lukyboy Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 (editace) Chci taky měnit kotouče a desky na zadku.Kouknul jsem pro představu na auto kelly a original maji 2x jednou 255x10 a 260x12 Tomu moc nerozumím?Proč dva různé rozměry a oba origo? Ještě takový dotaz ohledně kotoučů.Když vezmu (příklad Ferodo) jak poznám,že to je origo Ferodo a né nějaká čínská kopie? Je na třmenech imbus číslo 7 ? Editováno: 14. Říjen 2010, autor: lukyboy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 Re: Lukyboy tak pokud to chceš na autí co máš v podpisu což je 1,6 FSI DP uvadí pouze variantu 260 mm pro kód motoru BLF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 hmm tak podle toho co píše CJO má na TSíčku taky 280/22 mno a podle matrixe už na FL nafty dávaj taky 280ky...to je trochu divný když nafty před FL měly 288/25...na naftách bych obecně čekal silnější a větší kotouče...přece jen ten krouták a váha taho motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 tu je dokaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 Takže na zadku mám kotouče 260/12,kolega na 1,9 r.v. 2005 má zadní 255/10 (což dle DP nesedí) Žádnej imbus (soudil jsem dle fabie) na třmenech není je tam v šroub pístkách s klasickou hlavou 13 a třmeny drží 14 torx. Na kotoučích Ferodo je název vyražen na Zimmermanech né,ale jsou natřeny barvou. Není nad to si odpovědět sám,ještě k tomu na foru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 mno já osobně jsem si měníl destičky a na třmenu nemam žádný šrouby ani imbus, je tam hvězdička, tu ser...u ve škodovce všude, pak člověk chce něco měnit a hle, ona hvezdička Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 tak jsem koumal, jak je možný, že někde jsou vzadu 255 a někde 260mm kotouče...a zjistil, že ty 255 by měly být jen u základních verzí výbav...tedy classic...asi to berou vyšší výbava víc kg na hřbetu, větší brzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robca Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 Tak jsem myslel, že tu někdo podá info, jak a co při výměně kotoučů a destiček, nebo všicí jezdíte do servisů? Fotodokumentaci jsem našel jen pro O1, chtěl bych se do toho pustit na své O2 2,0 combi, ale chci se nejprv nachytřit...od toho tu jste, ne? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 Tak jsem myslel, že tu někdo podá info, jak a co při výměně kotoučů a destiček, nebo všicí jezdíte do servisů? Fotodokumentaci jsem našel jen pro O1, chtěl bych se do toho pustit na své O2 2,0 combi, ale chci se nejprv nachytřit...od toho tu jste, ne? díky Už se to tady řešilo i fotky jsem tu našel...v příloze máš rady z DP ale vesměs je to prostě klasika jako u jinejch aut...pokud nemáš obě ruce levý, neměl by to být problém...jen bacha je to škodovka, takže třeba třmeny jsou uchycený na šroubech s hvězdičkou, ne imbus...na to se připrav ať nejsi překvapenej...předek jde v pohodě, zadek taky...jen jsem po poradě tady na fóru dal bacha na stlačení zadního pístku do třmenu...pač když budeš postupovat jako vpředu a jen ho zatlačíš počítej s tím, že si zku...víš ručku-samostav...musíš pístkem při zatlačování i otáček...fakt to s trochou šikovnosti jde za pomocí dvou sikovek ;-). Tak hodně zdaru :-) podvozek OII.PDF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajman Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 Řekl bych, že uchycení třmenů je různé, já mám třeba na MR 05 imbus 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 11. