiteli pry snizenou hlavu a chip, ale tomu chipu stejnak neverim ze moc funguje, ale to je jedno. Chtel jsem se zeptat co byjste mi poradili za upravy motoru, abych o neco zvysil vykon a pritom zivotnost tak nejak zustala. Nechci s tim zavodit, ale proste tomu trosku zvednout mandicky . Premyslel jsem nad kompletni upravou hlavy, snizeni, vylestit kanaly, zvetsit a odlehcit ventily, ostra vacka, odlehcit setrvak a remenice a nakonec svody a vyfuk. Koukal jsem se na netu treba po vackach ale na fabku jsem zatim zadny nepotkal. Takze pokud nekdo mate nejaky kontakty na nekoho kdo upravuje tyto motory, a treba i na nejaky ty svody a vacky tak bych byl moc vdecny. A budu moc rad i za dalsi nazory na upravy, nebo rady co delat a co nedelat. Jeste jednou dekuju moc. Jsem tady na foru novej tak doufam ze uz to tady nekdo predemnou neresil a ze to tu zbytecne nezakladam znova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 7. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 Největší efek nedosáhne čipem-není tam moc rezerva. Spíš to předělej na silnější verzi. Nový sánía veškerý úpravy co má 51kW. Mrkni se sem co nabýzí cimbu nebo sem a sem. Sou tm úpravy motorů 1.4 MPi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Ja by som sa len spytal aky rozdiel je medzi 1,4 mpi 44kw a 1,4 mpi 51kw.... v tom sani.... lebo kukal som na oba motory a prislo mi to rovnake tak by som sa vas chcel pytat ze kde presne je ten rozdiel.... nechcel som zaklad nic nove tak to pisem sem vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibso Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 (editace) rozdiel medzi motormi 44kw a 50kw je v spomynanom saciom potrubi, ktore je o cca 3mm sirsie a v riadiacej jednotke Editováno: 21. Prosinec 2009, autor: bibso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 (editace) jaj tak a teda sacie potrubie z 1,4 mpi 50kw sedi na 1,4 mpi 44kw?? ako myslim na blok a potom skrtiaca klapka je rovnaka ako ma 1,4 44kw ci ta je tiez rozdielna ....diky za odpoved Editováno: 22. Prosinec 2009, autor: Luďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 27. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2009 jj taky by mě to zajímalo, kdo odpoví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibso Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 ano sania sedia presne len tie kanaliky su sirsie, tiez som si zohnal sacie potrubie z 50kw verzie a dal si ho tam nahodit a v tom momente mate z 44kw fabie 50kw fabiu v uvodzovkach. ale rozdiel tam je. potom uz len chip a bude to jedna basen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 A co ta škrtící klapka,ta se použije ta ze 44kw,tu co tam mám? Stačí teda vyměnit jen sací potrubí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 Prehodiť iba sacie potrubie a myslieť si,že máš 50kw tak to je omyl. Ak nezmeníš obsah RJ -trebars čipom tak tomu motoru najskôr ublížiš.RJ je nastavená a dáva povely pre prietok vzduchu s užším potrubým takže menej vzduchu. Privedením väčšieho množstva vzduchu musí RJ zákonite popliesť. Zmenia sa teploty, davkovanie benzínu a aj lambdy nevedia čo so zmeneným obsahom kyslíku v spalinách. Tak ak chip tak asi komplet. A ešte niečo 44kw verzia má aj inú vačku! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 Rad by som sa vas spytal ci medzi blokom a sacim potrubim je nejake tesnenie alebo nieco podobne.... dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Toto by mohlo by ono: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr. Zajda Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 tohle je určitě ono... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 nemyslim si ze by tomu mohol ublizit ,ked das sportovy filter tiez tomu ubližis ? to mas to iste.. tiez mas lepsi prietok vzduchu riadenie zmesy ma nastarosti predsa lambda sonda , ta by mala napravit prebytok vzduchu pridanim benzinu.. mierne by sa mohol zvysit vykon.. nemam pravdu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr. Zajda Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 tohle už se tady řešilo.... já mám vyměnený sání už nějakou dobu a žádný chyby ani nic podobného to nehlásí... a paradoxem je, že před výměnou sání mi auto auto napsalo občas nějakou tu chybičku jako bohatost směsi, nesmyslné hodnoty atd. ... a po výměně nic. a navíc řídící jednotka tam je od toho aby řídila, ne? a sací potrubí je až za škrtící klapkou, takže..