Charlie1 Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 Udajně dle informací je většina motorů nastavena od výroby na 50% co snese ve skutečnosti. Každý tvrdí něco jiného, al spíše věřím zkušenostem cimbu, protože ten měl dle mých informací dosti zkušeností v tech. vývoji přímo jako zaměstnanec výrobce. Navíc jsem měl čiplou Fabii RS a bez problémů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 Nevím to teď přesně, ale ABT to mají odstupňované na dvě možnosti a ceny (za příplatek ještě více ! ...ne?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 Mám OII RS TDI a software ŘJ mi servis přehrál za novější z důvodu drobného problému a to : drobná tzv.sporadická chyba zapalování nebo tak něco. Tato chyba sice nijak neomezovala chod motoru a ani jsem o ní nevěděl dokud neproběhla zcela běžná kontrola auta vč. diagnostiky.Na dotaz mého servisu u výrobce bylo výrobcem doporučeno přehrát software na novější, který si servis následně objednal a vyřešila se mi jedna zásadní věc : při regeneraci a vypalování filtru pevných částic už neregistruji jiný zvuk motoru a je zcela klidný. Pokud je servis alespoň trošku vstřícný - může si tento software objednat u výrobce a řešit drobný problém svých zákazníků. K čipu od cimbu : Mluvil jsem s p.Jandou o čipu a moje hlavní otázka zněla jak je možné zvýšit výkon TDI RS tak velkým skokem na 178 KW. Odpověď byla jasná : Octavia RS II TDI má sice papírově psaných 125 KW, ale ve skutečnosti z vál. zkušebny na několika autech má téměř 150 KW. Takže skok na udanou hodnotu je normální. Co se týče údajných čipování od jiných úpravců je tzv.podvod, kdy neudělají se zvýšením téměř nic, jen krouťák a možná nějaké přechodové režimy. Ke chloubě chipu TSFI : také to není nijak slavné, když jsem zjistil, že známej si tuto krasavici nechal takto upravit a teď má problém s vyššími otáčkami, kdy mu to cuká a tento problém řeší už nějakou dobu. Já jsem naprosto spokojenej s TDI a nepovažuji TDI PD za problém nekultivovanosti. Naopak je to na tom projevu něco zajímavého, připadá mi někdy chod ve vyšších otáčkách tvrďácky sportovní v kokpitu vozu (navíc benzínový je taktéž hlučný jen v jiném tónu) a pokud někdo tvrdí o vstřikování CR, že je to to pravé ořechové, pak uvidíme - až to přijde jak moc zajímavější to bude oproti PD. Pokud někdo tvrdí traktorový zvuk, pak je to zařezanej benziňák a nemá smysl s ním o tom diskutovat. Jen si vezměte benzínový motor : já osobně říkám - ano je skvělej,to taky je/nic proti. Ovšem nejde v žádném případě mluvit o sportovním voze a pokud já bych si představoval sportovní vůz, šel bych zrovna no nového Lanceru EVO X. Toto je teprve ten důvod nešetřit na benzinu vs.jeho spotřebě, to je teprve sportovní vůz když už benzíňákům "jak někteří tvrdí" nejde o spotřebu. Další podotázka zní : proč neušetřit téměř 30.000,- a koupit si benzín ? Odpověď je snadná pro každého jednotlivě. Každé auto má něco do sebe a já volil naftu. Sorry, ale spousta toho co tu pises mi pride jako nesmysl. Kdyby realne mela OII RS TDi 150kW nebo se tomu aspon priblizovala, nemyslim si, ze by ji OI RS se 132kW a mnohem mensim kroutakem mohla ujizdet, kdyz ta ma naopak z vyroby udajne mene kW dle brzdy nez papirovych 132kW. Jinak nikdo asi nerekne, ze je OIIRS v benzinu sportovni auto a urcite ho nelze srovnavat s Tebou zminovanym Lancerem EVO, ale rozhodne je vice sportovni nez jeho dieselovej braska. Jinak CIMBU tvrdi spoustu veci, vcetne toho, ze ten filtr tam neni problem, ale vsichny ostatni firmy co ladi TDi soft s tim maj problem, zajimave. A kolik lidi s TDi OIi RS znas co by meli chipnuto ? Ja zadneho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 Sorry, ale spousta toho co tu pises mi pride jako nesmysl. Kdyby realne mela OII RS TDi 150kW nebo se tomu aspon priblizovala, nemyslim si, ze by ji OI RS se 132kW a mnohem mensim kroutakem mohla ujizdet, kdyz ta ma naopak z vyroby udajne mene kW dle brzdy nez papirovych 132kW. Jinak nikdo asi nerekne, ze je OIIRS v benzinu sportovni auto a urcite ho nelze srovnavat s Tebou zminovanym Lancerem EVO, ale rozhodne je vice sportovni nez jeho dieselovej braska. Jinak CIMBU tvrdi spoustu veci, vcetne toho, ze ten filtr tam neni problem, ale vsichny ostatni firmy co ladi TDi soft s tim maj problem, zajimave. A kolik lidi s TDi OIi RS znas co by meli chipnuto ? Ja zadneho. Já to netvrdím s jistotou, ale v případě, že cimbu dává záruku na výkon na základě ověření ve zkušebně.....