Jarys Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 Také mohu doporučit TDIFun, minulej rok jsem tam chipoval svoji FI 1,9TDi a jede to nádherně.. jsem sice z moravy, ale díky referencím a zkušenostem ostatních jsem si tam rád zajel.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 Tak chlapy mám to za sebou. Sice to je trošku štreka (330km) ale je hotovo. 1. fáze - měření seriové verze Docela nás překvapilo že jsme naměřili 118PS což tedy 77kW neodpovídá Ale jezdím na Vervu a dávám VIF aditiva takže to má možná vliv. 2. fáze - 1. verze softu a měření Po změření první verze tak jsme tam měli 185PS a kolem 360Nm. To bylo moc (s ohledem na origo spojku a turbo) tak jsem chtěl níž. Ale špatné by to nebylo 3. fáze - 2. verze softu a měření Změřeno 150,12PS a 341,64Nm. Tak jsem si to představoval. Rozhodně s ohledem na spojku pod 350Nm. Dojmy: Dříve byl znát turbo efekt a pak zkomírání-propad výkonu. Což je vidět i z grafu. Nyní motor táhne a propad nepociťuju Motor si ani neučoudne (s úsměvem vzpomínám na chip kolegovy Audiny - saze, saze a saze). Chipem jsme pořešili i EGR off softvérově a teplé starty. Nyní teplý motor chytá na drc Graf: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kominor Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 Tak to je dost dobrý Stejně ale 118 PS v sérii, což je nějakých 86 Kw místo 77, a 290 Nm místo 250 je taky paráda. Někde tady TdiFun psal, že u OII to je běžný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 Jj - dobře zajetý Hodně motorů 77kW bylo změřeno v reálu kolem 85kW. Prostě simple clever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 Môj Simple clever alias O Scout 2.0 PD TDI MR 2008 mal zo série 128 PS, výrobca uvádza 140 PS. "Zlatý DPF" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 jo jo mohu potvrdit také jsem koukal co mě Fun naměřil v sérii rovných 88 kW a 310 Nm Jde o motor 1,9 tdi 77kW BJB či li bez DPF a plní pouze euro 3 tak proto možná také hodnoty ještě to asi není přiškrceno nějakýma limitama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 Jj - dobře zajetý Hodně motorů 77kW bylo změřeno v reálu kolem 85kW. Prostě simple clever Ahoj DODO, chtěl jsem se tě optat jestli softwarová deaktivace ventilu EGR byla také v ceně chipu nebo to bylo placené navíc?? Chtěl jsem ti to napsat do SZ, ale máš ji plnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kspeedy Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 to by mě také zajímalo, na kolik to vyšlo, chip + ten EGR + ty teplý starty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 3. Květen 2011 Sdílet Vloženo 3. Květen 2011 (editace) Kluci ceny jsou dle CENÍKU TDIfuna. Samosebou soft EGR off a teplý starty jsou bez příplatku - tedy v rámci chipu P.S.: Promažu si schránku - hotovo Editováno: 3. Květen 2011, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host 007 Vloženo 19. Květen 2011 Sdílet Vloženo 19. Květen 2011 Zdravim, potřeboval bych od vás poradit. Mám OII combi 2007 1.9TDI a chtěl bych jí nechat nachipovat. Jak to tady pročítám, tak bych se toho asi neměl bát. Potřeboval bych poradit na kolik kw to tak nechat zvýšit, aby to mělo sílu, ale ne zase, aby se motor nebo nějaká součástka za nějaký čas odporoučela. Jsem z jižních čech kousek od města Písek, takže by to chtělo někde poblíž. Nebude s tím nějakej problém na STK, policie nebo v servisu? Poradíte mi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 (editace) Policie s tím nic nemá (snad, leda, že by jsi jezdil jak kominík a oni by chtěli prudit) a sice nevím, jak to je s TDI, tak pokud se to udělá dobře, tak ani STK není problém. Ve fóru k TFSI 2.0 jsem dával i nějakou diplomovku právě na toto téma. EDIT: Zde je odkaz na ten příspěvek, jsou tam pak i mé zkušenosti s jedním z čipařů a pokud někdo máte ten motor, tak i přehled problémů, na které se dá narazit. Editováno: 20. Květen 2011, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 Máte někdo zkušenosti s touto firmou? http://www.mereni-vykonu.cz/index.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 Já tam byl tedy jen změřit výkon, to bylo bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 (editace) Zdravim, potřeboval bych od vás poradit. Mám OII combi 2007 1.9TDI a chtěl bych jí nechat nachipovat. Jak to tady pročítám, tak bych se toho asi neměl bát. Potřeboval bych poradit na kolik kw to tak nechat zvýšit, aby to mělo sílu, ale ne zase, aby se motor nebo nějaká součástka za nějaký čas odporoučela. Jsem z jižních čech kousek od města Písek, takže by to chtělo někde poblíž. Nebude s tím nějakej problém na STK, policie nebo v servisu? Poradíte mi? On je tu malý problém. Toto je dost diskutované téma s nevyjasněným závěrem. Sám za sebe ti řeknu, že svojí KOKTU jedu chipovat za 14 dní a jedu k TDIfunovi ODKAZ. Je tu již pár kluků co to má od něj hotové a jsou nad míru spokojeni. Osobně si to nechám udělat na cca 110Kw/340Nm to mi úplně stačí a možnost zničení nějakých součástek je i bez chipu. Mimochodem též si trochu zajedu cca 360Km. Za dobrým doporučením a cenou si rád zajedu Editováno: 20. Květen 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host 007 Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 A nemáte někdo zkušenost s touto firmou? www.motorpower.