Hany Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 Hany tos mě potěšil. Ono už bylo hodně šero, tak snad to nevyšlo. Já už mám od včera blbou náladu. Dal jsi mi ale aspoň naději, protože to by bylo asi o papíry. Ježíši já úplně slyším svojí ženskou. Jiriku, tyhle pindy znam zvlaste od zenske Ale ja uz bych tech pokut mel fakt mega, prosvistel jsem si to pres Želechovice (předměstí Zlína směr Vizovice) tak 150 v obci a tam je taky stacionar, coz mne oznamili nasi az po prijezdu domu, ze je novy asi tyden funkcni . Na Luzinach je na Jeremiasove tez, ovsem vzdycky ho tam nekdo po oprave rozmlati, kdyz jedes na Budejarnu z Podoli je tam tez, ktery by mel merit od 40, jelikoz cedule tam je zarostena a ja si toho vsimnul tak po roce prace v bani. Na Radlicke je taky na 40 a furt nic. Obracenym smerem pres tan maly tunel na jizni spojku jsou tam ty mrchy co vypocitavaji prumernou rychlost... Nevidel bych to tak cerne. H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whiskadelic Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 hele jen abyste věděli, do čeho jdete. Dneska jsem jel první delší cestu po výměně hlavy a turba, cca 900 km na Valachy a zpět Samozřejmě, že jsem si hlavně v dlouhých kopcích na D1 pozávodil. Takže např. MB 320 CDI (150 kW/500 Nm) jsem tlačil před sebou, než nabral dech a pak se začal velice pomalým krokem vzdalovat, ale tak v řádu metrů. No a pak se čapnul s BMW 330 cd (150 kW/410 Nm) a ten neujel ani o metr. A moc chtěl. Tak se těšte. MB 320 CDI ma 165kW a 510Nm, BMW mohla byt 135kW verze...mno nevis. Ale asi ti to na dvoulitra jede dobre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 ty woe, Jirko, nový C 320CDI má jak píše whiskadelic 510Nm, má to kámošovo tatík a fakt se mi to, co tady píšeš o tom kopci vůbec, ale vůbec nezdá. většina tehle motorizací má 7G tronic, v tom autě jsem jel a at si rika kdo chce co chce, tak to auto je raketa. ono taky jde o to jak jsi ho tlacil pred sebou, me takhle v tatikove A6 taky tlačila nejaka OII, sem si rikal, kurva co to je za bordel, az pak mi doslo, ze ja kdyz zacal predjizdet, tak on uz nejakou dobu v levym jel a nez se audina rozhoupala, vypadalo to jako, ze se me drzi... hlavně věřim, ze zrovna tenhle medvídek by si jak benzinovy tak dyzlovy RS dal k snidani. jeste me napadlo, nebylo to Ecko? protoze to uz je pak asi jina vahova kategorie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whiskadelic Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 pokud to nebyla 320 cdi starej dvoulitr v dieslu hele pokud nedas ty dve auta vedle sebe - 400m a odmavnes, tak to nema cenu tady rozebirat koho a jaky auto si dal na dalnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 320CDI byl nekdy 2.0 diesl? to je jeste to starý hranatý peklo ne? s těma 400m souhlas, ale rikam, vim jak ten medved jede, proto se mi to nechce verit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whiskadelic Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 mno stara 320 a mel tam nalepeno cdi jinak 320 CDI muze byt stary Ecko tusim 2000 3l 145kW 3.2 maj 150kW a od brabusu i 200kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 bylo to éčko a jeli jsme za sebou prakticky z Brna až do Prahy. Jelo mu to hodně dobře, protože na rovině mi ujížděl. Ale někde jsem vyčet těch 150 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 nj, tak to je potom jiná, protože mam pocit, že do éčka se dává starý 320CDI, prostě jiný než to nový, co se dává do céčka. pak bych tomu rozumněl, protoze éčko je jistě těžší než OII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 koukal jsem se do katalogu. Tohle byl ten starší model E class a tam byl motor jak jsem psal, 150 kW/500 Nm. Naopak do C class se v tý době 320 CDI nedával vůbec. V současnosti je tenhle motor jak v C, tak v E, tak v S class, ale mají odlišný výkony a krouťáky. Nejnižší výkon je u C class, a to 165 kW /415 Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 jenze ten kroutak u Cecka je odvislej od převodovky. kdyz chces manual, mas asi tech 415Nm jak píšeš, jakmile si dáš 7G tronic, je tam 510Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 já jsem nemluvil o nějakých maximálkách, taky píšu že "do kopce". Jde o zrychlení, pružnost a sílu motoru. Obě ty auta by mi na rovině ulítly, ale v tom ten fór není. Úplně stačilo, že jsem na 130. km zapomněl na ten stacionární radar a prolít jsem to pěkně rychle. Nevíte někdo, jestli je opravdu aktivní a jestli to posílaj domů nebo co. To mi trochu pokazilo den. To poznáš ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 ještě ty mě straš !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 no co, jestli jsi to tam hulil okolo dvou kil, tak to mas za desítku, 6bodů a půl roku čistírna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 Ještě ty ho straš !