že tam budeš mít více jak 170 kw a navíc benzín bude mít vždy navrch ve sprintu při průměrně shodném výkonu a to na základě využitelných otáček ! EVO jsem dal do spojitosti se spotřebou, protože jistě víš z různých recenzí a hlavně o zarytých benzínových ....., že tvrdí o spotřebě něco kolikrát tak nekalého a lživého jako 3 litry nic není a já mám alespoň sportovní auto. Zkušenosti s chipem mám u Fabie RS se kterou jsem najezdil 80.000 km a nebyl problém, naopak naprostá spokojenost a taky od cimbu. jako jediný mi vždy dokázal vysvětlit detaily čipování oproti ostatním a věřím, že zkušenosti s tím má. Ano, nemám to ještě čipnuté, ale pokud to někomu svěřím, bude to právě on. Nikdy se nechvástal nadměrným navýšením výkonu, takže něco na tom bude. Schůdné vysvětlení může být v piezoelektrických vstřikovačích, možná i na tomto základě to jde tak vysoko. Jak jsem již napsal, mám OII RS TDI a když jsem se honil na klikatých cestách s RS TFSI - neujel mi !!! Zcela jistě mi dá na prdel na rovince nebo ve sprintu - to bezpochyb, ale na slyčkách ne! To už je pak jen v rukách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 PS: Moje Fabka RS po chipu nekouřila o nic víc jak před. U ostatních tomu bylo naopak ... jak se k tomu vyjádříš : jak to dokázal ? Jednoduše tomu rozumí nebo patří alespoň mezi ty odbornější...ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 PS: Moje Fabka RS po chipu nekouřila o nic víc jak před. U ostatních tomu bylo naopak ... jak se k tomu vyjádříš : jak to dokázal ? Jednoduše tomu rozumí nebo patří alespoň mezi ty odbornější...ne? Heh auta co jsem chipoval ja, taky nekourila pokud si majitel vylozene nepral masakr a neslo jit s tlakem turba nahoru,takze jsi mel spatneho tunera,kdyz to hulilo...ted jsem videl jeden ten perfektni soft od cimbu od nekoho tady z fora co mel problem s motorem. Jako mapy pocatku vstriku, ktere jsou vic nez dulezie v uprave byly porad seriove...co na to rict nevim no ale s katem a FAP udelat 50% zapomente...To si zadna firma nedovoli dat nikomu do auta a ani to neni mozne..Logicky co se zveda na zvyseni vykonu??? Palivo a tlak turba, ze?? A co pak z toho motoru odchazi?? Vyfukove splodiny,vysoka teplota a tlak.Cim vic tam toho ladujete tak se tohle nasobi a zacne stoupat teplota a tlak. A tohle vse musi projit turbem, fap filtrem a katem , kde se zacne tvorit takovy protitlak, ze to proste zaspuntuje vyplach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Můj názor je také stále stejný, pokud Cimbu tvrdí, že série má 150kW a přitom je to "pouze" max. 130kW, tak po úpravě tam bude cca JEHO 170kW, což v reálu udělá asi 150kW a to je maximum daného HW. Tím nechci říct, že to je špatné, ba naopak, byl bych rád, kdyby to Cimbu konečně po roce a půl slibů uvolnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Můj názor je také stále stejný, pokud Cimbu tvrdí, že série má 150kW a přitom je to "pouze" max. 130kW, tak po úpravě tam bude cca JEHO 170kW, což v reálu udělá asi 150kW a to je maximum daného HW. Tím nechci říct, že to je špatné, ba naopak, byl bych rád, kdyby to Cimbu konečně po roce a půl slibů uvolnil A co verze softu? Byla by? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Udajně dle informací je většina motorů nastavena od výroby na 50% co snese ve skutečnosti. Každý tvrdí něco jiného, al spíše věřím zkušenostem cimbu, protože ten měl dle mých informací dosti zkušeností v tech. vývoji přímo jako zaměstnanec výrobce. Navíc jsem měl čiplou Fabii RS a bez problémů.... No nevím proč by jakýkoliv výrobce prodával 50% auta. Rezerva tam nějaká určitě je, prt. auto musí být shcopné provozu ve všech podmínkách, ale rozhodně ne 50%. A ještě jsem neviděl, že by někdo čipoval nebo upravoval na dvojnásobek původního výkonu.¨ Můj názor je také stále stejný, pokud Cimbu tvrdí, že série má 150kW a přitom je to "pouze" max. 130kW, tak po úpravě tam bude cca JEHO 170kW, což v reálu udělá asi 150kW a to je maximum daného HW. Tím nechci říct, že to je špatné, ba naopak, byl bych rád, kdyby to Cimbu konečně po roce a půl slibů uvolnil A tohle s těma 150 kW je jen další blábol z cimbu, opět se nabízí otázka proč by to škodovka dělala? Čemu by tím prospěla?