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 mno vidíš, tak se asi poučili, to je dobře ;-)já když zjistil, že tam mam hvězdičku a nástavec nikde...sem myslel, že budu vraždit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kspeedy Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Octavia 1.9 TDI r.v. 11/2004 výbava elegance zadek kotouče 260/12 mm a ty hvězdičky mě taky ser.u jeden šroubek na kotouči šel celkem dobře dolů druhej se mi podařilo zkur..t tak jsem ho odvrtal a bylo jinak třemy drží na dvouch hvězdičkách (tisícihran) M14, kur.a sem lítal 3 hodiny po různejch městech až ve 30 km vzáleným jsem ji sehnal no nenasralo by to člověk něco rozdělá a pak zjistí že na to nemá vercajk kur.a . Akorát mi není jasné na jakou stranu mám s tím pístkem otáčet Můžete někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 (editace) Otáčej s ním po směru hodinovejch ručiček (doprava) Editováno: 20. Květen 2011, autor: tomcat007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 (editace) trochu to tu oživíme...jak jsem psal výše...tak ty kotouče a destičky na zadku jsou jiné ne podle motorizace, ale podle výbav (nižší stupně classic atp. maj 255x10 - třemen tuším CII 38 a vyšší jako ambiente, elegance aj maj 260x12 - třmen CII 41) - viz foto pro identifikaci co máte na OII... - kotouč 255x10, třmen CII 38...bo tak nějak - destičky ke kotouči 255x10 - kotouč 260x12, třmen CII 41 - destičky ke kotouči 260x12 - s přidržovacíma plíškama destiček Jen by mělo zajímalo, jestli se má seřizovat pří výměně destiček i kotoučů na zadku ruční brzda...to totiž v případě mé OII znamená rozebrat taky půlku vnitřku mám jumbo box...zlatej favorit (chytrý knížky řikaj každá jinak)???? Editováno: 11. Únor 2011, autor: tomcat007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Ruční brzda se neseřizuje,není potřeba.Vůle se vymezuje sama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speed.mb Vloženo 21. Únor 2011 Sdílet Vloženo 21. Únor 2011 (editace) No hlavně se musí dobře nastavit vlastní třmen.. Jinak na obou stranách se pístkem otáčí ve smeru ručiček... Editováno: 21. Únor 2011, autor: speed.mb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 a jsme u toho...tzn., že se v tomhle případě seřizuje a musím rozebrat celej vnitřek abych se k ní dostal...mluvím totiž o jejím mechanismu, který je součástí třmenu...takže bude asi potřeba nastavit páčky na dorazy, pač měnim jak kotouče tak destičky řikáš oběma po směru ručiček ...a máš to vyzkoušený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 Je to v podstatě jednoduchý.Prostě zatlačíš pístky dovnitř na doraz.Dáš nový kotouče,nový destičky,našlapeš brzdový pedál a je hotovo. Pak ještě můžeš párkrát zatáhnout ruční brzdu.Somozřejmě ti musejí fungovat páčky na brzdičích,jinak je musíš rozhýbat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 ahojte, neviete aky rozmer kotucov (predok zadok) su na octavia II 2,0tdi 103kw elegance r.v. 2005. nikdy v knizockach co som dostal k auto som to nenasiel a dilensku prirucku nemam....diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 PAJKO: Predne ventilovane 288X25mm Zadne plne: 255x10mm alebo 260x12mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 prochy diky...je teda jedno ktore dam dozadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 Pajko: Nie je to jedno. Zalezi aky mas uchyt-trmen brzdy na zadnej naprave. Podla toho tam ide aj priemer kotuca. Bud 255x10 alebo 260x12. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 aha ok, diky...a vedel by si mi prosim Ta poradit ci je dobre vymenit okrem platniciek aj oblozenie alebo daco ine co sa ma menit? (kontrola mi zatial nesvieti ale mozno je lepsie menit to naraz neviem)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 PAJKO:Platnicky a oblozenie je stale a to iste. Na tvojom aute mas platnicky. Ttreba zmerat hrubku kotuca a podla toho sa rozhodnut ci menit len platnicky alebo aj kotuce. Plati to aj pre zadnu napravu. Pokial ti auto dobre brzdi tak to nemusis riesit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 (editace) ahojte, dnes som mal trochu cas tak som zhodil predne aj zadne koleso a pomeral som brzdy...vpredu sa ten kotuc sklada akoby z dvoch casti...v stredeje to vetranie...odmeral som kazdu cast zvlast...vonkajsia mala 0,8cm a vnutorna 0,9 cm...zadny kotuc mal 1,1cm...je to pls zrele na vymenu? Editováno: 12. Březen 2011, autor: pajko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.