Host 007 Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 (editace) To já taky nepotřebuju trhače asfaltu, ale jde mě o to, abych autu nemusel při plynulém rozjíždění nebo když bude auto naložený šlapat na krk jako teď a tím nezvyšoval spotřebu. Já nepotřebuju jezdit 200km/h, ale aby mělo auto dost síly na ty moje 18" kola, na plynulé zrychlování, aniž bych mu musel nakládat plnej kotel. Koukal jsem na to video, ale ten to má chipnutý na 114KW a 337Nm. A já co jsem koukal na stránku www.motorpower.cz tak tam nabízí: 100KW 338Nm 118KW 379Nm a nic jinýho a podle názorů tady na fóru těch 379Nm je moc. Editováno: 21. Květen 2011, autor: 007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 Já mám od Tdifun upraveno na 323 Nm a 146 koní (107kW) a jsem spokojený auto jezdí jak drak už přes rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host 007 Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 Já mám od Tdifun upraveno na 323 Nm a 146 koní (107kW) a jsem spokojený auto jezdí jak drak už přes rok. A jaký tam máš kola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gumin Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 Tdifun je člověk kterej umí! Já mám 175 koní jezdil jsem jak na 18" tak i na 17" a žádnej rozdíl ve výkonu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 (editace) To já taky nepotřebuju trhače asfaltu, ale jde mě o to, abych autu nemusel při plynulém rozjíždění nebo když bude auto naložený šlapat na krk jako teď a tím nezvyšoval spotřebu. Já nepotřebuju jezdit 200km/h, ale aby mělo auto dost síly na ty moje 18" kola, na plynulé zrychlování, aniž bych mu musel nakládat plnej kotel. Koukal jsem na to video, ale ten to má chipnutý na 114KW a 337Nm. A já co jsem koukal na stránku www.motorpower.cz tak tam nabízí: 100KW 338Nm 118KW 379Nm a nic jinýho a podle názorů tady na fóru těch 379Nm je moc. To video jsem zmiňoval proto, že kroutící moment je rozhodující, protože takhle ti budou lítat ručičky na budíkách. A ten kroutící moment je skoro totožný s tím co uvádíš ty 337Nm VS 338Nm. Editováno: 22. Květen 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 to 007.... nejlepší je zavolat, a nemusel bych psát /nestíhám to/ ............ to co je na stránkách je orientačně / nemám čas se dělat s tabulkami takže navíc byly zkopírovány od jiné firmy, pochopitelně s jejím souhlasem/ . Silnější varianta a výš je již s použitím sportovních komponentů. Navíc uvedené hodnoty jsou pouze orientační, úpravu řeším dle celkového stavu vozu individuálně. Asi to tam budu muset ještě dopsat. Někdo používá termín čip na míru. Hodně lidí přijede s tím, že jim auto jede málo, ale je to pouze tím, že autu chybí trochu údržby. Takže u mě se nejdříve řeší stav a nastavení vozu a potom úprava. I to však nemusí někdy stačit viz swenak, kde až úprava odhalila některé závady. Brzdu sice nemám, ale není problém výkon změřit na třeba Jarově. Mám ale spíš pocit, že z brzdy se stala trochu móda. Každého zajímají rekordní hodnoty a průběhy které potom vlastně vůbec nevyužívají. A ani jim nevadí , že vozidlo při jízdě na tempomat pulzuje, že za nimi při každém rozjezdu není vidět, při řazení cuká a má další nectnosti. To je o pocitech zákazníka a odhalí to skutečně až projíždka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octosh196 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 jasně že dá. tipuju že máš 8V s DPF tak počítej že se dostaneš někam ke 165-170ps max. krouťák klidně 400Nm (mám já se stejným motorem BMM). bez DPF by to šlo prý o něco výš (175ps?). čau, takže já mám 2.0tdi 103kw, chip už nevím od koho na 125kw prej s rs jsem jezdil uplně stejně takže to tam asi bylo takvoej výkon, ale ted jsem u TDICHIP.cz nechal nachipovat auto na motorové brzdě a mám tam 143kw a 435Nm, a RS tdi absolutně nestíhaj, kamoš má rs tdi chip nevím od koho a měl by tam mít 154kw co mu řekli, ale jede nám to uplně stejně a to to testujem každej týden, tzn jestli někdo chce výkon z tdi 103kw tak at se obrátí na tdichip.cz, mám najeto s chipem 50tis moje auto má najeto 260tis je to jak nové, kdo nevěří rád