Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
Dlho to nevydrzalo? A kde nastal problem? Ja som sa ho pytal ako je to so spojkou.. Tvrdil mi, ze konkretne verzie 4x4 by mali mat spojky, ktore su stavane aj na vyssiu zataz, takze by s nou nemal byt problem (udajne uz robil par tychto stvorkoliek). Ci je to pravda, to neviem.. Ja to skusim na viac (asi tych 150 konikov) a uvidime co to bude robit. Nuz co.. obcas treba trochu zariskovat, ze ano :)

Pro výdrž spojky je podstatný především přenášený kroutící moment.

Kolik tam máš Nm ?

Editováno: , autor: j0ska
Vloženo
Pro výdrž spojky je podstatný především přenášený kroutící moment.

Kolik tam máš Nm ?

Moja odpoved nebude zniet velmi presvedcivo, ale zatial neviem :) Ako som uz spominal, tak zatial sa to riesilo cez tretiu osobu a priamo s upravcom som sa nerozpraval. Dali mi to totiz iba na skusku - ak sa mi to bude pacit, nechame a pripadne upravime. Takze neskor napisem presnejsie udaje.

Vloženo

Tak včera jsem se bavil se známýma jaké mají zkušenosti s čipováním.No úplně jsem se zděsil.Ale poradili mi firmu Maxpower a jezdí po celé ČR.Tam to mají opravdu prověřené a jsou max.spokojení.Dělají hodně aut tak reference jsou výborné. ;)

Vloženo (editace)

já to mám načipovaný a nekouří mi to

záleží totiž jak je to udělaný...

když přidám, tak ve zpětném zrcátku normálně vidím auta za sebou :p

Editováno: , autor: j0ska
Vloženo

Taky se musim přidat ze zkušeností z chipem......no vlastně to ani neni klasickej chip(přehrání dat v ŘJ),ale mám tzv.Exobox od URtuning který zvedá výkon u 1.9TDI 77kw/250Nm na 92kw/280Nm..

Když nebudu brát v potaz jasný nárůst výkonu,tak velké změny které mě potěšily jsou: 1.Rapidní snížení spotřeby....při stejné noze to padlo o 1L....dříve jsem se pohyboval v aktuál.spotřebě 5,5-6,8L...v závislosti jestli to byla cesta ve městě nebo mimo...a dlohodobá se držela na 5,8-5,9L....nyní se aktuál.pohybuje 4,7-5,5L a dlouhodobá zatim padla na 5,2L.....a je to znát i po natank.plné nádrže...dřívě mi dojezd ukázal max.960km......nyní min.1080-1120km............2.úplně to přestalo hulit...dříve po rozjedu někde v kopci a následném přišlápnutí plynu se za mnou oběvil černej oblak..obvzláště když to bylo nové to hulilo jak komín....nyní po prošlápnutí plynu za sebou nevidim ani Ň..

Výkonově to je ted naprosto dostačující.....kdyby to bylo spojeno z 6st.převodovkou tak to směle přirovnám k mojim předchozim Passatům 1.9TDI 96kw....přeci jenom s tim 6.kvaltem by to šlo lepé do otáček,ale i tak spokojenost.....jasně že to neni žádný super dělo,ale už taky díky bohu ne chcíplých 77kw....ted to už má aspoň v moment předjíždění nějakej odšťuch....

Hlavně jsem rád že to neni jako u známého OII 1.9TDI 77kw kterou má chiplou na více jak 110kw......ta mu strašně kope odspoda...sice to jede jak z praku,ale co ta spojka a turbo....to dle mě nemůže dlouho vydržet........

Vloženo
Taky se musim přidat ze zkušeností z chipem......no vlastně to ani neni klasickej chip(přehrání dat v ŘJ),ale mám tzv.Exobox od URtuning který zvedá výkon u 1.9TDI 77kw/250Nm na 92kw/280Nm..

Když nebudu brát v potaz jasný nárůst výkonu,tak velké změny které mě potěšily jsou: 1.Rapidní snížení spotřeby....při stejné noze to padlo o 1L....dříve jsem se pohyboval v aktuál.spotřebě 5,5-6,8L...v závislosti jestli to byla cesta ve městě nebo mimo...a dlohodobá se držela na 5,8-5,9L....nyní se aktuál.pohybuje 4,7-5,5L a dlouhodobá zatim padla na 5,2L.....a je to znát i po natank.plné nádrže...dřívě mi dojezd ukázal max.960km......nyní min.1080-1120km............2.úplně to přestalo hulit...dříve po rozjedu někde v kopci a následném přišlápnutí plynu se za mnou oběvil černej oblak..obvzláště když to bylo nové to hulilo jak komín....nyní po prošlápnutí plynu za sebou nevidim ani Ň..

