Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny co tuto parádu už maj za sebou a vzhledem k tomu,že já jsem na začátku prosím o rady co shánět a na co nezapomenout při nakupování dílu na tuto přestavbu. Nejlepší řešení se mi zdá vše použít ze seatu LEON CUPRA ale rád si nechám poradit a přivítám jakékoli zkušenosti. Co koupit raději nové a co stačí použité?Díky za pomoc :help:

Cupra je dobra volba. Budes potrebovat prevodovku, 240mm spojku komplet a poloos L aj P spolu s klbom. Ak sa nehovorim dobre nech ma niekto opravi. Neviem ci aj mechanizmus radenia a kulisu. Da sa pouzit aj Audinova prevodovka. Napr. stare TT uz pri 132 kW verzii malo 240 mm spojku, len teda iba 5 kvalt. 6 kvalt mala quattrica.

  • 5 týdnů později...

A převodovka z quattra jde použít??

Já jsem předělával teda 6g do Tdi a jak někdo psal,bylo potřeba setrvák se spojkou,startér,obě poloosy,pak jiný konce táhel, šrouby k převodovce z té 6g,jiné potrubí spojky + takovej kulatej mezikus jako zásobník kapaliny a navíc trubku serva z auta kde bylo ta 6g převodovka a tu trubku jsem musel ještě hodně vytunit. Nehorší bylo to vedení spojky a trubka. Věřím že tam budou stejný vychytávky i u benzínu. Tak přeju příjemnou zábavu při předělávání . Jinak to chce nějakej chip,protože to je aspon u mě o dost víc do těžka,bez chipu by to asi moc nejelo ( tdi 81Kw)

No a převodovka ze 4x4 dávat na auto 4x2 je trochu blbost

Upraveno od juke.box

Jako vím, že je problém se 4x4, ale viděl jsem pár 4x4, kde to bylo nějak udělaný na předokolku.

Tak já teda nevím přesně,ale audi má motor myslím podelně,takže to je ůplně jiná převodovka

Myslím, že zrovna TT ale ne.

OCtavie je stejnej podvozek jako AUDI TT nebo A3 (nemyslim naprosto stejná změny tam budou ale základ stejnej)

  • 4 týdny později...

Když to má stejnej podvozek, zkoušel někdo udělat z O1 plnohodnotnou 4x4???

TT i A3 je "tak trochu jiné" QUATRO. Mají Haldex

Právě proto se ptám, jestli je tu nějaký nadšenec, co to zkoušel překopat...

AUDI TT a A3 je stejnej zpusob jako 4x4 Octavie protoře Octavie je okopírovaný podvozek AUDI A3 takže si tim nijak nepomužeš

Dyť u Audi je 4x4 trvale zaplý ne??

ale ne u TT a A3 ale až u A4 A6 A8 Q7

ááha. Tak to potom jo. Já měl za to, že třeba S3 je trvalý pohon 4x4..

  • 2 týdny později...

Zdravim všechny ja jsem měnil převodovku asi před měsícem mam 1,8T motor AUM co sem potřeboval : převodovka v mem případě se jedná o 6q z golfa 4 s kodem jestli si to dobře pamatuju ERR, pak obě poloosy možno použit z okty TDI s 6Q převodovkou ,spojku komplet (setrvak přitlačak lamela) starter , někde sem vyčetl že se mnění i kulisa řazení ale jen u přer face ja jsem nechal origo tu co tam byla a v poho , co jsem ještě dokupoval jsou konce na tahla řazení ty staré jsou na takovém čepu jištěny takovou jako zavlačkou ty na 6q maji jako kuličku na kterou se s trochou hrube síly nacvaknou .

