Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Žádnej strach,já mám TFSI načipováno od Jandy už půl roku,najeto cca 30 000 km a v pohodě!A hlavně ten čip je tam znát!

Taky přemýšlím o chipu od Cimbu do mé zážehové RS...Zajímalo by mě, o kolik máš větší maximálku a hlavně zrychlení...?..Seš zatím jedinej, o kom vím, že si tam ten chip dělal. A kdybys mi popsal jak to u té CIMBU chodí, taky bych se nezlobil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádnej strach,já mám TFSI načipováno od Jandy už půl roku,najeto cca 30 000 km a v pohodě!A hlavně ten čip je tam znát!

Taky přemýšlím o chipu od Cimbu do mé zážehové RS...Zajímalo by mě, o kolik máš větší maximálku a hlavně zrychlení...?..Seš zatím jedinej, o kom vím, že si tam ten chip dělal. A kdybys mi popsal jak to u té CIMBU chodí, taky bych se nezlobil....

Chtěl jsem se zeptat na to samé, ale předběhnuls mě ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádnej strach,já mám TFSI načipováno od Jandy už půl roku,najeto cca 30 000 km a v pohodě!A hlavně ten čip je tam znát!

Taky přemýšlím o chipu od Cimbu do mé zážehové RS...Zajímalo by mě, o kolik máš větší maximálku a hlavně zrychlení...?..Seš zatím jedinej, o kom vím, že si tam ten chip dělal. A kdybys mi popsal jak to u té CIMBU chodí, taky bych se nezlobil....

Chtěl jsem se zeptat na to samé, ale předběhnuls mě ;)

Taky si to rád přečtu, třeba pak změním názor na chip tuning :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naftové RS on nečipuje.Když dělal moje,tak jsem se ho ptal a on povídal,že ho koupil domů manželce a bude testovat.Bohužel je to u té nafty dost složité a on to zatím neumí.I to o něčem vypovídá.Holt když si není 100 procent jistý,tak do toho nejde.

Svoje čipování jsem objednal u něj a nechal udělat v dílnách dealera Škoda.Žádnej problém,většinou se s lidmi od Škody zná osobně.

Myslím si,že má za sebou hooooodně moc načipovaných škodovek a já se zatím nesetkal nikde ve foru se špatným hodnocením této firmy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naftové RS on nečipuje.Když dělal moje,tak jsem se ho ptal a on povídal,že ho koupil domů manželce a bude testovat.Bohužel je to u té nafty dost složité a on to zatím neumí.I to o něčem vypovídá.Holt když si není 100 procent jistý,tak do toho nejde.

Svoje čipování jsem objednal u něj a nechal udělat v dílnách dealera Škoda.Žádnej problém,většinou se s lidmi od Škody zná osobně.

Myslím si,že má za sebou hooooodně moc načipovaných škodovek a já se zatím nesetkal nikde ve foru se špatným hodnocením této firmy.

Přímo ve Škoda servisu? Tomu se mi snad nechce ani věřit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem se setkal s tím, že někdo měl chip přímo od dealera Škoda a naopak když jsem zjišťoval něco o Cimbu, tak jsem zjistil, že myslím dva nebo tři dny v týdnu dělá přímo pro Škodu, takže to možná souvisí a spolupracuje minimálně s některým prodejcem. A co se týče RS TDI tak jsem se ho ptal a říkal, že zkoušeli kde co, ale nepodařilo se jim to udělat, tak dokonce vzali nějaký chip tohoto motoru z německa, ale ten byl ještě horší než ten jejich, takže ho nenabízí.

Editováno: , autor: SKAJA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naftové RS on nečipuje.Když dělal moje,tak jsem se ho ptal a on povídal,že ho koupil domů manželce a bude testovat.Bohužel je to u té nafty dost složité a on to zatím neumí.I to o něčem vypovídá.Holt když si není 100 procent jistý,tak do toho nejde.

Svoje čipování jsem objednal u něj a nechal udělat v dílnách dealera Škoda.Žádnej problém,většinou se s lidmi od Škody zná osobně.

Myslím si,že má za sebou hooooodně moc načipovaných škodovek a já se zatím nesetkal nikde ve foru se špatným hodnocením této firmy.