Výkonově to je ted naprosto dostačující.....kdyby to bylo spojeno z 6st.převodovkou tak to směle přirovnám k mojim předchozim Passatům 1.9TDI 96kw....přeci jenom s tim 6.kvaltem by to šlo lepé do otáček,ale i tak spokojenost.....jasně že to neni žádný super dělo,ale už taky díky bohu ne chcíplých 77kw....ted to už má aspoň v moment předjíždění nějakej odšťuch....

Mas to i na te O2 s DSG prevodovkou (v podpisu) ?

To by me moc zajimalo. Mam s chipovanim moc dobre zkusenosti z minula, nicmene u DSG jsem se k tomu stale neodhodlal (najeto cca 80 kkm), a samozrejme ze jsou dobre zkusenosti jinych. Tady ocenuji to, ze v pripade nejakeho pruseru (po zaruce to je ale asi jiz jedno) se box jednoduse pred navstevou servisu odpoji, a vse je jako na puvodnim aute. Jak je to s timto boxem a najetymi km ? Je nejake doporuceni vyrobce co se tyka zajeti auta ?

Co to stoji pro var. s DSG ? Diky moc!

Je mimoch. zajimave, ze podle zahranicnich motoserveru je v zapadni Evrope jiz dnes vetsi podil boxu, nez u nas znamejsi prime preflashovani ECU...

Vloženo (editace)

Ja som mal tiez na vyber bud box alebo preflashovanie jednotky. Odporucili mi flash. Ten "bajpas" cez druhu napojenu jednotku je fajn vec, ale udajne neovlada turbo - takze nezvysuje jeho tlak. Vysledok je samozrejme o nieco nizsia pruznost. Moj znamy mechanik mi hovoril, ze skusali to iste auto na oba sposoby a subjektivne mu viac vyhovovala zmena, ktora nastala po prehrati programu riadiacej jednotky. A dalsia vec je, ze ten box je asi o 8 tisic drahsi - teda aspon v mojom pripade (bola to nejaka nemecka znacka.. neviem si spomenut na nazov).

Editováno: , autor: lenin
Vloženo

Powerbox meni data co jdou z cidla teploty nafty do ECU. Takze si ECU mysli ze je nafta studena a prodluzuje vstrik. Nezvedne tlak turba, nezmeni pocatek vstriku vuci natoceni kliky atd. :feve: Tim padem vlastne nabohacuje motor jen palivam, klesa EGT a teplota co jde na KAT a turbo, pote se zanasi KAT, FAP a zadiraj turba kde se usazuji saze. (saze hori od 660st EGT)...

Vloženo
Mas to i na te O2 s DSG prevodovkou (v podpisu) ?

To by me moc zajimalo. Mam s chipovanim moc dobre zkusenosti z minula, nicmene u DSG jsem se k tomu stale neodhodlal (najeto cca 80 kkm), a samozrejme ze jsou dobre zkusenosti jinych. Tady ocenuji to, ze v pripade nejakeho pruseru (po zaruce to je ale asi jiz jedno) se box jednoduse pred navstevou servisu odpoji, a vse je jako na puvodnim aute. Jak je to s timto boxem a najetymi km ? Je nejake doporuceni vyrobce co se tyka zajeti auta ?

Co to stoji pro var. s DSG ? Diky moc!

Je mimoch. zajimave, ze podle zahranicnich motoserveru je v zapadni Evrope jiz dnes vetsi podil boxu, nez u nas znamejsi prime preflashovani ECU...

Jasně...mám to i u těch z DSG.

Taky jsem to vzal i z důvodu v případě rychlé demontáže(do 5.min) a že to jde i přendat do všech ostat.výkon.verzí 1.9TDI-PD.

Ty DSG mám zánovní(cca 2.měsíce tak maj zatim najeto pouhých 20.000km),ale mám to i u dvou OII 1.9TDI starých rok a čtvrt co maj najeto 133.000km a 125.000km...a v pohodě.

Kamarád měl to samé u SI 1.9TDI 74kw...nechal to tam dát kolem 100.000km...jezdil s tim do více jak 300.000km a bez problému.