Montaž neni tak velkej problem motor nutně ven nemusí podložil sem ho heverem ... druhý hever pod převodku aa hura je dobré mít ten 30 mm ořech na poloosy a lepidlo na šrouby aby se nepovolovaly aa nějakou bzdovou kapalinu na odvzdušnění spojky .. trochu jsem poupravil trubičku od spojky udělal jinej držak k potrubý od serva který je vedený za převodovkou další co se mi nelíbylo byla trubka která vede olej mezi turbem a motorem když jsem dal větší poloosy tak se mi zdalo že tam je nějak malo místa mezi poloosou a tou trubkou tak sem ji gumovou paličkou trošku upravil

jediný co mi trvalo tak bylo seřízení lanovodů je dobré to seřidit dle dílenské příručky a potom ještě dle potřeby doladit ve dvou nam cela operace trvala asi cca 12-14 hodin stim že to bylo poprvé a některé věci sme napřed zkoumaly jak udělat na podruhé už by to asi šlo rychleji :-d

No ide pozit prevodovku z audi TT 180 a 192 konovej verzie - bez quattra. Akurat TT bez quattra malo iba 5 kvalt ale zasa velku spojku. Cize alternativa pre tuning ak idete s vykonom hodne cez 200 PS. Dalej je pouzitelny 6 kvalt z Leonu Cupra taktiez s velkou spojkou. Golf IV bol 6 kvalt ale len 180 konova verzia GTI. Je ich ako safranu takze problem zohnat. Skoro vsetky su iba klasicke 150- tky s 5 kvaltom a malou spojkou t.j. 228mm /ako OIRS/.

Audi A3 a TT je jedina pseudo kolka s Haldexom ako Octavia. V podstate su to jedine audiny kde je motor napriec a nie pozdlzne. Ak nemam mylne informacie tak ostatne audi maju system Torsen. To je prave quattro.

No a 6 kvalt audi alebo seat je vlastne rozkuskovany 5 kvalt. Auto je pruznejsie. Dorabkou 6 kvaltu dosiahnes akurat tak este dlhsiu uz tak dlhu prevodovku.

  • 2 měsíce později...

Ve středu jdu na to. Pak dám nějaký info, kde jsme se zasekli, protože se to určo stane! lol

  • 2 týdny později...

Tak se již stalo a zasekl jsem se. :feve:

Mění se ovládání spojky, což jsem nevěděl a samozřejmě ovládání nemám. Potom čidlo na otáčky je jiný, to tu taky nikde není napsaný. To samozřejmě ho taky nemám. :smich: Takže teď se to budu pokoušet velice shánět... No jsem zvědav, pač na jednom vrakáči jsem už nepochodil. Jinak se musely měnit ty táhla na řazení. Na 6ti kvaltu mám konce viz foto. Sranda to objednat, chcou to ve Škodovce přes VIN, kterej jsem samozřejmě neznal. Ve finále byl stejně k ničemu, protože vyjede 3x číslo dílu. Kdyby někdo potřeboval do budoucna, tak sem ty čísla dám: 1J0 711 761 B, 1J0 711 761 C. Jsou dvě ty čísla, protože konce nejsou stejné, jak je vidět i na fotce. U zacvakávání na kuličku je to tohle číslo: 1J0 711 761 A - oba konce jsou stejný. Jednou snad někomu toty informace budou platné, protože mě by byly a teď kvůli tomu zbytečně nejezdím a jsem zvědav, kdy zas budu. :feve:

post-29159-1274282400,1591_thumb.jpg

Dokáže mi někdo pomoct s dílem (ovládání spojky), co patří na tu trubičku na obrázku? Potřeboval bych to sehnat. :feve:

post-29159-1274707421,3551_thumb.jpg

post-29159-1274707446,7767_thumb.jpg

Už jsem to sehnal.. Blbej kus plastu za 200Kč :)

Ale s čidlem si nevím rady. Čidlo ujetých km - 1J0 919 149 A - viz obr jsem měl a nepasuje. Beztak mi chybí úplně jiný čidlo. :smich: Ale konektor pasoval! :smich:

No kdyby někdo dokázal pomoct, budu rád. kol5

post-29159-1274975206,8564_thumb.jpg

post-29159-1274975232,6134_thumb.jpg

Upraveno od Pajk85

  • 2 týdny později...

Čidlo na obrázku je správné, jen se mi pod ruku nedostal na poprvé kompletní kus.

Po výměně převodovky mám tyto poznatky: klimatronik není schopen diagnostikového režimu - nevím proč...

a neukazuje se správně rychlost na palubce, ukazuje to víc kvůli jiným převodům..

A pokud někdo bude muset převařovat držák řazení, tak ať si to užije jako já!!! lol lol lol

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.