Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

To Dukes: A co vy nám můžete nabídnout? ;)

Tohle téma vlastně založil Petřík na základě nabídky naší firmy. Cena uvedená v prvním příspěvku platila při účasti 10 členů z tohoto fóra.

Zhruba do měsíce bychom měli disponovat vlastní brzdou 4x4, takže by bylo možné i auta změřit po úpravě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

žádné zkušenosti chip nebo ecobox na 1.9 TDI 77 kw a dsg?

Já mám 1,9 dsg po chipu a že by to byl nějakej opravdu výraznej rozdíl,tak to teda není.Ne,že by to jelo špatně,to říct nemůžu,ale to jelo i před tím.Bylo mi slíbeno 99kw a 328nm/1800ot.Slíbili mi,že když nebudu spokojen s průběhem toč.mom.,že ho ještě upraví.Když jsem to chtěl,tak už to nešlo,řekli mi,že nastavili maximum s ohledem na převodovku a životnost.Dočetl jsem se,že s dsg je subjektivně auto opravdu vlažnější tím,že řazení je sametový a krásně plynulý proti manuálu.Těžko říct,ale slíbené snížení spotřeby se nedostavilo ani po ujetých 5000km.Vše se mělo projevit po 200km,což taky vůbec nechápu.Nechci po nikom plivat,ale mám chuť jet někam na brzdu,protože se mi to nezdá.To jsou čistě mé zkušenosti,nechci ovlivňovat ani hanit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1,9 dsg po chipu a že by to byl nějakej opravdu výraznej rozdíl,tak to teda není.Ne,že by to jelo špatně,to říct nemůžu,ale to jelo i před tím.Bylo mi slíbeno 99kw a 328nm/1800ot.Slíbili mi,že když nebudu spokojen s průběhem toč.mom.,že ho ještě upraví.Když jsem to chtěl,tak už to nešlo,řekli mi,že nastavili maximum s ohledem na převodovku a životnost.Dočetl jsem se,že s dsg je subjektivně auto opravdu vlažnější tím,že řazení je sametový a krásně plynulý proti manuálu.Těžko říct,ale slíbené snížení spotřeby se nedostavilo ani po ujetých 5000km.Vše se mělo projevit po 200km,což taky vůbec nechápu.Nechci po nikom plivat,ale mám chuť jet někam na brzdu,protože se mi to nezdá.To jsou čistě mé zkušenosti,nechci ovlivňovat ani hanit.

Muzes napsat kdo to chipoval.?????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To určitě jeď, když se ti to nezdá.

Proto je lepší si nechat udělat chip u firmy, která ti může změřit a doložit výkon před chipem a po chipu na vál. zkušebně.

já si myslim ,že je lepší ten čip změřit někde jinde/ta firma co ti to dělá muže měřit ,jak jim to vyhovuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maxpower,ale opakuji,že nemám zkušenosti s počipovaným dsg a možná to tak má být,ale na mojí starou OI 66kw čipnutou na ani nevím kolik prostě nemá!!!Pravda je,že zase nehulí.Když jsem šlápnul na starou tak lítaly brikety.A když jsem jí prodával,měla 320tis km a v pohodě :palec2: Spotřeba průměrně o 1,5l míň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:smich::smich: Stará 66kw 4,6l,nová 77kw dsg 6l před čipem i po.Možná jsem to napsal nejasně předtím.

Máš pravdu,že u starý ses nemusel snažit.U nový jde spotřeba ovlivnit o dost hůř a vůbec nevím proč.

Editováno: , autor: Leny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, tak to mě zajímá. starý 66kW uměly jezdit bez problémů okolo 5ti litrů a člověk se nemusel moc snažit. chceš teda tvrdit, že tahle jezdila po chipu za 3,5l/100km?

Je fakt že znamej ma oktavu 02 TDi 66Kw a jezdí prumer za 4,7 l a ja se se svoji OII 77Kw dostanu na dlouhý trase max na 4,9l, na kratsi trase tak 5,5 - 5,8 l.

Loni v srpnu Chorvatsko tam 5,2 a zpet 5,3 při dodrzování predpisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:smich::smich: Stará 66kw 4,6l,nová 77kw dsg 6l před čipem i po.Možná jsem to napsal nejasně předtím.

Máš pravdu,že u starý ses nemusel snažit.U nový jde spotřeba ovlivnit o dost hůř a vůbec nevím proč.

Kde si to čipoval, mozna jsi to uz psal tak sory :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo,psal.Maxpower.Tu starou O jsem koupil od kámoše,takže už čipnutou a kdysi mi řikal,že po načipování začal ještě víc kecat palubák.Tak jsem to začal přesně měřit a vycházelo to 4,6,někdy 4,8.Podle tras a ježdění,ale byla to paráda.Až na ty saze.Nevím kde mu to tenkrát ladili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt že znamej ma oktavu 02 TDi 66Kw a jezdí prumer za 4,7 l a ja se se svoji OII 77Kw dostanu na dlouhý trase max na 4,9l, na kratsi trase tak 5,5 - 5,8 l.

a co třeba ten rozdíl 11kW ve prospěch PD? myslíte, že nic nesežerou? mám pocit, že se spotřeba začíná honit do extrémů. já jezdím poslední dobou mezi 5,5-5,9l/100km dálky, město nepočítám, v Praze běžně přes 9l/100km.

je dobrý všechno uvádět reálně, protože pak to tu přečte někdo, kdo o tom nic neví, uvidí, že spotřeba po chipu slezla o 1,5l/100km tak hurá do chipu a ona realita je pak uplně jiná.

Leny psal 1,5l a to evidentně střelil od oka, protože při těch spotřebách co píše by to vycházelo v sérii na 6,1l/100km což je u 66kW hodně nadsazený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...