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 (editace) To by potom mohla byť jedna RJ na všetky motory ved by si to uriadila nie? Tu sme sa o tom niekedy bavili s ludmi ktorí to mali: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...AD+potrub%C3%AD Editováno: 15. leden 2010, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr. Zajda Vloženo 16. leden 2010 Sdílet Vloženo 16. leden 2010 kdyby jsi vyměníl i vačku a nechal původní ŘJ tak to by byl problém, ale ve větším sacím potrubí, které je ještě za škrtící klapou, tak v tom bych já osobně problém neviděl, ale třeba se pletu a odkrágluje mi to jednou motor. v tom tématu to taky není jasně dořešeno, jední tvrdí že se nic nestane a druzí tvrdí že máš po motoru..... já osobně si myslím, že se nic neděje a nic moc se tím nezkazí. mám to namontované a jezdím už tak nějaký pátek a všechno je zatím ok. ale jak jsem uvedl výše.... nejsem znalý v tomhle oboru aje to jen můj názor a třeba se pletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 tohle už se tady řešilo.... já mám vyměnený sání už nějakou dobu a žádný chyby ani nic podobného to nehlásí... a paradoxem je, že před výměnou sání mi auto auto napsalo občas nějakou tu chybičku jako bohatost směsi, nesmyslné hodnoty atd. ... a po výměně nic. a navíc řídící jednotka tam je od toho aby řídila, ne? a sací potrubí je až za škrtící klapkou, takže..... Ja som na tom podobne Mr.zajda a tiez bez problemov a som toho isteho nazoru ako ty .... ale tak ako si vravel mozno sa pleteme a stretneme v servise ...... ale pisal som si clovekom co robi chip je to nejake zastupenie na SK od cimbu a ten mi povedal ze bez obav mozem sacie potrubie nahodit a jazdit a vyslovne som sa pytal na RJ a povedal ze RJ to vpohode zvladne a zatial mal pravdu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos holub Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 robia este nejake firmy chip tuning okrem tejto?samozrejme na slovensku.poprosil by som nejaky odkaz.dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibso Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 ja som si chip daval v MAXTUNINGU . sacie potrubie z 50kw a nasledny chip mi z 44kw fabie spravili 54kw verziu so 75 konmi . vo firme mi este odporucali sportovy filter vzduchu a narast o cca 3-5 koni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos holub Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 (editace) kolko si zato platil ak sa smiem spytat?a sacie potrubie si si doniesol sam,alebo kupil odnich? Editováno: 17. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibso Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 sacie potrubie som si daval vymenit v servise uz davnejsie a cena tuningu bola 130€ si myslim ze dobre vyuzite peniaze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 No ja som ho zohnal na srotaku za 25€ a vymenil som ho sam ziadna velka robota.... a tiez mozem len odporucit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osliker Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 Čavte , chcel by som sa opýtať či sa dá niekde zohnať dáky návod na montáž športového filtru do fabči 1,4 combi ... prvý krat sa dostávam do montáže niečoho do auta a chcel by som nič neposrať ak by ste niekto mali dáky navod alebo aspon napísať čo a ako budem vďačný . Ked tak mail Mareek.elias@gmail.com ... vopred vďaaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 Myslis normalne hrusku alebo len vlozku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osliker Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 (editace) hrusku Editováno: 17. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.