Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

A tak jako zas není jen Tdi fun a ten není zrovna z nejlevnějších, jsou i jiný dobrý firmy a pak je mraky lidí co to dělají stejně dobře a za uuuuplně jiný peníze. Není to jen o kvalitě,ale i o ceně dneska. Jako kdo chce dneska za chip EDC 15 u sériovýho motoru 7tis kč a vejš se pos*al po jahodách...........

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak s takovýma tvrzeníma bych byl opatrnej !!! Přeci jen jde o autí co stojí pěknej ranec pěnez. Návic Tdi Fun je záruka kvality a dobře odvedené práce :kol-47: také je potřeba vidět co on za ty peníze všechno nabídne při té úpravě jednotky !!!!! Je toho si myslím víc než dost :kol-41:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, naprosto, vše funguje jak má na 100%, nic se nikdy nepokazilo, výkon taky OK, fakt si nemůžu stěžovat.

Proč? Máš jiné zkušenosti?

Auta jsme pak prodali, ale vým komu, a stále jsou OK, OI 4x4 má najeto už kolem 550 000km

čipovali nám jich už asi 6 nebo 7 už přesně ani nevím kolik jich bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znáte někdo čipaře www.skodachip.cz? Dle stránek (moc informací na nich teda není) se orientují jen na koncern VW. Recenzí ale moc nemají. Na druhou stranu vím minimálně o jednom autě, které do recenze nezahrnuli. Majitel si chip od nich pochvaluje. Nemá ale srovnání a ani nemůže tušit, jak se auto bude chovat po x najetých km. Cena je pěkná. Ruce od nich pryč?

Osobně preferuji Dieselpower a TDI fun. Chip ještě nemám, protože prostě byly důležitější investice. Letos v dubnu/květnu budu ale mít po výměně rozvodů a už mě nic nezastaví :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 otas1

Tak osobně za sebe si myslím, že to jsou nalívači softwaru. :kol-44: Shledal jsem tam dost zarážející odstavec a to:

Co když mám nové auto?

Chiptuning lze provést i na zcela novém vozidle. Spolupracujeme s řadou prodejců a servisů vozidel, upravujeme tak vozidla ještě před předáním novému majiteli. Původní obsah řídící jednotky vždy zálohujeme a jsme schopni ho v případě potřeby nahrát zpět.

Tak to je docela paradox. Kdo je tak hloupý, že si nechá nachipovat auto v záruce?? Když po zjištění chipu, okamžitě padá záruka!! A ještě si takovou to hloupost napíší do profilu??? :doh Já bych tam svého mazlika nedal. Domnívám se že pokud chceš nechat dělat takto zásadní zásah do vozu, měl by to dělat člověk znalý. Za mě je to TDIFUN mám výbornou zkušenost. Dovolím si tvrdit, že v tomto případě neuděláš chybu, když si za ním zajedeš. Jinak jsem koukal, že jsi z Jablonce - tak to by tě pak mohla uchvátit cesta zpět domů po úpravě. :kol-47: Vím o čem mluvím jsem ze sousedního Liberce.

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sniper_2003

No tedy, bez ohledu na to, co jsou zač (neznám je), nedokážu přijít na to, jak jsi dokázal vyvodit z toho odstavce, že jsou nalévači. Ten odstavec neříká absolutně nic o tom, jak a co dělají, jen s kým spolupracují. To, že třeba dle Tebe jen hlupák nechá očipovat nový vůz (a že to není pravda) nic neříká o kvalitách a schopnostech dodavatele. Nebo snad, když TDIFUN (a že nemám nic pro němu) upraví nový vůz, tak je to OK, ale když to udělá někdy jiný, tak je nalévač?;-)

Taky by mně zajímalo, jak servis pozná, co tam máš nalito. Není to tak, že pozná jen, že tam byl dáván nový SW? A to přece dělá i servis, ne? Nebo v servisu porovnávají obsah RJ s originálnímí verzemi SW pro daný motor a když to nesedí, tak Ti neuznají záruku? To už spíše bych si uměl představit, že to poznají jen jízdou, pokud je rozdíl zásadní a více bych se bál,ze při určitých specifických opravách mi tam dají nový SW a přijdu o úpravu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

swenak

Ten odstavec byl vytažen z důvody pochybnosti nad chipováním nových vozů pro servisy. Neboť když jsem byl v prodejně nových vozů (nejen jedné) a ptal jsem se na tu možnost zvýšení výkonu, bylo mi řečeno, že to nedělají. Nebo by mi mohli tuto službu zprostředkovat, ale stejně pozbude vůz záruky.Nebo si mohu nechat upravit vůz po zakoupení sám, ale tím pádem přicházím o veškeré záruky taky. :kol-26: Dokonce jsem sháněl informace, jestli to někdo nechipuje přímo pro škodovku při zachování záruk, ale nikoho jsem nenašel. - Asi je to právě tato firma - nebo taky ne. :kol-29:

Jinak můj názor že jsou "nalejvači"(nemusí to tak být) je z odstavce jiného kde zajišťují úpravu do domu (a v tomto případě sebou asi brzdu mít nebudou), ale věřím že je to zajímavá služba. Jenže já jsem nevěřící člověk.

