michal9 Vloženo 10. leden 2007 Sdílet Vloženo 10. leden 2007 Originál ovladače mají plovoucí kod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikaaa Vloženo 10. leden 2007 Sdílet Vloženo 10. leden 2007 hadam hej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 11. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2009 Ahoj, dneska jsem si nechal nainstalovat do auta dálkové ovládání centrálního zamykání. Ze začátku vše fungovalo v pořádku ale nyní se objevil problém. Když zmáčknu odemknutí auta, stává se, že se odemkne pouze kufr. Při zamknutí stejná situace. Když auto opětovně odemknu a zamknu tak se zavře celé auto. Dálkové ovládání má 3 tlačítka - kufr, odemknutí , zamknutí - při stisknutí tlačítka kufr se nic neděje - asi není naprogramováno. Samotný centrál na klíč vždy odemkl celé auto a také zamkl. Nevíte co by mohlo být špatně ? Neinstaloval jsem si to sám, nechal jsem to odborníkovi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 11. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2009 máš špatný ovladače musíš mít jen se dvěma tlačítkama řek bych že to bude tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 a to je origo ovladani skoda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 to je divné, ze začátku to fungovalo normálně, a ze zkušeností uživatelů vím, že to jde namontovat na kterékoliv auto... ne není to originál škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 někdo nějaké rady ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...