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Můj názor je také stále stejný, pokud Cimbu tvrdí, že série má 150kW a přitom je to "pouze" max. 130kW, tak po úpravě tam bude cca JEHO 170kW, což v reálu udělá asi 150kW a to je maximum daného HW. Tím nechci říct, že to je špatné, ba naopak, byl bych rád, kdyby to Cimbu konečně po roce a půl slibů uvolnil Jak jsem si vždycky myslel a myslím doposud, že Janda umí, tak s těma jeho kecama z poslední doby si moc dobrou reputaci nedělá. K řadě věcí, který z úst vypustil, bych měl docela pochybnosti a výhrady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 A co verze softu? Byla by? Ja mam tady na stole jednu rj do RS 03G 906 018 HB DIESEL SIMOS PPD1.2 2148. Jde to i po kabelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 (editace) Jak jsem si vždycky myslel a myslím doposud, že Janda umí, tak s těma jeho kecama z poslední doby si moc dobrou reputaci nedělá. K řadě věcí, který z úst vypustil, bych měl docela pochybnosti a výhrady. Přesně tak, musím jedině souhlasit, v poslední době se prezentuje podivným způsobem, dosti pochybné a někdy dokonce evidentně nesmyslné informace a neustálé mlžení a k chipu na RS TDI řekne každýmu něco jinýho...nevím nevím, myslím, že to není úplně dobrý PS: Doli, soft bude zítra, dneska mi to nebyli schopní přesně sdělit, protože měli jakousi akci v partnerském servise a nebyl tam nikdo z kompetentních. Editováno: 15. Duben 2008, autor: SKAJA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Je to všechno možné,těmi 50ti procenty jsem myslel co je motor schopen snést (zatížení) než by se mohl rozletět jako.... Cimbu... nevím, když čtu Vaše názory čím dál více o něm pochybuji, ale... ke komu ? na koho je dnes spoleh, že to udělá odpovědně ? Těžko řešit, je to risk ! Zase na druhou stranu je fakt, že než nahodil výsledný graf na svých stránkách, čeal jsem max. 155 kw (30 navíc je reál). Nevím, počkám na realitu až s tím někdo přijde a podělí se o info z provozu... DPF je ale dobrá volba až na tak časté regenerace a to proto, že už nejsem jako komín když tomu trošku zatopím - ne ? Ještě bych měl otázku : k tomu novému softwaru ř.j. --- není to už určeno pro ty nové se vstřikem CR ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Pořád používáte stejný olej LONG ....III ? Nebo už byla změna ? Používáte prodloužené intervaly ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Já změnil na plnou ... stejný jak u Fabie RS a teď nevím jaký to přesně byl..., ale měním každých 15000km vč. všech filtrů. Možná v něčem měl Janda pravdu - olej je cca. po 17000 km lidově k ničemu, potvrdil mi to ještě jeden / asi na tom něco bude. Rád bych znal i názor ostatních... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Já jezdím na klasickej LL3, ale měním cca po 18k km, není důvod to tam nechávat déle...ono jinej olej použít nemůžeš kvůli DPF, protože "krátkointervalovej" nesplňuje specifikace pro "čistý spalování" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 LL3 je moc řídkej a udajně je použitej pouze pro dlouhodobý interval. Plná syntetika co byla ve Fabii RS je "údajně vhodnější" je taky spejšl pro PD..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Je možný, že je vhodnější, to nedokážu posoudit, ale oficiální specifikace nic kromě LL3 neumožňuje...a jinak řídkej byl LL2, trojka už je hustší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Hele, mám i jiný stroje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Jinak máš pěknou barvu ! Já mám modrou, rozhodoval jsem se právě mezi těma dvěma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Charlie1: Super autíčka...tu Fábku sem chtěl taky, ale naroubovat na spalovací šasí...zatím k tomu však nedošlo, nebyly finance a ani moc času Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 jo jo, autíčka jsou super a hlavně závody s monstrem ! Jaký máš pneu ? Měl si už nějaký problém s autem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Charlie: Vloni sem měl letní Bridgestone Potenza 050, zimní mám Continental TS810 a na letošek už mám objednaný Pirelli PZero Nero...letní mám 225/45 R17 a zimní 205/55 R16. A k tomu problému...prakticky jenom jednou komplikace s DPF, servis na to nemohl dlouho přijít a jezdil jsem v nouzáku, nakonec se ale ukázalo, že bylo vadný čidlo tlaku výfukových plynů, tak ho vyměnili a od té doby zase naprosto v poho, žádný kontrolky a nucený regenerace. A ještě hned na novým po pár km měnili jakýsi čidlo nebo ŘJ, byla to vadná série přímo ze Škodovky a měnili to všem globálně...všechno v záruce a nic to nestálo. A jednou mě borec při předjíždění trošku ťuknul, tak lakování nárazníků, což se jim teda nepovedlo, tak budu muset lakovat znova, až seženu správnou barvu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.