ukážu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cermajs Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 ahoj vsichni. mam cca pul roku O2 1.9TDi PD r.v 2005, koupil jsem ji s najetyma 84tis km a ted jsem na 101tis km. auto mam z jarova kde byla dlouho jako predvadecka a podle historie byla radne servisovana, spojka a turbo je puvodni. mel jsem vzdy jen benzin, ale diesel me uplne uchvatil. auto jede dobre, ale i tak premyslim nad cipem. ma to pri takovemhle poctu km jeste cenu ? premyslim o dieselpower nebo tdifun, jsem ze zapadnich cech a volba padne asi na dieselpower.vlakno jsem necetl uplne cele, ma tu s nima nejake negativni zkusenosti ? na jake hodnoty je rozumne jit ? diky m. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 Já čipoval při 250 tis. Zkušenost s dieselpower nemám. Pročti vlákno. Je toho tady mraky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 ahoj vsichni. mam cca pul roku O2 1.9TDi PD r.v 2005, koupil jsem ji s najetyma 84tis km a ted jsem na 101tis km. auto mam z jarova kde byla dlouho jako predvadecka a podle historie byla radne servisovana, spojka a turbo je puvodni. mel jsem vzdy jen benzin, ale diesel me uplne uchvatil. auto jede dobre, ale i tak premyslim nad cipem. ma to pri takovemhle poctu km jeste cenu ? premyslim o dieselpower nebo tdifun, jsem ze zapadnich cech a volba padne asi na dieselpower.vlakno jsem necetl uplne cele, ma tu s nima nejake negativni zkusenosti ? na jake hodnoty je rozumne jit ? diky m. A víš kolik má to auto doopravdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 Tak, jsem čerstvý člen ve skupině chipovaných Výkonu se odborně zhostil TDIFun. Auto letí jak raketa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kominor Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 to RichardD: a jaké máš teď hodnoty? Nejlepší je sem hodit graf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 Graf se mi nechce skenovat, stejně ho sem nikdo nedává. 390 Nm, 179 PS V sérii mělo auto 346NM a 146 PS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gumin Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 RichardD: Tiše závidím ten výkon s DSG. Mám to samé v 1.9 TDI, ale musím neustále kvedlat klackem. TDiFun dělá dobrou práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 No, já sice nezávidím výkon;-) , ale přeju, ať DSG nemá problém :-) Taky jsem již lehce přes limit, tak snad to ani u mně nebude problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 8. Červen 2011 Sdílet Vloženo 8. Červen 2011 Díky Co mě ale trošku mrzí tak že přestože vypnu ASR a dám tomu na rozjezdu plnej, tak mi auto nezahrabe, podle mě to dělá DSG. LaunchControl nemám, takže to nemůžu odpálit v ideélních podmínkách Před chipem jsem měl 0-100km/h za 9.8s a teď jsem naměřil 8.8s (v obou případech přítelkyně se stopkama v autě, půl nádrže, do mírného kopce). Kdybych tak věděl jak rozjet launch control dalo by to ještě o min. sekundu rychleji si myslím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 8. Červen 2011 Sdílet Vloženo 8. Červen 2011 (editace) Já tedy jsem schopen zahrabat i v 70km/h, když na to dupnu a podřadí, DSG to nebude, má údajně "block" při 380Nm (já mám 371Nm), těch 350Nm, co se uvádí je hodnota, přes kterou by se nemělo jít. LC je myslím tak, že se vypne ESP, zašlápneš brzdu, S režim, otáčky přes 3000 a pak pustit brzdu. Zrychlení jsem měřil ještě se špatným turbem a jen přes VAG a bylo tam 6.5vteřiny (sám, rovinka). Teď po výměně turba jsem již neměřil, VAG udává toleranci 1vteřinu a jiné řešení, jak to měřít dobře sám zatím nemám :-) Editováno: 8. Červen 2011, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 8. Červen 2011 Sdílet Vloženo 8. Červen 2011 (editace) Ten postup znám, ale nejde mi to do otáček s tou brzdou a jakoby se to dusí. Ne každému to funguje. (Ale dnes to opět zkusím) Na sněhu nebo mokru zahrabu ale na suchu ne. Jakoby DSG nepustilo větší sílu (otáčky) přes spojky než je potřeba. To ale tak už od začátku i před chipem. Editováno: 8. Červen 2011, autor: RichardD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 8. Červen 2011 Sdílet Vloženo 8. Červen 2011 Co mám zkušenost z obyč. "nesportovních" verzí aut s DSG a