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 ne, jinak : ještě ty mě ser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 ted seriozne. na tomhle je nejvíc na piču to, že nemáš jistotu jestli to poslou nebo neposlou. co jsem se tak bavil se známým, tak říkal, že většinu času jsou tyhle radary už plný fotek a všechny se stejně neřeší(i když upřímně, poslední dobou mam pocit, že těch 170-180 jedu na dálnici jenom já-krom včerejška, to sme jeli dva závodníci). a hlavně ty švestky to můžou poslat třeba až za měsíc i víc. mě minulej tejden nejspíš změřil měšťák tim laserem, stáli za křižovatkou, tak jsem uhnul do prava no a ted taky čekám, co se bude dít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 Jojo maj na to 12 mesicu aby ti to poslali. To je proste prasarna nic nevis jestli si zmerenej nebo ne. Takze az se ti to nahromadi poslou to najednou a rovnou to tam muzes odevzdat :-( ... A s tou rychlosti jak lidi jezdej ... fakt sou difny, spousta lidi jede 100 a obcas kdyz mam slabou chvilku a jedu dle predpisu tak i tak vetsinu predjizdim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 přesně tohle pozoruju taky, pravej pruh na dalnici jede kolikrát 100-110km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 Trosku OFF Topic....o kterém radaru a na které dalnici mluvite ?pokud sem pochopil 130 KM D1 ??? A vazte odpovedi protoze mi muzete udelat hodne spatnou noc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 aha, takze na 130km by mohl bejt? no, budu davat zejtra majzla.. přeju klidný spaní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 aha, takze na 130km by mohl bejt? no, budu davat zejtra majzla..přeju klidný spaní Jezdim pravidelne tak dvakrat do tydne tendle usek, a cca 2 x za rok tam jedu tak jak mam ...takze me tam nekdo uz pres rok ustavicne foti do sveho soukromeho policejniho fotoalba tak to bude asi pruser ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 aha, takze na 130km by mohl bejt? no, budu davat zejtra majzla..přeju klidný spaní Jezdim pravidelne tak dvakrat do tydne tendle usek, a cca 2 x za rok tam jedu tak jak mam ...takze me tam nekdo uz pres rok ustavicne foti do sveho soukromeho policejniho fotoalba tak to bude asi pruser ..... ne že by mi to pomohlo, ale mám aspon trochu uklidnující pocit, že v tom nejsem sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 aha, takze na 130km by mohl bejt? no, budu davat zejtra majzla..přeju klidný spaní Jezdim pravidelne tak dvakrat do tydne tendle usek, a cca 2 x za rok tam jedu tak jak mam ...takze me tam nekdo uz pres rok ustavicne foti do sveho soukromeho policejniho fotoalba tak to bude asi pruser ..... ne že by mi to pomohlo, ale mám aspon trochu uklidnující pocit, že v tom nejsem sám No jasně, nějaký fanda v uniformě tam bude sbírat fotkečky O II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 (editace) OII RS ( ropa ) - 125 kW / 350 Nm, 1430-1500 kg, 0-100 za 8,5 s, max 225 km/h. OII RS ( ropa ) - CIMBU 173 kW / 420 Nm --- zatim se nedělá OII RS ( benzín ) - 147 kW / 280 Nm, 1400-1470 kg, 0-100 za 7,3 s, max 240 km/h OII RS ( benzín ) - CIMBU 175 kW / 350 Nm --- provádí se To snad stačí k tomu, žee by nafta měla na benzín - jak s čipem tak bez něj. V OI RS mě nikdy žádnej ropák neujel ( bylo tam pár úprav, ale třeba turbo bylo sériové - oproti ropákum kteří dávali turba ze 110 kW atd ). UPOZORŇUJU BAVIM SE O AUTECH STEJNÝCH ( OCTAVIA, PASSAT, A4 ). Samozřejmě tdi se 180 koníky ve vykuchanym golfu nebo fábii s hmotností o 0,5 t menší jak já bylo lepší jak já. NIKDO MI TEDY NENAMLUVÍ, ŽE OII RS PO ČIPU OD CIMBU POJEDE NAFTA LÍP NEŽ BENZÍN. Editováno: 20. Únor 2007, autor: Jakub - škodík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 Rima - ak je na max rýchlejšie OII RS 125 kW ako Fabia 1,9 TDI 124 kW, tak tá Fabia nemá 124 kW! Na max totiž rozhoduje jazdný odpor (a OII má väčšiu čelnú plochu) a výkon motora. Myslím, že podľa nejakého notebooku nie je možné stanoviť výkon auta. Tak by som veril tej brzde. A ak budeš porovnávať s kamošovou TFSI, tak ho nechaj, nech si to zabehne, lebo ja som mam spočiatku výrazne vyššiu spotrebu, čo svedčí o vysokých odporoch v motore (a zrejme aj prevodovke). Prvých 5000 km tá spotreba postupne klesala. Jasne, ani ja by som surový motor na brzdu nedal. Ako minimum beriem aspoň 15.000 km, ale ideálne optimum aspoň 30.000 km. Už som niekoľko áut meral a je to dosť brutál. Jakub-škodík - to čo za nezmyselné hmotnosti tam píšeš? Moja OII váži niečo pod 1500 kg. Tých 1900 kg má plne vybavené BMW X3 V6 s automatom a náhonom na všetky 4 kolesá. A to je už trochu väčšie auto než OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.