Listopad 15, 201113 r falk: jestli mas moznost pripojit auto na 230AC, tak bys si do nej mohl udelal na pevno zastavbu autonabijecky a maleho prutokoveho ohrivace, ktery prodavaji na webu co jsi dal link, cena je okolo 3k, kdyz bys nabijeckou zivil i vetrak v kabine (krom dobijeni baterie) tak bys pres casovou zasuvku mel libovy nezavisly topeni... motor rovnomerne prohraty (olej ve vane studeny) a teplo i v kabine
Srpen 14, 201213 r Poradíte mi někdo kam přesně zapojit uzemňovací drát topného členu ve Fabii I? V DP odkazují na kostřící bod k řadící páce. Ono tím směrem něco je, vede tam spousta hnědých drátů, ale je to pod kobercem. Nebát se a řezat?
Srpen 14, 201213 r rezat? to radeji sroubuj, jakmile koberec jednou preriznes, uz to nikdy nevratis a jinak tohle je sekce octavie
Srpen 14, 201213 r Šroubovat není co, je to tam narvaný právě někde pod kobercem. Jo sekce sem si nevšim.
Říjen 3, 201212 r Vracím se zpět na původní téma - přídavný element alias topeníčko navíc. Webasto.cz - je to dokonalý, ale drahý Kdo má možnost natáhnout k autu prodlužovák, doporučuji ventilátorové topení s topnou spirálou z 230V. Je to výkonné než všechny přídavné na koleni dělané elementy a rychlé. Pak to jen odpojit, sednout do auta, nastartovat a odjet v teplé kabině s rozmrzlými skly. Pozor na nastavení topení a možné přehřátí okolního interiéru = včasné odpojení = dobré místo, kde se topení rozhodně nezvrhne. Dokonce jsem viděl, že jeden pán měl takové topení natvdro přimontované ve voze a šáhnul každé zimní ráno pod blatník, vytáhnul zástrčku, kterou zacvaknul do zásuvky 230V na prodlužováku. Za 10 minut odpojil, hodil prodlužovák na stranu a vyjel s autem před pozemek. Výborný řešení si myslim.
Říjen 3, 201212 r v aute mam namontovany topeni ebespreacher, ted uvazuju, ze k nemu pridam 2kw ohrivac na 230V a nabijecku http://www.normans.cz/produkty/ohrev-chladici-kapaliny/male-prutokove-ohrivace mate nekdo s tim nejaky zkusenosti?
Říjen 15, 201212 r Někdo, kdo má tohle? http://eshop.tadprah...nafty-66420.htm Zachvilku to zase začne... ;-) Upraveno Říjen 15, 201212 r od bartfox
Leden 12, 20187 r V 10. 12. 2009 na 23:16, pjerdole napsal: dobry napad sefe. 1kw to je maras. Zdravím pánové, 1kW zřejmě není pravda. Teď jsem změřil PTC typu 1K0 963235F. Má 3 články každý s odporem 1,2ohm při pokojové teplotě. To odpovídá proudu 10A / článek a tedy výkonu 120W na článek. Maximální výkon při 20st C, a předpokladu že v palubní síti je 12V, tedy je 360W. Proud celkem tedy 30A. To je to tedy celkem zvládnutelné altíkem i baterií. Navíc by se měly články připínat dle dostupnosti výkonu v el. síti auta. Nedalo mi to a strčil jsem PTC na chvíli do mrazáku: odpor se skoro nezměnil. Závislost také nebude lineální, odhaduji, odpor poroste strmě až při teplotě kolem 60st. Předpokládám, že bude topení navrženo tak, aby teplota plechů PTC nebyla moc nad 50 st. a určitě ne přes 100. Chystám se to zabudovat a spínat přes relé jen manuelně. Uvidíme. EDIT Ještě dodávám: pro napětí 14,4V bude proud 36A a výkon 518W. Upraveno Leden 12, 20187 r od nickac Doplnění pro 14,4V
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.