Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

A to já bych zas nechipoval, já jsem spokojenej jak dobře mi auti jezdí. A co se týče toho čípku do zadku u FSI, tak zas tak zle bychto neviděl, kdesik na německém fóru jsem četl že pro 1.6 FSI je výkon po chipu na 96kW v 5800 ot a 170Nm v 4100 ot. U 2.0 FSI to bylo 122kW a 220 Nm.

Otázkou zůstává kolik mají FSI motory skutečný výkon a točivý moment z fabriky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doli: a proč nezkusiš Jandu? Seriozní to pán který ví která bije :palec2:

Romane zrovna dneska jsem mluvil s jednim panem o chipovani aut, no a rikal mi jak vypadaji upravy od Sportmotoru a od Jandy...pravda je takova ze tyto dva upravci chipuji auta tim ze vyndaji ECU rozriznou a predelavaji svaby, coz kdyz pak vidis jak to vypada!! :( No, sportmotor fakt hrzua... A jeste Janda dela upravou vymenou ze jeho jiz "predupravene" jednotky...coz je ale pak problem s tim ze na jednotce jsou jiz zapsany nejake KM z jineho auta. Takze ty mas na aute najeto treba 50tis Kc, no a pak zjistis pres diagnostiku ze na ECU je zapsano napr. 80 tisic KM. To je pak pri prodeji veliky problem. No a upravit pocet KM je na EDC 16 docela problem a umi to jen par lidi.

No a jeste kdyz Janda uvadi tak velky vykony pro upravy RS TDI...to uz neni mozny, protoze to by se ten PDF musel zblaznit a hned by auto dojezdilo!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sakra to jsem žil v tom, že EDC16 už se dávno nerozebírá. mě rozebírali před třema lety a už tenkrát pár lidi umělo chipovat bez otevření jednotky. a jestli Janda dělá chip výměnou jednotky, tak to je teda pěkně na prdel. já si nikdy o cimbu a sportmotor nemyslel nic dobrýho a tohle mi to jenom potvrzuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci rozebirat ECu je nesmysl :)

TDIFun i Ressha delaji bez zasahu jen pres kabel takze proc si pridelavat starosti s rozebiranim ECU :)

SportMotor a Cimbu jsou urcite firmy ktere si zaslouzi respekt,ale u DieselMotoru si myslim,ze to az tak pravda nebude a u Me to vyhrava reesha :)

Klucí já za sebe bych také volil Dieselpower, případně TDIfuna (dle reakcí spokojených uživatelů).

Hlavně dle info od Dukese, provádí diagnostiku a na základě doporučení a přání zákazníka provedou upravu.

Takže pokud by byla dobrá cenovka pro pro hromadej chip, tak do toho :palec2:

Editováno: , autor: hrutek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

graf z brzdy,PO DOLADĚNÍ

Scout 103kw ,4x4,nafta

graf mýho šmudli lollollollol

spotřeba viditelně dolu,

z 0-100 o cca 1.5s,

Pružné zrychlení

z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň o cca2s

ztišení motoru

ochotnější vytáčení kor ve vyšších ot.

Takže 0-100 za 8,8

Pružné zrychlení

z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň za 5,8

výsledky sou průměr několika měření

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...