A jaký jsou jízdní vlastnosti oproti sériové RS...co zrychlení, maximálka apod....Klidne se poradne rozepis, nebylo by to naskodu:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já chtěl čip přímo od Cimbu a on se zeptal v jakém městě to uděláme.Je to jedno,protože v západních čechách a v Praze(dle mých poznatků se vždy chce sejít přímo někde u dealera) se dá domluvit jakékoliv město.A ty lidi tam zná.Máme od něho čipováno asi 10 služebních vozů.

O2 TFSI po čipu je fakt někde jinde.Pružnost motoru je perfektní a jak už jsem někde na foru četl(a s tím se ztotožňuji),motor táhá na 3,4,5,6 jako dřív na 2,3,4,5.Prostě tahá!Zrzchlení 0 - 100 je určitě pod 7 sek,já to měřil několikrát a vždy stopky ukázaly do 6,5.Ale je to jen primitivní měření.Spotřeba víceméně stejná.Je pravda,že linearita ani turboefekt už není jako dřív,ale rozdíl je minimální.Já čip určitě doporučuju!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já chtěl čip přímo od Cimbu a on se zeptal v jakém městě to uděláme.Je to jedno,protože v západních čechách a v Praze(dle mých poznatků se vždy chce sejít přímo někde u dealera) se dá domluvit jakékoliv město.A ty lidi tam zná.Máme od něho čipováno asi 10 služebních vozů.

O2 TFSI po čipu je fakt někde jinde.Pružnost motoru je perfektní a jak už jsem někde na foru četl(a s tím se ztotožňuji),motor táhá na 3,4,5,6 jako dřív na 2,3,4,5.Prostě tahá!Zrzchlení 0 - 100 je určitě pod 7 sek,já to měřil několikrát a vždy stopky ukázaly do 6,5.Ale je to jen primitivní měření.Spotřeba víceméně stejná.Je pravda,že linearita ani turboefekt už není jako dřív,ale rozdíl je minimální.Já čip určitě doporučuju!

V kolika km jsi to nechal chipnout?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ne, mě to stačí takhle :p

Tak prave jsem dorazil z Prahy a mam to taky ciply.Sveril jsem se sportmotoru v Praze a nove hodnoty vykonu meho vozu jsou nyni 238 koni a tocak je 370 Nm.Moc jsem si od toho nesliboval,ale prvni dojmy jsou nadseni.Je to ted uplne jine auto.Tahne o poznani lip jiz od malych otacek a v trech tisicich zacina peklo........Nejvetsi zmeny jsem poznal hlavne pri zrychleni na paty a sesty prevodovy stupen kdy pri rychlosti okolo 100 jsem po pridani v mziku na 160 a prijemne zatlacen v sedacce.Je to uplne neco jineho,nez je original,kde mi ten pocit tlaku do sedacky neprisel buhvi jak vyrazny.Zrychleni si odhaduju okolo 6,5 vteriny,ale mereno velmi amatersky.Max jsem nezkousel a zatim ani nehodlam.Mam tam ted i KN vlozku do filtru a pro letosni rok to s motorem staci,pristi rok na jare to snizim a predelam ten intercooler a nasel jsem krasny nerez komplet vyfuk az od turba do zadu.

Jinak co se tyce prubehu upravy u sportmotoru,trva to asi dve hodky,zachovani zaruky po dobu upravy doporucuji hospudku hned vedle,maji skvely gulasek. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ne, mě to stačí takhle :p

Tak prave jsem dorazil z Prahy a mam to taky ciply.Sveril jsem se sportmotoru v Praze a nove hodnoty vykonu meho vozu jsou nyni 238 koni a tocak je 370 Nm.Moc jsem si od toho nesliboval,ale prvni dojmy jsou nadseni.Je to ted uplne jine auto.Tahne o poznani lip jiz od malych otacek a v trech tisicich zacina peklo........Nejvetsi zmeny jsem poznal hlavne pri zrychleni na paty a sesty prevodovy stupen kdy pri rychlosti okolo 100 jsem po pridani v mziku na 160 a prijemne zatlacen v sedacce.Je to uplne neco jineho,nez je original,kde mi ten pocit tlaku do sedacky neprisel buhvi jak vyrazny.Zrychleni si odhaduju okolo 6,5 vteriny,ale mereno velmi amatersky.Max jsem nezkousel a zatim ani nehodlam.Mam tam ted i KN vlozku do filtru a pro letosni rok to s motorem staci,pristi rok na jare to snizim a predelam ten intercooler a nasel jsem krasny nerez komplet vyfuk az od turba do zadu.