Co jsem se ptal toho majitele URtuning co mi tam dával ohledně těch km..jestli to nevadí,tak se jen pousmál a řekl že právě většina aut kam dával tento Exobox měla najeto hooodně přes 100.000km............

On tam dělá i variantu PowerBoxů,ale tam je nárůst výkonu vyšší (kolem 115kw) a cena je kolem 15-18.000kč a ani tak moc jsem to nechtěl........tohle co mám na 92kw/280Nm mi bohatě stačí.

Jinak tento Exobox je stejný jak pro verzi manuál tak i DSG.

Cenu pošlu OZ....

Vloženo
Jasně...mám to i u těch z DSG.

Taky jsem to vzal i z důvodu v případě rychlé demontáže(do 5.min) a že to jde i přendat do všech ostat.výkon.verzí 1.9TDI-PD.

Ty DSG mám zánovní(cca 2.měsíce tak maj zatim najeto pouhých 20.000km),ale mám to i u dvou OII 1.9TDI starých rok a čtvrt co maj najeto 133.000km a 125.000km...a v pohodě.

...

Co jsem se ptal toho majitele URtuning co mi tam dával ohledně těch km..jestli to nevadí,tak se jen pousmál a řekl že právě většina aut kam dával tento Exobox měla najeto hooodně přes 100.000km............

...

Jinak tento Exobox je stejný jak pro verzi manuál tak i DSG.

Cenu pošlu OZ....

Díkyi za SZ.

Co je to za značku/model, dá se o tom najít na webu něco podrobnějšího ?

Vloženo (editace)
Zvažuju zvažuju,jen ta Praha je z ruky, tak hledám něco poblíž Zlína.

Vezl mě kámoš v 1.9TDi 81KW, no to bylo jak o půlku silnější motor, přitom ja mám 75KW

Když chceš něco u Zlína, tak zkus www.autopower.cz - výborní...

Editováno: , autor: jurach
Vloženo

ted jsem se dival na Bitpower.cz a v jedne tabulce udavaji

1600 MPI 75/102 148/3800 84/114/167

a v druhe

Motor: 1.6 - 102CV

Typ řídící jednotky: SIEMENS SIMOS 3.3

Výkon: 102 Hp / 5600 rpm

Točivý moment: 148 Nm / 3800 rpm

Hodnoty BITPOWER: Výkon: 112 Hp / 5690 rpm

Točivý moment: 165 Nm / 3610 rpm

tak co je pravda ? - divne

Vloženo

sorry za OT ale me prijde chipovat 1,6 benal jako vyhozeny prasule ...

nevim jaky na to maj nazor ostatni ... podle me chipem udela u 1,6 cca +- 10-15 koniku ... aby to bylo znat chtelo by to svody upravit hlavu atd...

Vloženo

jasny jen jsem chtel rici to jestli by nebylo lepsi investovat prasule do treba AL nebo tak :) neber to ze te chci odradit ale aby jsi nebyl zklaman.

ja uz jsem vyzkousel cca 3 firmy ...

www.cimbu.cz max spokojenost :)

www.brazdil.com max spokojenost :)

3 si nemuzu vzpomenout ...je to uz davno :)

ale jak pisu dobre rozmysli jestli to stoji za to :) radsi kud 18 nebo 19 kola a udelas vetsi paradu :)

Vloženo
dejme tomu,ale za skoro 18 táců !

Tak motor mi připadá dražší, než rozdíl nějakých 5tis na to, aby potom šel do kytek :) takže v tomto raději dražší, hlavně, když mají zkušenosti...

Vloženo
jasny jen jsem chtel rici to jestli by nebylo lepsi investovat prasule do treba AL nebo tak :) neber to ze te chci odradit ale aby jsi nebyl zklaman.

ja uz jsem vyzkousel cca 3 firmy ...

www.cimbu.cz max spokojenost :)

www.brazdil.com max spokojenost :)

3 si nemuzu vzpomenout ...je to uz davno :)

ale jak pisu dobre rozmysli jestli to stoji za to :) radsi kud 18 nebo 19 kola a udelas vetsi paradu :)

jasné, rozumím ti,ale chci tomu trochu poladit tu charakteristiku - do 2.500ot je to mrtvola a pri tom chipu všichni svorně tvrdí,že se to zlepšilo

Vloženo

www.brazdil.com = autopower.cz - je to stejná společnost

A s tím chipem se to opravdu zlepší... bere od nižších otáček, motor má hladší chod. Takže kola jsou sice pěkná, ale dohromady kola a chip - lepší varianta :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...