Ahdul Vloženo 1. Duben 2015 Sdílet Vloženo 1. Duben 2015 Caute nemate niekto pls radu k mojmu problemu??....Menil som teraz bubny za kotuce presne ako v prvom prispevku ze naprava ostala povodna vsetko som nahodil a ked namontujem novy kotuc robi malu osmicku viete mi poradit kde by mohla byt chyba?? rozmyslal som ci to nemoze byt vadne lozisko ale robia to obe strany jedna viac druha menej ale ani jeden nejde priamo....alebo ma napadlo ci nemoze byt chyba medzi napravou to osou na ktoru sa dava lozisko som uz zufaly... dakujem za akukolvek radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 1. Duben 2015 Sdílet Vloženo 1. Duben 2015 (editace) A tu osmičku to dělá při dotažení toho malého šroubku nebo po dotažení kolovými šrouby? Editováno: 2. Duben 2015, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 1. Duben 2015 Sdílet Vloženo 1. Duben 2015 Co to je za blbost. Normálně nahod kolo,dotáhni a zatoč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 buď to není dosedlý, nebo jsou křivý kotouče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 bolo to nakonec vadnym loziskom.... a hej robilo to pri len nahodenom kotuci.... dal som nove lozisko tak isto nahodil kotuc dotiahol poistny srob a kotuc siel rovno ako ma....a plochy som dosledne ocistil a bez zmeny.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libang Vloženo 21. Září 2015 Sdílet Vloženo 21. Září 2015 Ahoj , nevite nekdo jaky prumer pistku maji zadni trmeny na Fabii RS ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 21. Září 2015 Sdílet Vloženo 21. Září 2015 Ahoj pokud se nepletu tak 38mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 22. Září 2015 Sdílet Vloženo 22. Září 2015 Ano, 38mm. Pokud se chystáš na repas, tak si nejdřív sundej jen ty páky jak to vypadá u gufera. Třeba zjistíš jako já, že je to OK a jen jsou špatně nastavený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Setir Vloženo 15. Duben 2016 Sdílet Vloženo 15. Duben 2016 (editace) Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli je možné nápravu s kotoucema zadní z fabie I 1.9 TDI dát na Fabií I 1.4 MPI ? Neni ta rozteč jiná ? Editováno: 15. Duben 2016, autor: Setir Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 17. Duben 2016 Sdílet Vloženo 17. Duben 2016 Když se podíváš sem http://www.cc-autodily.cz/teleso-zadni-napravy-2_2?brand=SKODA&model=FABIA, tak by to mělo sedět. Ale bejt tebou, protže nápravnice jsou stejný , vyměnil bych pouze krycí plechy, třmeny kotouče , musíš teda dokoupit brzdové trubičky levou a pravou , co vedou od třmenu směrem k psilovači brzd,vyjdou asi něco přes 1000,- Kč, ale musíš sundat ložiska , čepy zadní nápravy, abys tam mohl dát ty plechy. To už je někde popsáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vosa88 Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 Zdravim, chci se zeptat, když vyměnim kotouče za bubny nebude pak problém na technický? Jaký sou vaše zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 Pokud ti bude zadek normálně brzdit broblém mít nebudeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nedíkkk Vloženo 19. Květen 2019 Sdílet Vloženo 19. Květen 2019 Zdravím chlapi, mám problém se zadními kotoučovými brzdami. Včera mi zatuhla ruční brzda, tak jsem kouknul pod auto, že zkusím klepnout do pístku, aby se uvolnila a vypadá to, že mi chybí na pravém zadním třmenu "šroub" nebo vodící čep (moc se v tom nevyznám). přikladám foto. Chtěl bych se zeptat, zda to může souviset s mým problémem, že mi auto furt "zatáčí doprava", jakoby, že mi furt přibrzduje zadní kolo? Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 Chybí ti 8ka šroub vodícího čepu. Nemyslím jsi,ale že by to byl ten problém . