...GeOrGe... Vloženo 22. Srpen 2005 Vloženo 22. Srpen 2005 Jo mas pravdu toho jsem se obaval---hold budu cekat Citovat
Coyote Vloženo 22. Srpen 2005 Vloženo 22. Srpen 2005 ja bych se ty zaruky zas tak nebal, maximalne stratis jen na zadni napravu, na nic vic. Moje auto melo najeto pouze 98km, kdyz jsem z toho vyndal predni napravu abych vymenil stabilizator za KW a dal jsem cely podvozek KW. Muj nazor je, za kdyz jim to nereknes, ze si dal kotouce (originalni), tak si toho nevsimnou .... Citovat
Maverick Vloženo 22. Srpen 2005 Vloženo 22. Srpen 2005 Tady se jedna o brzdy, fakt nevim, ale chtelo by se to alespon telefonicky zeptat. Vymena brzd na zadku je podle me docela vyznamnej zasah do konstrukce auta (byt jde o seriove montovane dily). Kazde auto ma v "rodnem listu" zakodovan i typ brzd. A kdyz to nebude sedet pri opravach tykajicich se brzd, prijdes o zaruku a nedej buh kdyby se neco stalo, tak ti pojistovna neda ani korunu. Citovat
Tomas.cz Vloženo 10. Květen 2006 Vloženo 10. Květen 2006 Ahoj dlouho jsem tady nebyl mám par dotazů ohledně téhle výměny. 1.) jak jsem pochopil tak fabia bez ABS má zadní brzdový regulátor nu? A proto se tam kotouče de- facto dát nedají... 2.) Když ABS má můj případ tak regulátor nemá. Uvažuju o tom, že si je tam namontuju, mám zadní bubny a pakny před smrtí tak že bych koupil rovnou kotouče, desky, třmeny. Musí se dát jiná brzdová trubička a jiné lanovody? Dík Tom Citovat
Tomas.cz Vloženo 11. Květen 2006 Vloženo 11. Květen 2006 No tak kucí poraďte kolegovi s Fábií Citovat
Kanecek Vloženo 21. Květen 2006 Vloženo 21. Květen 2006 Tak jsem se ptal kámoše, kterej přehodil bubny za kotouče na 206 bez ABS. Žádnej problém co se týče přebrždějí zadní nápravy. Ono je to logický. Ty brzdy jsou konstruovaný tak, aby se ABS aktivovalo pokud možno současně na předku i zadku. Navíc omezovač tlaku je seřiditelnej pružinkou. No nic, jelikož mám v prdeli pakny, a bubny bych musel stočit a jedno prase má ulomený držáky pakny, tak dám kotouče. Citovat
Maverick Vloženo 21. Květen 2006 Vloženo 21. Květen 2006 Kanecek: Delej jak myslis, ale srovnavat tuhle vymenu u P206 a Fabie nemusi byt zrovna to prave orechove... Nehlede na to, ze pokud se nemylim, zadna varianta Fabie s kotoucema neni bez ABS, jinak receno, Fabie, ktera ma kotouce ma vzdy take ABS a s tim muze byt konstrukcne pocitano... Ja mam ABS, kdyby to nebylo za normalnich okolnosti tak financne narocny, urcite bych do toho sel taky. Bez ABS bych si to ale netroufl, prece jen se jedna o brzdy a s tim neni legrace. Citovat
Maverick Vloženo 21. Květen 2006 Vloženo 21. Květen 2006 Tomas.cz: Jen pro uplnost - pokud bys kupoval nove dily, tahle vymena te vyjde na cca 30 tis. Kc, jen jeden novy komplet trmen stoji cca 7000,- Kc (bez desticek). Jinak lanovody se menit musi (jina delka) a brzdova trubicka na konci taky... Citovat
Maverick Vloženo 21. Květen 2006 Vloženo 21. Květen 2006 Guest: Tohle umi napsat kazdej lojza... Citovat
Martinoslav Vloženo 21. Květen 2006 Vloženo 21. Květen 2006 Souhlas s Maverickem. Podle me to bude v nizkych rychlostech v pohode, ale pri brzdeni ve vyssich rychlostech uz podle me pujde o zivot. Ale nejsem konstrukter, takze tohle by meli posoudit zkusenejsi.... Citovat
Kanecek Vloženo 21. Květen 2006 Vloženo 21. Květen 2006 Já to zkusim a pak napíšu jak to dopadlo, když to bude špatný, tak dám zpátky bubny. Musim ted sehat díly. Dnes jsem zkoušel na Octávce II s kotoučema na všech 4 a Vagem vyplím ABS. Pokus jsem dál s kámošem na travnatym letišti. Vždy se dřív zablokoval předek a o chvíli později zadek. A to nemá žádnej regulátor tlaku na zadní nápravu, který mimo jiné funguje tak, že při zvyšování tlaku v okruhu brzd pouští a když dosáhne určitýho tlaku, tak už jen velmi málo a pak už vůbec. Citovat
Kanecek Vloženo 21. Květen 2006 Vloženo 21. Květen 2006 Souhlas s Maverickem. Podle me to bude v nizkych rychlostech v pohode, ale pri brzdeni ve vyssich rychlostech uz podle me pujde o zivot. Ale nejsem konstrukter, takze tohle by meli posoudit zkusenejsi.... Fábie vyšších rychlostí zpravidla nedosahuje Citovat
Martinoslav Vloženo 21. Květen 2006 Vloženo 21. Květen 2006 Otazka spis je, cemu kdo z nas rika vyssi rychlost Citovat