Co se týká softwaru (map) v řídí jednotce, tak údajně (bylo mi zděleno - až takový odborník nejsem abych mohl posoudit) se to poznat dá. :kol-34:

Dál k tvé otázce. Pokud nový vůz upravý TDIFUN,DIESELPOWER nebo třeba HARD či kdokoli jiný, stejně při destrukci některé z motorových součástek (a může to být klidně výrobní vada o které výrobce ví) tak záruka padá-to je bez debat a o to se nikdo nehádá!!

Je možné že se pletu a věř že bych rád, protože pak by bylo o další firmu se zajímavými službami navíc, ale musíš připustit tu možnost, že to tak není. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusím připustit nic, jsou to jen dohady a zbytečné, z toho, jak jsi to napsal to vyznělo, že podle toho odstavce děláš závěr o nalévaní a neprofesionalitě. Co se týče nepřítomnosti brzdy, opět, i bez brzdy to jde, jen na to nemáš graf, ale neznamená to, že jsi za své peníze nic nedostal a i obyčejné "nalití" může dopadnou dobře, naopak, brzda může měřit klidně účelově. Co se týče těch informací od prodejců, asi jsi dostal docela zkreslené informace, třeba takové Porsche Smíchov přímo spolupracuje s ABT Německo a to není výjimka. No a nic ve zlém, ale nedříve píšeš, že jen hlupák si nechá načipovat nové auto v záruce (opět, z čeho tak usuzuješ?), ale pak píšeš, že jsi se na to u prodejců ptal ;-)

Co se týče reklamace, není to jak píšeš, i upravený vůz lze reklamovat. A nejen vůz. Jen se nesmíš nechat odkopnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože já jsem třeba ten hlupák co by to v určitém případě udělal. :_icon_smich2: Je to tak trošku paradox. Ale na mou obranu musím říct, že s tebou souhlasím ve výňatku "........i obyčejné "nalití" může dopadnou dobře.....". Ale co si budeme povídat, moc případů to není spíš by se dalo mluvit o výjimkách. Ovšem nikde jsem se ani slůvkem nezmínil o neprofesionalitě - vždyť bych to ani nemohl vyslovit, když s dotyčnou firmou jsem nepřišel do styku.

Na druhou stranu píšeš, že i graf z brzdy může být zavádějící - s tím souhlasím - stejně tak jako chip vozu pro servis. :kol-28:

Jinak se domnívám, že úprava vozu od ABT či jinou takto renomovanou firmou, nestojí kolem 5.000,- :kol-32: Cena je jistě trošku jinde. Takže tam pak cena odpovídá možnosti pokrytí škod při možném neúspěchu.

A i tam budou mít určitě " nízké ceny z důvodu efektivní logistiky - vlastní objekt, náklady na úpravu máme nižší než konkurence " :kol-47:

Jinak kdybych se po tom měl pídit dál, tak většinou by jsi asi stejně jel k firmě, která v tom daném oboru již několik let podniká??Nebo se pletu?? A daná firma, o které se bavíme, figuruje na trhu od roku 2011 - tak to není moc přesvědčivé, to musíš uznat. Ale také to nemusí nic znamenat. :kol-47:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, krom toho že si tu dáváte docela na prdel, poradí někdo kdo má načipovanou O2 1.9.PD 77kW už třeba dýl, na jaký hodnoty to mám risknout s chipem? Máte tady kde kdo v podpisech 140-150-i 160 PS, což je víc než se obecně odborníky doporučuje (do 25% nárust výkonu jen elektronicky).

Já osobně bych bral ostrej od funu na 160 PS, ale snad každý mi tvrdí že to tím pohnojím, že je to už moc, že to nedá ani spojka ani turbo moc dlouho byť bych zkrátil i intervaly na výměny oleje a filtrů........

Co bych chtěl slyšet, je jasný argument (do tolika PS-NM chip, víc už je na kombinaci s lepší spojkou, nebo turbem)

Máte tu popsaných 35 stran a vesměs jen handrky o to kdo je lepší, tak to zkouším takhle, na webovkách sice krásný grafy výkonu, ale jen orientační ceny atd.

Beru jakoukoliv soukromou zprávu, doporučení, odkaz, nic nehodlám dál publikovat. Moc díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přijeď do Prahy, nebo DragPower. Co to je akce za polovinu?... nákup v obchoďáku? Tady ale nejde o obchodní zboží, ale práci na Vašem autě.

Jo jet někam se mi právě nechce a myslel jsem že v Plzni se něco slušného najde a dávat za to 20 tis. bo něco podobného se mi taky moc nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plzeň je za rohem a jsou věci, pro které je lepší si zajet, u motorpower jsem byl taky s černým GTI, taky jsem si musel dojet a i více krát, ale nelituju. Teď mi bude delat i to bílé GTI a to už bude i složitější, mám tam jednak nějaký poblém s otáčkami a hlavně jiné turbo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...