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nedíkkk Vloženo 25. Květen 2019 Sdílet Vloženo 25. Květen 2019 Zdravím, děkuji za odpověď Nakonec jsem byl v servise, pán mi volal hodinku na to, že zadní kotouč a destičky jsou totál k.o., nesutále brzdily. Musela se ještě koupit opravná sada na brzdové třmeny, nyní vše ok jak má být a problém se zatáčením byl způsobem nevyváženými koly. Jak je možné, že mi v pneuserivsu různě proházely kola a ani je vyvážily? A to jsem v tom pneuservisu nechal 1000kč za přezutí a 800 za geometrii - není pneuservis jako pneuservis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Druid8 Vloženo 21. Květen 2022 Sdílet Vloženo 21. Květen 2022 (editace) Zdravím, někdě jsem tu četl a viděl tabulku že když se vymění bubny za kotouče tak by se to taky mělo nakodovat ale nikde už ten předpis pro kodovaní nevidím (Fabia 1,6 55kw FL). Máte někdo ten přepis pro kodovaní brzd možná to byli pro čipování 55 na 77 ale nemůžu to najít. Díky Editováno: 23. Květen 2022, autor: Druid8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Druid8 Vloženo 23. Květen 2022 Sdílet Vloženo 23. Květen 2022 Tak jsem už jsem něco našel v zahraničí ale z kodováním nemám zkušenosti takže jen pro zkušené pokud tedy měníte bubny za disky tak by se té mělo kodovat Decoding of 26-byte encoding values ("Coding" line): Byte 0 (first digit): 4 - brand / model (1 = Seat Ibiza, 2 = Volkswagen Polo Hatchback, 3 = Audi A1, 4 = Skoda Fabia, 5 = Volkswagen Polo Sedan, 6 = Volkswagen Vento / Skoda Rapid Byte 0 (second digit): 1 - steering wheel position: 0 = other 1 = left 2 = left (Audi A1 / A1 Quattro / S1 / Ibiza Cupra / Polo GTI) 3 = right) 4 = right (Audi A1 / A1 Quattro / S1 / Ibiza Cupra / Polo GTI) Byte 1: F5 - generation (1 = Skoda Mk1, 2 = VW / Seat up to 2012, 4 = Audi 8X up to 2012, DC = Skoda Mk2, DD = VW / Seat from 2012, DF = Audi 8X from 2012 , F5 = Skoda Mk3 Byte 2: 28 - Front brake disc diameter. In fact, this is the coefficient of effort (brake fluid pressure) that the unit supplies to the front brake calipers when the brake pedal is pressed. The value is paired with the value in byte 15: 24 = 256 mm (rear drum brakes, diameter 200 mm, coding only for some VW Polos) 28 = 256 mm (rear disc brakes, diameter 232 mm) 2C = 256 mm (rear brakes drum, diameter 200 mm) 44 = 288 mm (rear disc brakes, diameter 232 mm, coding only for some VW Polos) 48 = 288 mm (rear disc brakes, diameter 232 mm) 4C = 288 mm (rear drum brakes, diameter 200 mm) 68 = 312 mm (rear disc brakes, diameter 232 mm) 70 = 312 mm (rear disc brakes, diameter 272 mm) 78 = 312 mm (rear disc brakes, diameter 256 mm) Byte 3: 7D - assignment unknown, 63 = VW Vento Sedan, 64 = VW Polo Sedan, 74 = Skoda Rapid, 7D = Skoda Fabia / Seat Ibiza, 85 = VW Polo Hatchback, 8B = Audi A1 / S1 2013+, E9 = Audi A1 2012 Byte 4: 89 - transmission type. Byte is paired with byte 8: 21 = mechanics 5st (Vento / Rapid) 23 = automatic 5st S-tronic (Audi) 41 = DSG (Polo) 42 = DSG (Polo RHD) 43 = mechanics 5/6 st (GT, WRC, 2.0 TDI), Polo GTI, BM 49 = Mechanics 5CT MQ200 4A = Mechanics 5CT MQ200 PED (Polo) 4B = Mechanics 6CT MQ200 4C = Mechanics 6CT MQ200 (Audi left hand drive) 4D = Mechanics 5CT MQ200 (Audi left hand drive) 89 = mechanics 5st MQ250 / DSG-7 DQ200 (Polo / Fabia) 8B = mechanics 5st MQ250 (Highline) or 6st MQ350 (Cupra) or DSG-7 DQ200 (Polo GTI) 8D, mechanics 6st MQ350 PRY or S-Tronic (DQ200- 7F) (Audi) 8E, S-Tronic DQ200-7F Byte 5: 23 - 13th digit of VIN number + 0x23 Byte 6: 33 - unknown, always = 33 Byte 7: C0 - 14th digit of VIN number + 0xC0 Byte 8: 09 - transmission type. Paired with Byte 4: Bits 0-4: 09 = Manual or DSG-7 (Polo GTI) 11 = Automatic bit 6 - drive type 1 = full (Audi S1 and Audi A1 Quattro), 0 = front Byte 9: 14 - 15th digit of VIN number + 0x14 Byte 10: 10 - unknown, 00 = Ibiza / Polo GTI, 10 = all others, 30 = Audi S1 / Ibiza Cupra / Polo Highline Byte 11: 69 - 16th digit of VIN number + 0x69 Byte 12: 00 - unknown, always = 00 Byte 13: 51 - 17th digit of VIN number + 0x51 Byte 14: 82 - checksum (bit inversion) of byte 0 Byte 15: 14 - type of rear brakes. In fact, this is the coefficient of effort (brake fluid pressure) that the unit supplies to the rear brake calipers when the brake pedal is pressed. The value is paired with the value in byte 2: 0E = 272 mm discs (front discs 312 mm diameter) 12 = 232 mm discs (288 mm front discs) 14 = 232 mm discs (256 mm front discs diameter) 16 = 232 discs mm (front disc diameter 312 mm) 1E = disc 256 mm (front disc diameter 312 mm) (Polo) 24 = drum 200 mm (front disc diameter 256 mm) (Polo) 32 = drum 200 mm (front disc diameter 288 mm) 34 = drum 200 mm (front disc diameter 256 mm) Byte 16: 91 - checksum (bit inversion) of byte 4 Byte 17: CC - checksum (bit inversion) of byte 6 Byte 18: 90 - checksum (bit inversion) of byte 8 Byte 19: 08 - checksum (bit inversion) byte 10 Byte 20: 00 - checksum (bit inversion) byte 12 Byte 21: 0B - engine type (power factor): 05 = Polo 1.0 / 1.2 TSI / MPI 07 = Polo 1.4 TDI 0A = A1 / Polo 1.4 / 1.6 TSI 0B = Fabia 1.4 TDI 0D = A1 / Fabia 1.0 / 1.2 TSI 12 = 1.8 TSI 13 = 2.0 TSI Byte 22: C9 bit 0 - serve to activate HHC (Hold Hill Control - assistant on ascent / descent): bit 1 - engine type, 0 = diesel, 1 = petrol bits 2-5 - set the available ESP operating modes: 04, ESC on (Polo) 08, The ESC menu in the radio tape recorder contains the items: ESC on, ASR off 0C, The ESC menu in the radio tape recorder contains the items: ESC on, ASR off, ESC sport, ESC off (Seat Ibiza Cupra) 10, The ESC menu in the radio contains the items: ESC on, ESC off 14, The ESC menu in the radio contains the items: ESC on, ASR off, ESC off 18, The ESC menu in the radio contains the items: ESC on, ESC sport, ESC off 1C, The ESC menu in the radio contains the items: ESC on, ASR off, ESC off 20, The ESC menu in the radio contains the items: ESC on, ESC sport, ESC off 24, The ESC menu in the radio contains the items: ESC on , ASR off, ESC sport 28, The ESC menu in the radio contains the items: ASR on, ASR off, ESC sport bits 6 ~ 7: 00 = TPMS disabled C0 = TPMS enabled Byte 23: F9 bit 0 - unknown, always = 1 bits 1 ~ 2 0 = ACC (Adaptive Cruise Control) not set 2 = [8T5] Adaptive Cruise Control installed (only for HW unit: 6C0 907 379 B) 4 = [8T3] Adaptive Cruise Control installed (only for HW unit: 6C0 907 379 B) bit 3 - 1 = [8T2] Cruise Control and / or [8T9] Speed limiter set / enabled bits 4-7: 00 = [6K2 / 6K3] Front Assist and / or adaptive cruise control (AAC) sensor not installed F0 = [6K2 / 6K3] Front Assist and / or adaptive cruise control (AAC) sensor installed Byte 24: 8F - options: bit 0: unknown, always 1 for Fabia bit 1: unknown, always 1 for Fabia bit 2: unknown, always 1 for Fabia bit 3: 1 = Start-Stop system set bit 4: unknown, always 0 bit 5: unknown, always 0 bit 6: unknown, always 0 bit 7: unknown, 0 = Audi Byte 25: 00 - unknown, always = 00 Knowing the format, we create a label file for VCDS When I figured out all this magic of bytes, I thought, why not create a * .lbl file for VCDS? Indeed, VCDS has an excellent utility LCode, which using this file can display encoding in a convenient form. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.