Kanecek Vloženo 22. Květen 2006 Vloženo 22. Květen 2006 Tomas.cz: Jen pro uplnost - pokud bys kupoval nove dily, tahle vymena te vyjde na cca 30 tis. Kc, jen jeden novy komplet trmen stoji cca 7000,- Kc (bez desticek).Jinak lanovody se menit musi (jina delka) a brzdova trubicka na konci taky... Ale no tak. Zavolej někam a pak odhaduj cenu. Kotouče od 533kus, desky 615 sada, třmen 1840kus, lanko 277 kus, hadice 211 kus. Citovat
Bylzde Vloženo 22. Květen 2006 Vloženo 22. Květen 2006 pokud by někdo měl zájem,tak mám úplně nové brzdiče s třmeny i s destičkama->pár za 5000Kč. Citovat
kakos Vloženo 8. Červen 2006 Vloženo 8. Červen 2006 jsem tu nový, ale můžu napsat že bez abs je to sebevražda. Chtěl sem taky kotouče a fakt to nejde. Jiný průměr´- obsah válěčku, prostě hlavní válec od bubnů na to nemá. Citovat
fabka Vloženo 25. Červen 2006 Vloženo 25. Červen 2006 Zdravim, menil som vzadu bubny za kotuce na 1.9TDI 74kW s ABS/ASR (na prve sa davali este bubny) a teraz mam makky pedal, az na viacnasobne zoslapnutie je pedal tvrdy. Unik brzdovky nie je. Treba vymenit hlavny brzdovy valec? Verzie s ABS by mali mat standardne ten vacsi aj ked su vzadu bubny, nie? Poradte prosim. Citovat
mike_k Vloženo 25. Červen 2006 Vloženo 25. Červen 2006 Petrando, zaujímali by ma pocity z jazdy po výmene? Ako sa ti to javí v tom istom aute? Ja som totiž kotúče mal už od výroby aj vzadu a vpredu mám väčšie kotúče (288x25), tak sa mi brzdy zdali ostrejšie, než otcove v Classicu. Ale veľa zrejme spraví ten predok. Ja mam zadni kotouce taky z vyroby a kdyz to srovnam s 1.4 55kW s bubnama, tak je to obrovsky rozdil. Malem jsem se kvuli tomu naboural, kdyz jsem do te 1.4ky poprve sedl. ) Ale nevim kolik delaji ty zadni kotouce a kolik vetsi predni. Citovat
jansko Vloženo 26. Červen 2006 Vloženo 26. Červen 2006 ja osobne som niekolko nie stovak ale snad tisice kilometrov urobil v rychlostiach nad 140kmh a to aj plne nalozeny s obycajnymi bubnami vzadu a kotuce mi nechybaju. Je to skor iba na efekt. Ale kus drahe. Citovat
Maverick Vloženo 27. Červen 2006 Vloženo 27. Červen 2006 Tomas.cz: Jen pro uplnost - pokud bys kupoval nove dily, tahle vymena te vyjde na cca 30 tis. Kc, jen jeden novy komplet trmen stoji cca 7000,- Kc (bez desticek).Jinak lanovody se menit musi (jina delka) a brzdova trubicka na konci taky... Ale no tak. Zavolej někam a pak odhaduj cenu. Kotouče od 533kus, desky 615 sada, třmen 1840kus, lanko 277 kus, hadice 211 kus. Sice trosku pozde, ale prece. Nevim, jak jsi prisel na to, ze ceny odhaduju. To co uvadim jsou oficialni ceny originalnich dilu. A protoze se to tyka brzd, o neoriginalnich ani neuvazuju, vysledky srovnavacich testu hovori jasne... Tak asi tak, Kanecku. Citovat
JendaR Vloženo 18. Červenec 2006 Vloženo 18. Červenec 2006 Nikde jsem se to nedočetl. Je při montáži potřeba nějaký montážní materiál navíc. Šrouby, spony? Případně jaké. Dík. Citovat
Tomas.cz Vloženo 11. Září 2006 Vloženo 11. Září 2006 Tomas.cz: Jen pro uplnost - pokud bys kupoval nove dily, tahle vymena te vyjde na cca 30 tis. Kc, jen jeden novy komplet trmen stoji cca 7000,- Kc (bez desticek).Jinak lanovody se menit musi (jina delka) a brzdova trubicka na konci taky... Ale no tak. Zavolej někam a pak odhaduj cenu. Kotouče od 533kus, desky 615 sada, třmen 1840kus, lanko 277 kus, hadice 211 kus. Sice trosku pozde, ale prece. Nevim, jak jsi prisel na to, ze ceny odhaduju. To co uvadim jsou oficialni ceny originalnich dilu. A protoze se to tyka brzd, o neoriginalnich ani neuvazuju, vysledky srovnavacich testu hovori jasne... Tak asi tak, Kanecku. To já zas jo, jdou koupit lepčí brzdové komponenty než nabízí Škoda originalní díly. Tom Citovat
Maverick Vloženo 12. Září 2006 Vloženo 12. Září 2006 (editace) Tomas.cz: No samozrejme, Zimmerman, Brembo apod., ale za ceny, ktere uvadi Kaneček? Dle meho nazoru je "SkodaOriginalni dil" bezchybna kvalita zarucujici bezpecnost odpovidajici novemu autu a to za rozumnou cenu. Mozna to zni jako reklama, ale je to tak. Ovsem takovato prestavba se pri cenach originalnich dilu lehce prodrazi. Jen mi prijde nesmysl menit zadni bubny za kotouce za ucelem lepsiho brzdneho ucinku a pritom pouzit levne komponenty z druhovyroby "za par kaček"... Editováno: 12. Září 2006, autor: Maverick Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.