Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Hany tos mě potěšil. Ono už bylo hodně šero, tak snad to nevyšlo. Já už mám od včera blbou náladu. Dal jsi mi ale aspoň naději, protože to by bylo asi o papíry. Ježíši já úplně slyším svojí ženskou. :(

Jiriku, tyhle pindy znam zvlaste od zenske -_-

Ale ja uz bych tech pokut mel fakt mega, prosvistel jsem si to pres Želechovice (předměstí Zlína směr Vizovice) tak 150 v obci a tam je taky stacionar, coz mne oznamili nasi az po prijezdu domu, ze je novy asi tyden funkcni ;).

Na Luzinach je na Jeremiasove tez, ovsem vzdycky ho tam nekdo po oprave rozmlati, kdyz jedes na Budejarnu z Podoli je tam tez, ktery by mel merit od 40, jelikoz cedule tam je zarostena a ja si toho vsimnul tak po roce prace v bani.

Na Radlicke je taky na 40 a furt nic.

Obracenym smerem pres tan maly tunel na jizni spojku jsou tam ty mrchy co vypocitavaji prumernou rychlost...

Nevidel bych to tak cerne.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele jen abyste věděli, do čeho jdete. Dneska jsem jel první delší cestu po výměně hlavy a turba, cca 900 km na Valachy a zpět Samozřejmě, že jsem si hlavně v dlouhých kopcích na D1 pozávodil. Takže např. MB 320 CDI (150 kW/500 Nm) jsem tlačil před sebou, než nabral dech a pak se začal velice pomalým krokem vzdalovat, ale tak v řádu metrů. No a pak se čapnul s BMW 330 cd (150 kW/410 Nm) a ten neujel ani o metr. A moc chtěl. :D Tak se těšte. :smich:

MB 320 CDI ma 165kW a 510Nm, BMW mohla byt 135kW verze...mno nevis. Ale asi ti to na dvoulitra jede dobre :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty woe, Jirko, nový C 320CDI má jak píše whiskadelic 510Nm, má to kámošovo tatík a fakt se mi to, co tady píšeš o tom kopci vůbec, ale vůbec nezdá. většina tehle motorizací má 7G tronic, v tom autě jsem jel a at si rika kdo chce co chce, tak to auto je raketa. ono taky jde o to jak jsi ho tlacil pred sebou, me takhle v tatikove A6 taky tlačila nejaka OII, sem si rikal, kurva co to je za bordel, az pak mi doslo, ze ja kdyz zacal predjizdet, tak on uz nejakou dobu v levym jel a nez se audina rozhoupala, vypadalo to jako, ze se me drzi...

hlavně věřim, ze zrovna tenhle medvídek by si jak benzinovy tak dyzlovy RS dal k snidani.

jeste me napadlo, nebylo to Ecko? protoze to uz je pak asi jina vahova kategorie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukal jsem se do katalogu. Tohle byl ten starší model E class a tam byl motor jak jsem psal, 150 kW/500 Nm. Naopak do C class se v tý době 320 CDI nedával vůbec. V současnosti je tenhle motor jak v C, tak v E, tak v S class, ale mají odlišný výkony a krouťáky. Nejnižší výkon je u C class, a to 165 kW /415 Nm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem nemluvil o nějakých maximálkách, taky píšu že "do kopce". Jde o zrychlení, pružnost a sílu motoru. Obě ty auta by mi na rovině ulítly, ale v tom ten fór není. Úplně stačilo, že jsem na 130. km zapomněl na ten stacionární radar a prolít jsem to pěkně rychle. Nevíte někdo, jestli je opravdu aktivní a jestli to posílaj domů nebo co. To mi trochu pokazilo den. :(

To poznáš ... :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted seriozne. na tomhle je nejvíc na piču to, že nemáš jistotu jestli to poslou nebo neposlou. co jsem se tak bavil se známým, tak říkal, že většinu času jsou tyhle radary už plný fotek a všechny se stejně neřeší(i když upřímně, poslední dobou mam pocit, že těch 170-180 jedu na dálnici jenom já-krom včerejška, to sme jeli dva závodníci). a hlavně ty švestky to můžou poslat třeba až za měsíc i víc. mě minulej tejden nejspíš změřil měšťák tim laserem, stáli za křižovatkou, tak jsem uhnul do prava no a ted taky čekám, co se bude dít

