tapir Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Zdravím všechny co tuto parádu už maj za sebou a vzhledem k tomu,že já jsem na začátku prosím o rady co shánět a na co nezapomenout při nakupování dílu na tuto přestavbu. Nejlepší řešení se mi zdá vše použít ze seatu LEON CUPRA ale rád si nechám poradit a přivítám jakékoli zkušenosti. Co koupit raději nové a co stačí použité?Díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Cupra je dobra volba. Budes potrebovat prevodovku, 240mm spojku komplet a poloos L aj P spolu s klbom. Ak sa nehovorim dobre nech ma niekto opravi. Neviem ci aj mechanizmus radenia a kulisu. Da sa pouzit aj Audinova prevodovka. Napr. stare TT uz pri 132 kW verzii malo 240 mm spojku, len teda iba 5 kvalt. 6 kvalt mala quattrica. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 A co to zkusit tady, řekl bych, že to bude rychlejší a hlavně levnější. http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/6tikvalt.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 A převodovka z quattra jde použít?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 (editace) Já jsem předělával teda 6g do Tdi a jak někdo psal,bylo potřeba setrvák se spojkou,startér,obě poloosy,pak jiný konce táhel, šrouby k převodovce z té 6g,jiné potrubí spojky + takovej kulatej mezikus jako zásobník kapaliny a navíc trubku serva z auta kde bylo ta 6g převodovka a tu trubku jsem musel ještě hodně vytunit. Nehorší bylo to vedení spojky a trubka. Věřím že tam budou stejný vychytávky i u benzínu. Tak přeju příjemnou zábavu při předělávání . Jinak to chce nějakej chip,protože to je aspon u mě o dost víc do těžka,bez chipu by to asi moc nejelo ( tdi 81Kw) No a převodovka ze 4x4 dávat na auto 4x2 je trochu blbost Editováno: 17. leden 2010, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 Jako vím, že je problém se 4x4, ale viděl jsem pár 4x4, kde to bylo nějak udělaný na předokolku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 Tak já teda nevím přesně,ale audi má motor myslím podelně,takže to je ůplně jiná převodovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 Myslím, že zrovna TT ale ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 OCtavie je stejnej podvozek jako AUDI TT nebo A3 (nemyslim naprosto stejná změny tam budou ale základ stejnej) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Když to má stejnej podvozek, zkoušel někdo udělat z O1 plnohodnotnou 4x4??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eda1 Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 TT i A3 je "tak trochu jiné" QUATRO. Mají Haldex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Právě proto se ptám, jestli je tu nějaký nadšenec, co to zkoušel překopat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 AUDI TT a A3 je stejnej zpusob jako 4x4 Octavie protoře Octavie je okopírovaný podvozek AUDI A3 takže si tim nijak nepomužeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Dyť u Audi je 4x4 trvale zaplý ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 ale ne u TT a A3 ale až u A4 A6 A8 Q7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 ááha. Tak to potom jo. Já měl za to, že třeba S3 je trvalý pohon 4x4.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goku Vloženo 25. Únor 2010 Sdílet Vloženo 25. Únor 2010 Zdravim všechny ja jsem měnil převodovku asi před měsícem mam 1,8T motor AUM co sem potřeboval : převodovka v mem případě se jedná o 6q z golfa 4 s kodem jestli si to dobře pamatuju ERR, pak obě poloosy možno použit z okty TDI s 6Q převodovkou ,spojku komplet (setrvak přitlačak lamela) starter , někde sem vyčetl že se mnění i kulisa řazení ale jen u přer face ja jsem nechal origo tu co tam byla a v poho , co jsem ještě dokupoval jsou konce na tahla řazení ty staré jsou na takovém čepu jištěny takovou jako zavlačkou ty na 6q maji jako kuličku na kterou se s trochou hrube síly nacvaknou . Montaž neni tak velkej problem motor nutně ven nemusí podložil sem ho heverem ... druhý hever pod převodku aa hura