Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

můžeš sem prosimte nahazet fotky tý lančky? nějak se mi to nezdá, o takový edici s těmahle konma jsem nikdy neslyšel.

ad spotřeba- tak bud to má malou nádrž nebo vstřiky velikosti coulový zavlažovací hadice, jinak si vubec nedovedu představit, k čemu by se takovýhle auto vyrábělo, pokud sis tu upravu motoru nedělal doma v garáži

ad STI- to je vcelku logicky, STI ma 280koní a stovku pres 5,5s, zas na druhou stranu si s ni aspon zajezdis

Jirko, tady pokud to ma opravdu takovyhle kone bude to jezdeni dost problematicky, protoze kazdou chvili neco odejde. na Rally Cesky Krumlov byly veteransky Lancie, kde sice mela jedna taky nejaky takovyhle kone a brutalni zvuk, jenze rikali, ze jeden kousek stoji 6,5Mio CZK a vydrzuje si ji nejvyšši člen představenstva Mattoni

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke : Vystihol si to presne /kazdu chvilku nieco odide/ len pred 3 mesiacmy som do nej dal prevodovku za 250 000 Sk, Samozrejme ze si to robim v otcovej garazi /autoservis/, auto jazdi na 107 octanovy benzin .. Ako peniaze ktore sa do nej vlozily si neviete pradstavit.. existuje pokial viem v Taliansku od nej este lepsia ma 980 koni a vlastni ju asi 5 najbohaci Talian. / fotky auta niesu postatne.. skusim pohladat videa.., par na Youtube ich bolo./

Spotreba: Bugatti Veron ma nadrz 100 l a na plny plyn vydrzi 12 min. Ja mam len 55 l nadrz ... a spiecialny benzin /aby sa mi vsetko nerostopilo/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

můžeš sem prosimte nahazet fotky tý lančky? nějak se mi to nezdá, o takový edici s těmahle konma jsem nikdy neslyšel.

ad spotřeba- tak bud to má malou nádrž nebo vstřiky velikosti coulový zavlažovací hadice, jinak si vubec nedovedu představit, k čemu by se takovýhle auto vyrábělo, pokud sis tu upravu motoru nedělal doma v garáži

ad STI- to je vcelku logicky, STI ma 280koní a stovku pres 5,5s, zas na druhou stranu si s ni aspon zajezdis

Jirko, tady pokud to ma opravdu takovyhle kone bude to jezdeni dost problematicky, protoze kazdou chvili neco odejde. na Rally Cesky Krumlov byly veteransky Lancie, kde sice mela jedna taky nejaky takovyhle kone a brutalni zvuk, jenze rikali, ze jeden kousek stoji 6,5Mio CZK a vydrzuje si ji nejvyšši člen představenstva Mattoni

Souhlas, starat se o to neni asi nic moc!! :feve: Pri jedny RZ rikali ze s tim tuknul do rafku, tak uz pak radeji nejezdli, jen to nechali na vystavisti!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Noo celkem zajimava diskuze. Ja bych ted potreboval ale poradit s cipem.V lete jdu do toho,zustava otazka od koho? Rozmyslim se mezi tremi firmami,Cimbu,Bitpower, a nebo Sportmotor.Muj favorit je sportmotor,neb nabizi asi nejvic plus moznosti dalsich uprav,jako sani,sport vyfuk atd.Ma nekdo zkusenosti s nekterou s techto firem?Ocenim vas nazor a pomoc diky a s pozdravem Bodie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem u toho ve SportMotoru.

Ten konektor pro flashnutí paměti je uvnitř jednotky (EDC16) jako plošky na desce plošného spoje. Odkrytovaná jednotka se umístí do speciálního přípravku, shora jsou na plošky navedeny kontaktní jehly s odpruženými hroty a toto "monstrum" je teprve připojeno na interfejs, který provede konektivitu s PC (nebo NB).

Po proceduře se jednotka vyjmula, hermetizovala silikonem, zavřela a po zaschnutí (cca 15-20 minut) byla namontována zpátky do auta.

Přes žádný vnější konektor to provést nejde.

Zde krátký výpis ze stránky OBD

<span style='color:yellow'>tool is a reader/programmer non EOBD for all the EDC16/Marelli MultiJet/Delphi/EDC7/MOTOROLA ECUs.

You need to unplug the ECU from the vehicle, open and connect it to our tool using a connector available on every EDC16,Marelli, Delphi ECU.</span>

Kdo tvrdí něco jiného, tak to nikdy neviděl.

Jedna se o BDM flasher.Je to 100% zarizeni kde nevznikaji problemy jako nekdy s neoriginalnimy kabely.Delaji kompletni zalohu cele rj. Pamet,procesor,seriova pamet.Je to spickove zarizeni a original stoji 100 000kc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omluva za zalozeni tematu v nespravne sekci,ale jeste se tu rozkoukavam ;)

Jestli myslíš to zavřené téma, tak bylo ve správné sekci, jen bylo úplně stejné jako tohle.