el. plynem, tak při zařazené rychlosti a zašlápnuté brzdě ŘJ nenechá motor vytočit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 8. Červen 2011 Sdílet Vloženo 8. Červen 2011 Joo kluci nechte si cipnout suchou dvojspojku a budete jezdit na nižší výkon než série ... automat bych obecně moc nešipoval a určitě ne přes 350Nm. Převodovka má i teplotní ochranu a přehřeješ jí olej a nechá tě stát. To že ti to na suchu nezahrabe dělá podle mě taky převodovka prostě spojky to neudrží a klouznou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 8. Červen 2011 Sdílet Vloženo 8. Červen 2011 na youtube jsem teď našel skvělé video, jak na to, které mně dokonce i pobavilo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 8. Červen 2011 Sdílet Vloženo 8. Červen 2011 Joo kluci nechte si cipnout suchou dvojspojku a budete jezdit na nižší výkon než série ... automat bych obecně moc nešipoval a určitě ne přes 350Nm. Převodovka má i teplotní ochranu a přehřeješ jí olej a nechá tě stát. To že ti to na suchu nezahrabe dělá podle mě taky převodovka prostě spojky to neudrží a klouznou. tak suchá je něco jiné, ta je myslím jen do 280Nm...jinak já zatím problém nepozoruju, sice po výměně turba mám jen cca 5tis km, ale už jsem si i slušně zadováděl a bez problémů...taky jsem už dal cca 12 jízdu téměř nonstop a taky OK...snad to tak bude ještě dlouho a nebudu nadávat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
massik Vloženo 16. Červen 2011 Sdílet Vloženo 16. Červen 2011 (editace) Díky Co mě ale trošku mrzí tak že přestože vypnu ASR a dám tomu na rozjezdu plnej, tak mi auto nezahrabe, podle mě to dělá DSG. LaunchControl nemám, takže to nemůžu odpálit v ideélních podmínkách Před chipem jsem měl 0-100km/h za 9.8s a teď jsem naměřil 8.8s (v obou případech přítelkyně se stopkama v autě, půl nádrže, do mírného kopce). Kdybych tak věděl jak rozjet launch control dalo by to ještě o min. sekundu rychleji si myslím. To je divny, ja kdyz vypnu ASR, tak to pri rozjezdu hrabe jako krava a kolikrat i pri podrazeni Editováno: 16. Červen 2011, autor: massik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
massik Vloženo 16. Červen 2011 Sdílet Vloženo 16. Červen 2011 Já tedy jsem schopen zahrabat i v 70km/h, když na to dupnu a podřadí, DSG to nebude, má údajně "block" při 380Nm (já mám 371Nm), těch 350Nm, co se uvádí je hodnota, přes kterou by se nemělo jít. LC je myslím tak, že se vypne ESP, zašlápneš brzdu, S režim, otáčky přes 3000 a pak pustit brzdu. Zrychlení jsem měřil ještě se špatným turbem a jen přes VAG a bylo tam 6.5vteřiny (sám, rovinka). Teď po výměně turba jsem již neměřil, VAG udává toleranci 1vteřinu a jiné řešení, jak to měřít dobře sám zatím nemám :-) LC Octavky nemaji, pokud mi rekli spravnou info ve Skoda Auto v MB. Mam jiz druhou 2,0 DSG a ani jedna LC nemela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
massik Vloženo 16. Červen 2011 Sdílet Vloženo 16. Červen 2011 Já tedy jsem schopen zahrabat i v 70km/h, když na to dupnu a podřadí, DSG to nebude, má údajně "block" při 380Nm (já mám 371Nm), těch 350Nm, co se uvádí je hodnota, přes kterou by se nemělo jít. LC je myslím tak, že se vypne ESP, zašlápneš brzdu, S režim, otáčky přes 3000 a pak pustit brzdu. Zrychlení jsem měřil ještě se špatným turbem a jen přes VAG a bylo tam 6.5vteřiny (sám, rovinka). Teď po výměně turba jsem již neměřil, VAG udává toleranci 1vteřinu a jiné řešení, jak to měřít dobře sám zatím nemám :-) Ja bych tady moc tech 6,5 s neuvadel, ikdyz tam je ta tolerance. Totiz, nejsem si jist, jestli zde na tomto serveru nebo na jine diskusi jsem uvedl, ze jsem mel v nachipovane O2 zrychleni za 7,2 s a to jsi mel videt (tedy cist), jak si me tam hned rozebrali. Jak jsem to meril, jaky vykon, a ze kecam atd. Proste to tam panove nerozdychali, ze jsem mel lepsi parametry nez seriove RS 147kW. Tak snad to nebude tvuj pripad. Ted mam O2 DSG CR, ale mam pridavnou jednotku, pac to pry nejde pres zasuvku nachipovat. Jede super, ale zrychleni jen 8,7 s (v seriri 9,8 s - combi) No snad to brzo pujde i pres kabel. Jestli nekdo uz neco vi, dejte mi pliiis vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.