je dobré mít ten 30 mm ořech na poloosy a lepidlo na šrouby aby se nepovolovaly aa nějakou bzdovou kapalinu na odvzdušnění spojky .. trochu jsem poupravil trubičku od spojky udělal jinej držak k potrubý od serva který je vedený za převodovkou další co se mi nelíbylo byla trubka která vede olej mezi turbem a motorem když jsem dal větší poloosy tak se mi zdalo že tam je nějak malo místa mezi poloosou a tou trubkou tak sem ji gumovou paličkou trošku upravil jediný co mi trvalo tak bylo seřízení lanovodů je dobré to seřidit dle dílenské příručky a potom ještě dle potřeby doladit ve dvou nam cela operace trvala asi cca 12-14 hodin stim že to bylo poprvé a některé věci sme napřed zkoumaly jak udělat na podruhé už by to asi šlo rychleji :-d Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 26. Únor 2010 Sdílet Vloženo 26. Únor 2010 No ide pozit prevodovku z audi TT 180 a 192 konovej verzie - bez quattra. Akurat TT bez quattra malo iba 5 kvalt ale zasa velku spojku. Cize alternativa pre tuning ak idete s vykonom hodne cez 200 PS. Dalej je pouzitelny 6 kvalt z Leonu Cupra taktiez s velkou spojkou. Golf IV bol 6 kvalt ale len 180 konova verzia GTI. Je ich ako safranu takze problem zohnat. Skoro vsetky su iba klasicke 150- tky s 5 kvaltom a malou spojkou t.j. 228mm /ako OIRS/. Audi A3 a TT je jedina pseudo kolka s Haldexom ako Octavia. V podstate su to jedine audiny kde je motor napriec a nie pozdlzne. Ak nemam mylne informacie tak ostatne audi maju system Torsen. To je prave quattro. No a 6 kvalt audi alebo seat je vlastne rozkuskovany 5 kvalt. Auto je pruznejsie. Dorabkou 6 kvaltu dosiahnes akurat tak este dlhsiu uz tak dlhu prevodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 Ve středu jdu na to. Pak dám nějaký info, kde jsme se zasekli, protože se to určo stane! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Tak se již stalo a zasekl jsem se. Mění se ovládání spojky, což jsem nevěděl a samozřejmě ovládání nemám. Potom čidlo na otáčky je jiný, to tu taky nikde není napsaný. To samozřejmě ho taky nemám. Takže teď se to budu pokoušet velice shánět... No jsem zvědav, pač na jednom vrakáči jsem už nepochodil. Jinak se musely měnit ty táhla na řazení. Na 6ti kvaltu mám konce viz foto. Sranda to objednat, chcou to ve Škodovce přes VIN, kterej jsem samozřejmě neznal. Ve finále byl stejně k ničemu, protože vyjede 3x číslo dílu. Kdyby někdo potřeboval do budoucna, tak sem ty čísla dám: 1J0 711 761 B, 1J0 711 761 C. Jsou dvě ty čísla, protože konce nejsou stejné, jak je vidět i na fotce. U zacvakávání na kuličku je to tohle číslo: 1J0 711 761 A - oba konce jsou stejný. Jednou snad někomu toty informace budou platné, protože mě by byly a teď kvůli tomu zbytečně nejezdím a jsem zvědav, kdy zas budu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 24. Květen 2010 Sdílet Vloženo 24. Květen 2010 Dokáže mi někdo pomoct s dílem (ovládání spojky), co patří na tu trubičku na obrázku? Potřeboval bych to sehnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 (editace) Už jsem to sehnal.. Blbej kus plastu za 200Kč Ale s čidlem si nevím rady. Čidlo ujetých km - 1J0 919 149 A - viz obr jsem měl a nepasuje. Beztak mi chybí úplně jiný čidlo. Ale konektor pasoval! No kdyby někdo dokázal pomoct, budu rád. Editováno: 27. Květen 2010, autor: Pajk85 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 3. Červen 2010 Sdílet Vloženo 3. Červen 2010 zdravim, mam dotaz, jak je to s tempomatem, kdyz pridate 6q? Funguje bez problemu? Nutna nejaka uprava v RJ? viz: http://forum.skodahome.cz/topic/91036-tempomat/ dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 Čidlo na obrázku je správné, jen se mi pod ruku nedostal na poprvé kompletní kus. Po výměně převodovky mám tyto poznatky: klimatronik není schopen diagnostikového režimu - nevím proč... a neukazuje se správně rychlost na palubce, ukazuje to víc kvůli jiným převodům.. A pokud někdo bude muset převařovat držák řazení, tak ať si to užije jako já!!! lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.