Paradox je,ze at je to tema kdekoliv,jak zjistuji odpovedi se nedockas,neb behem chvile je diskuze odvedena nekam uplne jinam. :help: nasel jsem na to tama asi dva prizpevky,kde se rovnez nekdo pta na totez a postupne se dovidam,jak se to delalo pred rokem,jak se to mozna dela ted,varovani na firmu abc a nasledna debata o jejich praktikach,ale jak hledam jak chci,na jadro dotazu jsem zatim odpoved nenasel? Takze Cimbu,Sportmotor,nebo Bitpower?Please :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobře, tak já třeba Motordesign - Mníšek pod Brdy. Zabývají se mimo jiné stavbou závodních motorů. Majitel (a myslím, že i další lidi z firmy) je bývalý vývojový pracovník Ústavu pro motorová vozidla,

Z těch, co jsi uvedl bych šel do Cimbu a možná Sportmotor. Takhle stačí ?

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobře, tak já třeba Motordesign - Mníšek pod Brdy. Zabývají se mimo jiné stavbou závodních motorů. Majitel (a myslím, že i další lidi z firmy) je bývalý vývojový pracovník Ústavu pro motorová vozidla,

Z těch, co jsi uvedl bych šel do Cimbu a možná Sportmotor. Takhle stačí ?

Perfektni a ani to nebolelo... Motordesign jsem neslysel,ale zjistim si co pujde.Nejde mi o penize,chci jen najit profesionaly,kterym muzu verit a nenaletet.Diky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodim vam tu i par hodnot co kdo umi,tak piste co si myslite,je zvlastni,ze vsechny tri firmy nabizeji v podstate podobne zvyseni vykonu i tociveho momentu,jen jeho prubeh se lisi.

Cimbu 175Kw(238 koni)/5800 ot.min 350 Nm/4500

BitPower 176Kw(240 koni)/5080 ot.min 350 Nm/1710

Sportmotor 173Kw(235 koni)/6000 370 Nm/3000

Jinak ve ctvrtek se chystam motorsport navstivit a konzultovat moznosti osobne,stranky vypadaj hezky,ale porad uprednostnuji videt vse na vlastni oci.Vsiml jsem si jeste,ze tu pred casem nekdo psal neco o anglicanech s eresy pardon Vrsy muze mi dat nekdo kontakt?Zrovna se nejak vetsinou v anglii nachazim a zajimaji mne i zdejsi moznosti uprav.Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jednalo se taky o úpravu dat ř.j., ale bylo to ještě vylepšený pěkným intercoolerem, kterej byl umístěn dole v nárazníku za mřížkou. To má celkem myšlenku, protože to zvedlo výkon snad ještě o 20 k, tedy asi na 260. Aspon myslím, že jinou úpravu motoru to nemělo. Pravda taky ale je, že ten kompletní kit IC byl pěkně mastnej. Nejsem si jist, ale mám zato, že kolem 30 t. Kč.

Co se týká úprav ř.j., tak to víceméně ty lepší firmy dělaj hodně podobně, ne-li zcela stejně. Osobně mám z minulosti nějaký pochybnosti o Bit power, ale už nevím proč přesně to bylo. Myslím, že měli na netu nějaký amatérský zhovadilosti, který mě nepřesvědčili. Pro tebe je to ale asi nejblíž, co ? Sportmotor naopak patří mezi firmy, kam bych se to asi nebál dát. Motordesign má dneska nějakou prekérku s webem, prtože nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jednalo se taky o úpravu dat ř.j., ale bylo to ještě vylepšený pěkným intercoolerem, kterej byl umístěn dole v nárazníku za mřížkou. To má celkem myšlenku, protože to zvedlo výkon snad ještě o 20 k, tedy asi na 260. Aspon myslím, že jinou úpravu motoru to nemělo. Pravda taky ale je, že ten kompletní kit IC byl pěkně mastnej. Nejsem si jist, ale mám zato, že kolem 30 t. Kč.

Co se týká úprav ř.j., tak to víceméně ty lepší firmy dělaj hodně podobně, ne-li zcela stejně. Osobně mám z minulosti nějaký pochybnosti o Bit power, ale už nevím proč přesně to bylo. Myslím, že měli na netu nějaký amatérský zhovadilosti, který mě nepřesvědčili. Pro tebe je to ale asi nejblíž, co ? Sportmotor naopak patří mezi firmy, kam bych se to asi nebál dát. Motordesign má dneska nějakou prekérku s webem, prtože nefunguje.

Ctes mi myslenky,co se intercooleru tyce,to byla asi prvni vec,co nas s mym dvornim ladicem trklo po nakouknuti pod kapotu.opravdu nacpat jej mezi chladic klimy a motoru je skoro jako by tam nebyl vubec,pritom mista je tam dost.To,ale zvladnem sami,jen do cipovani se fakt poustet nechcem....Osobne jsem pro sportmotor taky,nabizej mi taky nove sani a vyfuk mel bych se pak dostat na 284 KW!!!!A pokud se prdela ten cooler(to ale az po zaruce,bude to jeste vice)

Bitpower znam hodne z akci,ma velke reklamy a myslim,ze umi,ceny lidove,ale taky mi neco nesedi,a uz si nevzpominam co.Cimbu jsou zkuseni a spolupracuji uzce se skodou,a do ted sama chvala.Motosport taktez zadne stiznosti spise naopak a zaujal mne hlavne ten kroutak.Cena podobna cimbu a drzi zaruky.Mrzi mne ten veb na motordesignu,psal jsem jim o info,ale zatim nic nevim.Uvidime,je cas.Zatim diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...