Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Posledni dobou tady slycham ze by byl zajem o spolecne chipovani. Jelikoz sam o tom uvazuju, tak se tomu nebranim. Takze bych chtel ozivit diskuzi, pripadne napiste kdo by mel zajem. :)

Vloženo

Ok, tak snad sem mrkne Dukes a rekne nam kolik je potreba lidi a jaky jsou aktualni ceny pro EDC 15 a EDC 16.

Vorlajz:Ty si muzes tak dat chipek do zadku!! lol

Vloženo

A to já bych zas nechipoval, já jsem spokojenej jak dobře mi auti jezdí. A co se týče toho čípku do zadku u FSI, tak zas tak zle bychto neviděl, kdesik na německém fóru jsem četl že pro 1.6 FSI je výkon po chipu na 96kW v 5800 ot a 170Nm v 4100 ot. U 2.0 FSI to bylo 122kW a 220 Nm.

Otázkou zůstává kolik mají FSI motory skutečný výkon a točivý moment z fabriky...

Vloženo
Doli: a proč nezkusiš Jandu? Seriozní to pán který ví která bije :palec2:

Romane zrovna dneska jsem mluvil s jednim panem o chipovani aut, no a rikal mi jak vypadaji upravy od Sportmotoru a od Jandy...pravda je takova ze tyto dva upravci chipuji auta tim ze vyndaji ECU rozriznou a predelavaji svaby, coz kdyz pak vidis jak to vypada!! :( No, sportmotor fakt hrzua... A jeste Janda dela upravou vymenou ze jeho jiz "predupravene" jednotky...coz je ale pak problem s tim ze na jednotce jsou jiz zapsany nejake KM z jineho auta. Takze ty mas na aute najeto treba 50tis Kc, no a pak zjistis pres diagnostiku ze na ECU je zapsano napr. 80 tisic KM. To je pak pri prodeji veliky problem. No a upravit pocet KM je na EDC 16 docela problem a umi to jen par lidi.

No a jeste kdyz Janda uvadi tak velky vykony pro upravy RS TDI...to uz neni mozny, protoze to by se ten PDF musel zblaznit a hned by auto dojezdilo!

Vloženo

sakra to jsem žil v tom, že EDC16 už se dávno nerozebírá. mě rozebírali před třema lety a už tenkrát pár lidi umělo chipovat bez otevření jednotky. a jestli Janda dělá chip výměnou jednotky, tak to je teda pěkně na prdel. já si nikdy o cimbu a sportmotor nemyslel nic dobrýho a tohle mi to jenom potvrzuje

Vloženo

Kluci rozebirat ECu je nesmysl :)

TDIFun i Ressha delaji bez zasahu jen pres kabel takze proc si pridelavat starosti s rozebiranim ECU :)

SportMotor a Cimbu jsou urcite firmy ktere si zaslouzi respekt,ale u DieselMotoru si myslim,ze to az tak pravda nebude a u Me to vyhrava reesha :)

Vloženo

Doli tak to áno, len ma tam zaskočilo to kuchanie ECU... myslel som, že to už nikto dnes takým spôsobom nerobí...

Tak zisti cenu, ja musím ešte kuknúť ako to budem mať ďaleko, či mi to tá cesta moc nepredraží...

Vloženo

Nikdy bych nikoho nenechal kuchat mi ŘJ nebo jí měnit apod.nesmysl ....Když jsem tehdy o tom mluvil s R.Ulipem z URtuning jak on dělá klasický chipy,tak první co řekl a zdůraznil je že nikdy nekuchá ŘJ,ale honí to po kabelu.

Vloženo (editace)
Kluci rozebirat ECu je nesmysl :)

TDIFun i Ressha delaji bez zasahu jen pres kabel takze proc si pridelavat starosti s rozebiranim ECU :)

SportMotor a Cimbu jsou urcite firmy ktere si zaslouzi respekt,ale u DieselMotoru si myslim,ze to az tak pravda nebude a u Me to vyhrava reesha :)

Klucí já za sebe bych také volil Dieselpower, případně TDIfuna (dle reakcí spokojených uživatelů).

Hlavně dle info od Dukese, provádí diagnostiku a na základě doporučení a přání zákazníka provedou upravu.

Takže pokud by byla dobrá cenovka pro pro hromadej chip, tak do toho :palec2:

Editováno: , autor: hrutek
Vloženo

koukám, že to vesele jede, ale jedna věcná: už jste někdo někde zjištoval podmínky? kolik nás je? tedy včetně mě... viděl bych to březen-duben, na jaro, ale klidně se uzpůsobím i na dřívější termín :-)

Vloženo

graf z brzdy

Scout 103kw ,4x4,nafta

graf mýho šmudli lollollollol

spotřeba viditelně dolu,

z 0-100 o cca 1s,

Pružné zrychlení

z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň o cca1.5s

ztišení motoru

ochotnější vytáčení kor ve vyšších ot.

Vloženo

graf z brzdy,PO DOLADĚNÍ

Scout 103kw ,4x4,nafta

graf mýho šmudli lollollollol

spotřeba viditelně dolu,

z 0-100 o cca 1.5s,

Pružné zrychlení

z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň o cca2s

ztišení motoru

ochotnější vytáčení kor ve vyšších ot.

Takže 0-100 za 8,8

Pružné zrychlení

z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň za 5,8

výsledky sou průměr několika měření

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...