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 Máme skvělé, jen to chce číst :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host 007 Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 Máme skvělé, jen to chce číst :-) Já jsem toto celé téma začal číst úplně od začátku a zatím jsem skončil na třetí straně, zítra budu pokračovat. Právě jsem dostal takovou nabídku na www.motorpower.cz tak jsem chtěl zeptat hned, protože bych se k tomu třeba dneska nepročetl. Kouknul jsem se na jejich stránky na chip na OII a nabízí dvě možnosti. 1. 100KW 338Nm 2. 118KW 379Nm Nezdá se vám ta druhá až moc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 No, dával jsem tu odkaz na fórum o TFSI, kde jsem dal právě i mé zkušenosti s chiptuningem a www.motorpower.cz (p. Šíma), ale dám to tedy i sem. Je to "záznam" mých zkušeností. Je to jiný motor, takže jak jsem psal o pár příspěvků dřív, nevím, co si můžeš a nemůžeš dovolit, ale podstata zůstává. Čipování a lazení motorů.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 (editace) Já jsem toto celé téma začal číst úplně od začátku a zatím jsem skončil na třetí straně, zítra budu pokračovat. Právě jsem dostal takovou nabídku na www.motorpower.cz tak jsem chtěl zeptat hned, protože bych se k tomu třeba dneska nepročetl. Kouknul jsem se na jejich stránky na chip na OII a nabízí dvě možnosti. 1. 100KW 338Nm 2. 118KW 379Nm Nezdá se vám ta druhá až moc? Takže konkrétně, bez omáčky předešlého příspěvku. První verze 100Kw/338Nm se mi zdá optimální kvůli spojce. Dohady zde byly kolik vydrží a dobrali jsme se k tomu že sériovka tak kolem 350Nm na ten motor co máš. Pokud budeš chtít tu druhou variantu 118Kw/378Nm počítej, že spojka toho moc nevydrží a budeš tam muset dát tvrdší. Editováno: 21. Květen 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 Právě vážně zvažuji chip pro svoji 2.0TDI DSG, ale rozmýšlím, zda při najetých 110tis. km nepočkat až po výměně oleje v DSG (při 120tis.) a taky bude zřejmě potřeba v blízké době vyměnit setrvák, nebo ten chip dát teď tohle pořešit až pak, moc se mi nechce čekat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 2 RichardD : Podobné otázky jsem měl též když jsem sháněl chip. Pak jsem se rozhodl napsat přímo TDIFunovi a tem mi na mé otázky odpověděl konkrétně. Udělej to samé. Vyzná se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host 007 Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 (editace) Mám OII 1.9TDI a teď jsem nasadil 18" kola a motor má s nima dost práce, myslíte že by těch 100KW na ty kola stačilo, aby to bylo pružné bez velkého šlapání na krk jako tomu musím šlapat teď? No on má motor dost práce to rozjet vůbec na normální tempo a abych nebrzdil provoz, tak na to musím šlápnout a tím dost stoupá spotřeba a stává se z toho prostě pomalé a slabé auto. Takže myslíte že by těch 100KW stačilo, aby to bylo v pohodě třeba jako se 16" koly, které jsem tam měl dřív? Editováno: 21. Květen 2011, autor: 007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 2 007: Nemyslím si že by měl motor na 18" kolech až tak velké problémy to rozjet. Pokud se teď auto trápí, tak bych řekl, že je chyba někde jinde. Krom toho aby bylo auto pružné potřebuješ kroutící moment ne výkon. A ten krouták 338Nm je velmi slušný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host 007 Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 Já jsem začínal na 16" kolech, potom přešel na 17" v tom jsem nepocítil žádný rozdíl a teď jsem nahodil 18" a oproti 17" mi to přijde dost líný a jako bych vezl o hodně kilo navíc, takže si myslíš že by to stačilo nebo bych měl jít do toho silnějšího? Tady na fóru jsem se ale dočetl, že to už je moc, tak nevim. Zkoušel jsem psát TDIfunovi, ale objevilo se mi, že mu nelze odeslat žádnou zprávu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 (editace) 2 007: Já mu psal maila. Toho najdeš na jeho internetových stránkách (ODKAZ). Osobně si myslím, že výkon a krouťák je dostačující. Ale já nejsem nějaký trhač asfaltu. Mimochodem na 29 stránce tohoto topicu je video jednoho ze štastně načipovaných majitelů a můžeš se kouknout jak to tahá za pracky. Editováno: 21. Květen 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.