Září 13, 201212 r Tak jsem vyměnil komplet kotouče a destičky Brembo.Na předku MAX.Jsou ale při brždění dost hlučné.Jaké máte zkušenosti?Nemají drážky vliv na opotřebení destiček?
Září 13, 201212 r Drážkované kotouče jsou o trochu hlučnější a při delším jemném brzdění začnou malinko vibrovat. Když to řeknu blbě pokud se s těmito brzdami zachází surově (tvrdé brzdění jako závodníci) odmění se velmi dobrými výsledky. A v tu chvíli zapomenete na to že jsou hlučnější a někdy malinko vibrují.
Září 14, 201212 r Vrtané kotouče se chovají taky takhle? Pořád uvažuju, jestli normální bremba, nebo max a nebo nějaké jiné vrtané kotouče...
Září 14, 201212 r To netuším. Zkus a uvidíš. Každá kombinace - typ kotouče s typem destiček, vytváří jistou alchymii ve vlastnostech, které z toho vzniknou. Brzdy mohou být super na brzdění, ale budou skřípat, nebo budou brzdit mdle, ale za to nebudou hlučné. Nebo dáš tvrdé destičky a budou ti hoblovat kotouč v opačném případě budeš po roce měnit zase destičky. Jak vidíš proměnných je zde hodně. Takže pokud chceš vylepšit jízdní vlastnosti svého vozu, tak kup Zimmermany (děrované), nebo Brembo Max k tomu pořiď destičky (nemohu si pomoct doporučím originály, protože se mi osvědčili) a uvidíš jaké vedlejší účinky to bude mít. Třeba najdeš takovou kombinaci, která žádné vedlejší účinky mít nebude.
Září 15, 201212 r Ty vrtané koutouče jsou na škodovku podle mě docela zbytečností a za ten hluk to nestojí.
Listopad 23, 201212 r Ten pístek se musí po směru hodinových ručiček točit ( zatáčet) a zároveň na ten pístek tlačit. Na pístku jsou dva výřezy oirentovaný v ose, Já s ním zatáčel tak, že jsem měl klíč na flexu, ten zapadne do těch vý řezů a na pístek jsem tlačil rozebraným dvouramenným stahovákem, že jse z něj sundal ramena a tělo stahováku jsem vložil mezi packy třmenu ( packy do Tvaru U) a šrouboval a točil a šrouboval a točil po čvrtotáčkách. Důležitý je pod prachovku stříknout trochu brzdovky , aby pístek klouzal po vnitřním těsnění. Takhle vypadá sada na montáž: http://www.univer.cz...085-0950--id495 podle toho si něco zmákni. Ano,pravda,teď jsem to dodělal,klíč na flexu je na jedničku,ale je třeba napřed trochu pod prachovku něco stříknout,pa dva závity protisměru a po té po směu hod.ručiček a je to otázka 10 sekund.
Prosinec 22, 201212 r A MEYLE vyrábí kotouče, které "nechytí lišku" = nerezaví tzv. CHROM A mohu nabídnout sadu 2 ks předních 288-25, 2 ks zadních 260-12 za 3600,-Kč vč.DPH (daňový doklad) + komplet (přední + zadní) destičky bez senzoru opotřebení za 1000,-Kč nebo se senzorem komplet sada za 1300,-Kč.Osobní odběr Kladno nebo poštou kamkoliv : sadaramen@email.cz (i jiné rozměry a provedení k dispozici)
Prosinec 22, 201212 r No,já dneska objednal Brembo max a k tomu originál desky, dám to pak vyměnit do servisu a zkontrolovat jestli tam není ještě něco špatně. Snad se to už pak nezvlní.
Prosinec 22, 201212 r Brembo MAX jsem také vyměnil,ale měl jsem hrůzu při brždění.Byl to děsnej hluk,ty drážky dělají své.Po několika stovek km se ošoupaly a je to docela super.
Prosinec 22, 201212 r Mám Brembo Max a origo desky již delší dobu a jsem maximálně spokojen. Hlavně při nouzovém brzdění
Prosinec 25, 201212 r Pokud nechceš aby se ti to vlnilo, tak by jsi měl sáhnout do řad sportovnějších kotoučů. Třeba do http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-280-22-2_2?brand=SKODA&model=OCTAVIA
Prosinec 26, 201212 r zdravim Vas, resim take brzdy na mou koktu... zda zkusit zimmermanny sport nebo brembo max, nema nekdo zkusenost s tema zimmermannama sport (pripadne jake k nim desticky) ? brembo max mel tatka kdysi na f2 a po par tisicich se zvlnily, nemam v ne tudiz moc duveru. nebo muzu polozit otazku jinak... jakou kombinaci kotoucu a desticek byste mi doporucili, s cim neudelam chybu. mam 1.9TDi, BJB, MR06... co jsem zde vycetl, tak predky jsou 280x22 a zadky teda 255x10 nebo 253x10 ? diky za rady Upraveno Prosinec 26, 201212 r od cermajs
Prosinec 28, 201212 r Pokud nechceš aby se ti to vlnilo, tak by jsi měl sáhnout do řad sportovnějších kotoučů. Třeba do http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA No já doufám, že bremba nějakou dobu snad vydrží. Jezdím docela normálně nějak extra na brzdy nešlapu. Po původních originálech, které vydržely něco kolem 100 tis. jsem tam nasadil Ate, které vydržely cca 10 tisíc a zkroutily se a to jsem ani jednou nebrzdil na krev a slušně je zajel. Proto teďka zkouším bremba. Ještě uvažuju, jestli nemůže být chyba někde na nápravě...
Leden 29, 201312 r Ahoj, nekupoval jste nekdo kotouce Brembo max + desky origibnal skoda na aukru?? Bratru cena za komlep 2450kc. Diky moc
Únor 6, 201312 r Já mám Brembo MAX a k tomu desky TExtar, naprostá spokojenost, brzdí to úžasně. Bohužel taky začínám znova pociťovat lehké vibrace, no asi bude třeba vážně vyměnit i ložiska náboje, jinak se bude kroutit všechno a pořád . . . .
Únor 26, 201312 r Zdar borci práve sa chystám na výmenu predných kotúčov a platničiek mám model 2007 1.9TDI 105k našiel som viacero typov kotúčov mám objednať 288 alebo 280 ? dakujem za informácie
Únor 26, 201312 r náhon na predné kolesá a mechanická prevodovka 280x22mm náhon na všetky kolesá s mechanickou prevodovkou a náhon na predné kolesá s DSG prevodovkou 288x25mm
Únor 27, 201312 r Zavolej si do CCček na základě VIN kódu velmi ochotně poradí. Na základě vlastní zkušenosti doporučují rovnou objednat náboje kol a vyměnit naráz, pokud to budeš mít rozdělané je to práce na pár minut! Když už ne obě kola tak minimálně pravou stranu, tou vymetáš každou díru!
Duben 8, 201312 r Tak dneska konečně nasazeny Bremba a original desky, tak jsem zvědavý, na to, že zatím nejsou zajeté to brzí dobře. Akorát uvažuju jestli radši vyměnit i ložiška, přece jen jsou při 122 000km pořád původní a nechci aby se mi kvůli toho zase zvlnily koouče...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.