Leden 4, 20169 r Zdarec, tak to tu trochu oživím ... Chyba 16804 ... občas kontrolka svítí občas ne ... v rediness vždy bylo vše OK no ted se po době zase kontrolka rozvítila a v rediness bylo tohle: Zpětné vedení výfukových plynů : Selhalo nebo nekompl Vyhrívání lambda sondy : Selhalo nebo nekompl Lambda sonda (y) : Selhalo nebo nekompl Klimatizace : OK Sekundární přívod vzduchu: OK Spalování par: Selhalo nebo nekompl Zahřívání katalyzátoru : OK Katalyzátaro: Selhalo nebo nekompl Tak čím začít, co poradíte? díkes můj servisak prave nema nic na mereni lambd, takze hledat jinyho na promereni lambd nebo to muzou byt i praskle svody nebo prerusene kable k lambdam? ale jinak vyfuk,vlnovec vypada ok, zkousel jsem tedy ucpat vyfuk, nikde jiny unik videt nebyl ale mozna to byla kratka doba a ucpani nebylo kvalitni (napichnul jsem jablko a pridrzel), aby zdechnul motor nebo se objevila dira .... Upraveno Leden 4, 20169 r od centris610
Leden 6, 20169 r zajed do přerova! kde vydlis? tohle se MUSÍ řečit osciloskopem! začal bych u vedení par,když to poprve udelalo po natankování. zkus vzadu odfouknout ventilkem,jestli to samo shasne
Leden 8, 20169 r ahoj ja nepsal, že to dělá po natankování ... jinak osciloskop si pujčíme a proměříme ... nevím co jsi myslel tím odfouknutím?
Leden 8, 20169 r aha tak kdo to psal? kdyz tankujes,tak v hrdle nadrze je videt zeleny ventilek, aby nadrz neprefoukla. dneska sem nastartoval auto a tak venku smrdel benzin az sem se lekl. jestli to bylo z vejfuku nevim,byla tma. uplne sem se lekl!
Červenec 31, 20178 r Dobry den, mam tiez problem s chybu P0302 a P0420. Prednedavnom sme kupil Skodu Fabiu II1.2 HTP. Prve 3 tyzdne som auto nevidel kedze som bol na sluzobnej ceste. Po kupe auto fungovalo bez problemov, neskor sa vsak vystriekal motrovy priestor wapkou. Po nastartovani auto sklbalo a neskor zhaslo a nedalo sa nastartovat. Vysusili sa sviecky a auto islo. Na diagnostike sa objavili 3 chyby bohuzial neviem ake kedze som bol v tej dobe este na sluzobnej ceste. Po vymazani chyb sa na aute jazdilo a znovu sa objavili chyby islo o chyby P0302 a P0420. Auto ale islo ASI normalne nesedel som v nom ked bolo bez chyb tak to nemozem porovnat. Spotreba na dlhsie vzdialenosti mimo dialnice sa pohybuje okolo 5.3 -5.6l/100km (2x osoba bez batozin). Chyby sa znovu len zmazali a na aute sa znovu jazdilo teraz sa pravidelne objavi chyba Chyba P0420 Catalyst System Efficiency Bellow Threshold (Bank1)-> Rich to Lean sensor threshold voltage(constant) - merane cez Torque Pro Max:64 Current :124 Viete pomoct kde by mohla byt chyba ? je mozne ze zoskratovala lambda sonda ,alebo bude problem v katalyzatore ? Dakujem
Únor 27, 20205 r Zdravím, prosím o radu. Motor se chová normálně, spotřeba běžná. Objevila se mi kontrolka diagnostiky (grilované kuře), načetl jsem, vymazal chybu. Chyba (viz foto) se nepravidelně po vymazání objevuje, někdy po 600km, jindy po 1700km nebo i po 100km. Je mi někdo schopný takto na dálku poradit, zda se jedná o lambdu nebo je kat na výměnu? Fabia I, 1.2 12V/47kW, r.v. 2005 Děkuji.
Únor 27, 20205 r Jsem zapomněl napsat, že na STK to má špatné emise, technik právě říkal, že si mám nechat vyměnit kat a přijet, někde na fóru jsem právě četl, že by to mohla být lambda, tak jsem si přečetl jednotku a tohle mi vyjelo :-)
Únor 28, 20205 r mrkl bych na ten vlnovec, případně vyměnil lambdu za katem a pak se uvidí, kat bych nechal až na závěr, přece jen je to nejdražší položka. Mimochodem kolik je najeto?
Únor 28, 20205 r 205000km, tak se na to kolega zběžně kouknul, vypadá to na malou trhlinku na svodech, po vypnutí motoru prý cítí zplodiny v interiéru, asi má lepší čuch než já :-) Upraveno Únor 28, 20205 r od dave1024 Doplnění údajů
Prosinec 27, 20222 r Když jsem zkoušel 91 Speciál (bez olova!), tak to taky kontrolka systému výfukových plynů občas svítila. Ale v podstatě nebyl problém v ničem. Mám HTP 51kW roomster. Upraveno Prosinec 27, 20222 r od Jiří Janeček
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.