Publikováno Duben 26, 200619 r Nazdárek... Tak jsem také v řadách majitelů Octávek, kteří přišli ráno k autu a ejhle - noční návštěva... V mém případě to byl vylouoplej zámek u spolujezdce a chybí radio a airbag u spolujezdce. Nebo alespoň doufám, že jen u spolujezdce... Volant jsem rozlouplej neměl, ale nevím, jestli to nevyndali nějak šetrně... Dá se to nějak zjistit, aniž bych otevíral volant? Každopádně kdybych tu smažku nachytal, tak mu uskřípnu šišku dveřma... Jsou to K**VY ZK**VENÝ...
Duben 26, 200619 r teda fakt by mě zajímalo jak ti ukradli airbag spolujezdce? museli ti zničit palubku, ne? pochybuju ze ji odsroubovali a sundali... jinak airbag ridice ti asi neukradli to bys 100%poznal....
Duben 26, 200619 r Autor No mám 1.8 20V r.v. 98 a tam je na airbag jakoby kastlík, kterej jde jednoduše otevřít... Palubka není jednolitá, takže stačí jeden dloubanec šroubovákem a je to. Našel jsem tam jen dva ustřížený drátky... :-(
Duben 27, 200619 r No mám 1.8 20V r.v. 98 a tam je na airbag jakoby kastlík, kterej jde jednoduše otevřít... Palubka není jednolitá, takže stačí jeden dloubanec šroubovákem a je to. Našel jsem tam jen dva ustřížený drátky... :-( Ustřižený drátky? Tak to byl nějakej sebevrah.
Duben 27, 200619 r Autor No já jsem žádný zbytky hlavy v autě nenašel... Asi měl helmu, sr*č jeden. Taky se mi nezdá úplně nejlepší řešení střihat aktivní airbag... No asi mu to za to stálo. Doufám, že si za ty prachy, co za to na burze dostal, koupil alespoň pořádnou dávku a dal si s ní zlatou!!! Svoloč jedna feťácká!!!!
Duben 27, 200619 r Autor Teď mě tak napadá... Nevěděl by jste o tom airbagu ke spolujezdci za zajímavou cenu?
Duben 27, 200619 r i kdyby to střihnul při zaplym zapalování tak to nic neudělá, jen se rosvítí kontrolka na palubce jinak nic. jedině že by vzal kladivo a mlátil do jednotky airbagů pak možná (ale musel by mít zaplý zapalování)
Duben 27, 200619 r i kdyby to střihnul při zaplym zapalování tak to nic neudělá, jen se rosvítí kontrolka na palubce jinak nic. jedině že by vzal kladivo a mlátil do jednotky airbagů pak možná (ale musel by mít zaplý zapalování) co elektrostatika? nic proti :-) já osobně bych to třeba nestříhal
Duben 27, 200619 r Uvědom si jak eletrostatika funguje a jak funguje airbag.Nic společného.Jak poíše Vaša,ani při zaplém zapalování se nic neděje,pokud ustřihneš dráty
Duben 27, 200619 r A jak se přesně aktivuje airback? Tak to si delas kozy, ne??? : V predni casti vozidla je cidlo, ktere pri aktivaci vysle signal do ridici jednotky a ta aktivuje naloz. Expanze plynu naplni vak s airbagem... Staci?
Duben 27, 200619 r to bych to čidlo chtěl vidět snímač nárazu (přetížení) je přímo v ř.j. airbagů. externí čidla jsou jen na boční náraz a jsou pod sedadly řidiče a spolujezdce. roznětka se aktivuje napětím 12 V a větčím proudem (nevím kolik přesně).
Duben 27, 200619 r to bych to čidlo chtěl vidětsnímač nárazu (přetížení) je přímo v ř.j. airbagů. externí čidla jsou jen na boční náraz a jsou pod sedadly řidiče a spolujezdce. roznětka se aktivuje napětím 12 V a větčím proudem (nevím kolik přesně). jj,je tak kulička,heč,která když narazí určitou silou na čidlo,tak pošle štrom a BUM.heč
Duben 27, 200619 r Princip znám, ale nevědel jsem, jestli stačí připojit jenom 12V. Ten větší proud je spínaný přes relátko nebo výkonový tranzistor? Relátko je dost pomalý ne?
Duben 27, 200619 r jsou tam tranzistory (žlutá krytka uprostřed) na větší proud jsou tam ty kondenzátory
Duben 28, 200619 r Autor Chlapi mám otázečku... Když mi teda už chybí ten jeden airbag, bude mi fungovat ten druhej, nebo si rozlousknu šišku o volant?
Duben 30, 200619 r Podle mě pokud svítí kontrolka airbacku, tak je něco v paměti závad a ŘJ airbacky nevystřeluje. ALE JE TO POUZE MŮJ NÁZOR. Co nato ostatní?
Duben 30, 200619 r Nevím, ale myslím si že se zapíše do paměti závad spolujezdcův pytel ale řidičův bude aktivní. (moje doměnka)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.