Přejít na obsah

Zadní kotoučové brzdy Fábia


Petrando

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Jestli to z těch čísel dílů chápu dobře, tak pokud je stejnej zadní držák třmene u O1 i F1, tak tato kombinace z O1RS musí jít namontovat na F1 bez problémů jen záměnou?

Nevim co tady resite nejaky cisla dilu, normalne to tam pasuje.Musis mit Trmeny i kotouce O1 RS a namontujes to i na fabiu co mela bubny..

jediny rozdil je ze o1 ma o 4cm delsi napravu a vetsi kryt kotouce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

ja kotoucovku na zadku mam, a abs moje auto nema, navic mam i auto snizene, coz jeste prispiva k tomu ze zadek muze prebrzdovat (regulator tlaku pousti dozadu tlak dle zaklonu napravy), zezacatku mi to opravdu prebrzdovalo, ale ten regulator se da "nastavit" v urcitem rozsahu tim pripojovacim profilem nebo jak to rict ktery je pripojeny k te pruzince ktera je spojena s napravou. Takze ten profil dame do uplne nejnizssi polohy, tim ten tlak jakoby co nejvic omezujete. A od te doby musim zaklepat , ale problem nemam. Brzdi to fpoho, i v zimne. Byl sem s tim i na valcich kde to promerovali a zadek i predek brzdi fpoho. Jo jeste zespoda na tom regulatoru samotnym je sroubek, kterym se asi nastavuje ten samotny regulator, na to fakt nesahat. Tak jak sem psal pouze upravite jakoby spinaci naklon toho regulatoru nebo jak to rict.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Já bych to v žádném případě nedělal. Riskuješ, že když někoho naboříš, tak pojišťovna po tobě bude vymáhat škodu zaplacenou z povinného ručení (může jít klidně o miliony). Auto se zakázaným zásahem do konstrukce je něco podobného jako jízda pod vlivem alkoholu, zde pojišťovny také škody zpětně vymáhají. Musel bys jedině dokázat, že jsi o tom nevěděl, což je u vlastního auta docela velký právní oříšek. Případně doufat, že si toho lividátor škody nevšimne. Ale to už se tady řešilo, takže asi víš do čeho jdeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé okřídleného šípu,

malý dotaz. Mám 1.9 TDI 74kW a v zadu kotouče. Již po druhé jsem zjistil, že mi praskají kotouče od děr na šrouby. Tolik to nebejčím, tak jako každý. Jestli je náboj nějak křivý či vadně opracován, jak říkám už mi to dělají druhé kotouče. Nesetkal se s nečím takovým ještě někdo? Jinak si budu muset koupit momenťák. Mám asi obrovskou páru v rukách. Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radku takovou sílu mít nemůžeš, někde bude chyba...jaké kotuče dáváš? osobně bych udělal rozborku - sborku, tedy sundal kotouče, mrkl na náboj, zda pod kotoučem není bordel, vše očistil (drátěný kartáč - smirek, odmašťovač na brzdy), kotouč usadil, zajistil šroubkem a musí vše sedět....pokud ne, hledej hybu v náboji nebo kotouči....kolo se otáčí volně, nepřibržďuje ti to?

osobně mám skoro metrák, šrouby utahuju na fest a vždyky vše ok....jestli nejsi nějakej powerlifter a neutahuješ to přez lešinovou trubku, nemůžeš prasknout kotouč :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, vlastním FI 1.4TDi 59 kw combi, a uvažuji o čipu kdy po tom by auto mělo okolo 100 koní, má smysl na vozidlo dávat na zadní nápravu koutouče?? Už niní se mi zdá, že to brzdí slabě oproti fabii co jsem měl 4x kotouč. Díky za rady

nechal bych bubny....když jsou ok a fungujou, tak oproti kotoučům nepoznáš rozdíl ;) co auto to unikum, nikdy nebude každé brzdit stejně ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ten, kdo málo jezdí (jako já) a používá celoročně hliníkáče, má asi stejný problém. Reznou jako liška a normální jízdou se samy moc neočistí, čím se zmenšuje činná plocha. Navíc se tímto vlivem začíná projevovat nesouměrnost bzdního účinku. Jinak řečeno - bubny bych za kotouče neměnil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

TO víš, že to jde, rozebrat třmeny, očistit orezlou hřídelku ovl. ruční brzdy, když už to máš dole, tak vyměnit 3 těsnění, promazat hřídelku. Nejhorší je vyndat mechanismus ručky z třmenu. je tam málo prostoru a je tam zk...vená segrovka. Někde jsem to tu psal, ale nemohu to najít, jsou tam i fotky.Hledej! Jinak ty třmeny se používají jak na Fabiích, tak na GIV, na Octavkách I , takže jiná sekce nebo třeba jiný forum ( VW club, dieselpower.cz) :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On ten mechanismus ručky, když je unavený , tak se dovybavuje vratnou pružinou, což taky pomůže, stojí jedna asi 40Kč., já to teď dával bráchovi na GIV, brzdy už jsou po repasi, ale v těhle mrazech, prostě ručka už nevrací ani s pružinama, najeto min.300 tis.km.

http://www.cc-autodi...a-rucni-brzdy-2

http://www.cc-autodi...a-rucni-brzdy-1

post-21191-0-71637100-1358336721_thumb.j

Editováno: , autor: Casy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

nazdar borci.rad bysom sa informoval aky orech ste pozuli na povolenie 12-hrannej matice na zadnom lozisku

v pohode tam nasuniem 30-tku, alebo 31-tku?

uz som raz menil celustie a 30-tka mi na maticu nesla tak som pouzil 32-jku ale ta bola uz ocosi väcsia

vdaka za rady :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

tady se clovek pobavi u tech vasich nesmyslnych cen oprav zadnich brzd. za 10 tis udelas zadni brzdy,ale k tomu jeste predni  a zbyde ti tak na  2 plne nadrze nafty lol.

jinak ja dneska prezouval a dival se na zandi brdzy a typek sice vymenil kotouce i desky,ale na nejaky repas pistku se vykaslal je to zasekly. nepribrzduje to fest,ale kotouc samozrejme nejaky shit a zvlneny. dost blbe se mi rozhybaval pistek aniz bych kompletne cely trmen sundat. musel bych odpojit minimalne hadicu a odvzdusnovat se mi to pak fakt nechce. kdybyb tam nebyl srubovaci,tak to asi rozhybu. tak to dopada kdyz clovek veri nekomu,ze vsechno vymenil.

pekne sem naletel,ale co uz ted.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...