Jinak co se tyce prubehu upravy u sportmotoru,trva to asi dve hodky,zachovani zaruky po dobu upravy doporucuji hospudku hned vedle,maji skvely gulasek. :p

Zajímavé, dávej sem poznatky a zkušenosti dál, hm? Se musím někde s čiplou Oktou projet a pak se třeba nechám zlomit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ne, mě to stačí takhle :p

Tak prave jsem dorazil z Prahy a mam to taky ciply.Sveril jsem se sportmotoru v Praze a nove hodnoty vykonu meho vozu jsou nyni 238 koni a tocak je 370 Nm.Moc jsem si od toho nesliboval,ale prvni dojmy jsou nadseni.Je to ted uplne jine auto.Tahne o poznani lip jiz od malych otacek a v trech tisicich zacina peklo........Nejvetsi zmeny jsem poznal hlavne pri zrychleni na paty a sesty prevodovy stupen kdy pri rychlosti okolo 100 jsem po pridani v mziku na 160 a prijemne zatlacen v sedacce.Je to uplne neco jineho,nez je original,kde mi ten pocit tlaku do sedacky neprisel buhvi jak vyrazny.Zrychleni si odhaduju okolo 6,5 vteriny,ale mereno velmi amatersky.Max jsem nezkousel a zatim ani nehodlam.Mam tam ted i KN vlozku do filtru a pro letosni rok to s motorem staci,pristi rok na jare to snizim a predelam ten intercooler a nasel jsem krasny nerez komplet vyfuk az od turba do zadu.

Jinak co se tyce prubehu upravy u sportmotoru,trva to asi dve hodky,zachovani zaruky po dobu upravy doporucuji hospudku hned vedle,maji skvely gulasek. :p

Zajímavé, dávej sem poznatky a zkušenosti dál, hm? Se musím někde s čiplou Oktou projet a pak se třeba nechám zlomit..

A odkud jsi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ctu na profilu,ze jsi asi ze Zdaru,ja jsem zrovna ve Velkem -Mezirici,muzem dat scuka 604920950,jsem tu do ctvrtka.

Zítra se ozvu, teď mám Okinku na špalkách, natírám náboje :p Co tě přivedlo do VelMezu -_-?

Mam tu rodinu,tak navsteva po dlouhe dobe.Kolem pate zitra uz jedu zpatky,tak uvidis,jak ti to vyjde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevěřím, že by měl Janda s čipováním motoru 2.0 TDI RS problém. Spíš to chápu tak, že když vidí ty obecný potíže, který ten motor provází, nechce si zbytečně přidělávat starosti řešením reklamací, který by třeba ani s jeho zásahem neměly nic společnýho. Po mých vlastních zkušenostech, bych se mu vůbec nedivil. Jinak jsem si jist, že ten motor musí mít po jeho (a nejen jeho) zásahu rovněž úžasný vlastnosti, stejně jako TSFI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je pan Janda Mr. Cimbu, tak mi na dotaz, zda již provádí úpravu O2 RS TDI napsal toto:

Dobrý den,

bohužel se nám stále nedaří, už jsme byli tak zoufalí, že jsme nechali upravit jeden software v Německu a mají to ještě horší než my. Někteří potenciální zákazníci nevydrželi a jeli ke konkurenci, byla to však taková trága, že jsme jim to dávali alespoň do série. Ne všichni jsou tak odpovědní, jako my...

Mr. Cimbu

Já si taky nemyslím, že by měl problémy ten motor poladit, dokonce už jednou na webu uváděl i hodnoty, kterých dosáhl, ale problém je podle mě ve filtru pevných částic, kterej si s tím neporadí a začne se ucpávat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...