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo maj na to 12 mesicu aby ti to poslali. To je proste prasarna nic nevis jestli si zmerenej nebo ne. Takze az se ti to nahromadi poslou to najednou a rovnou to tam muzes odevzdat :-( ... A s tou rychlosti jak lidi jezdej ... fakt sou difny, spousta lidi jede 100 a obcas kdyz mam slabou chvilku a jedu dle predpisu tak i tak vetsinu predjizdim :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha, takze na 130km by mohl bejt? no, budu davat zejtra majzla..

přeju klidný spaní :)

Jezdim pravidelne tak dvakrat do tydne tendle usek, a cca 2 x za rok tam jedu tak jak mam ...takze me tam nekdo uz pres rok ustavicne foti do sveho soukromeho policejniho fotoalba tak to bude asi pruser .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha, takze na 130km by mohl bejt? no, budu davat zejtra majzla..

přeju klidný spaní :)

Jezdim pravidelne tak dvakrat do tydne tendle usek, a cca 2 x za rok tam jedu tak jak mam ...takze me tam nekdo uz pres rok ustavicne foti do sveho soukromeho policejniho fotoalba tak to bude asi pruser .....

ne že by mi to pomohlo, ale mám aspon trochu uklidnující pocit, že v tom nejsem sám :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha, takze na 130km by mohl bejt? no, budu davat zejtra majzla..

přeju klidný spaní :)

Jezdim pravidelne tak dvakrat do tydne tendle usek, a cca 2 x za rok tam jedu tak jak mam ...takze me tam nekdo uz pres rok ustavicne foti do sveho soukromeho policejniho fotoalba tak to bude asi pruser .....

ne že by mi to pomohlo, ale mám aspon trochu uklidnující pocit, že v tom nejsem sám :D

No jasně, nějaký fanda v uniformě tam bude sbírat fotkečky O II :smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OII RS ( ropa ) - 125 kW / 350 Nm, 1430-1500 kg, 0-100 za 8,5 s, max 225 km/h.

OII RS ( ropa ) - CIMBU 173 kW / 420 Nm --- zatim se nedělá

OII RS ( benzín ) - 147 kW / 280 Nm, 1400-1470 kg, 0-100 za 7,3 s, max 240 km/h

OII RS ( benzín ) - CIMBU 175 kW / 350 Nm --- provádí se

To snad stačí k tomu, žee by nafta měla na benzín - jak s čipem tak bez něj.

V OI RS mě nikdy žádnej ropák neujel ( bylo tam pár úprav, ale třeba turbo bylo sériové - oproti ropákum kteří dávali turba ze 110 kW atd ). UPOZORŇUJU BAVIM SE O AUTECH STEJNÝCH ( OCTAVIA, PASSAT, A4 ). Samozřejmě tdi se 180 koníky ve vykuchanym golfu nebo fábii s hmotností o 0,5 t menší jak já bylo lepší jak já.

NIKDO MI TEDY NENAMLUVÍ, ŽE OII RS PO ČIPU OD CIMBU POJEDE NAFTA LÍP NEŽ BENZÍN.

Editováno: , autor: Jakub - škodík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rima - ak je na max rýchlejšie OII RS 125 kW ako Fabia 1,9 TDI 124 kW, tak tá Fabia nemá 124 kW! Na max totiž rozhoduje jazdný odpor (a OII má väčšiu čelnú plochu) a výkon motora.

Myslím, že podľa nejakého notebooku nie je možné stanoviť výkon auta. Tak by som veril tej brzde. A ak budeš porovnávať s kamošovou TFSI, tak ho nechaj, nech si to zabehne, lebo ja som mam spočiatku výrazne vyššiu spotrebu, čo svedčí o vysokých odporoch v motore (a zrejme aj prevodovke). Prvých 5000 km tá spotreba postupne klesala.

Jasne, ani ja by som surový motor na brzdu nedal. Ako minimum beriem aspoň 15.000 km, ale ideálne optimum aspoň 30.000 km. Už som niekoľko áut meral a je to dosť brutál.

Jakub-škodík - to čo za nezmyselné hmotnosti tam píšeš? Moja OII váži niečo pod 1500 kg. Tých 1900 kg má plne vybavené BMW X3 V6 s automatom a náhonom na všetky 4 kolesá. A to je už trochu väčšie auto než OII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...