Květen 26, 201015 r Pokud to necuka nebo dela jine zverstva neresil bych to, pokud ano nejlip zaject primo do skodovky, ano i na DSG programovani existuje reseni ale to nema smysl resit, protoze by to lidi proste nezaplatily aby to melo cenu vubec kupovat. Cena je nekde kolem 7000euro :-) na beznej chiptuning se to moc nevyuzije, protoze DSG funguje absolutne bez problemu i po chipu ( pokud je to udelane profi !!!!!)
Květen 26, 201015 r Necuka to, ale obcas mam pocit ze by to mělo zařadit jinak. Hlavně po městě, to obcas jakoby dlouho trva...
Srpen 18, 201015 r zdravím specialisty, z ničeho nic mi při jízdě přestalo táhnout auto, DSG normálně řadí, ale zvyšování rychlosti se zastaví asi tak kolem 2000 ot/min. a jdou stále nahoru, z prostoru motoru se začne ozývat syčení, asi prokluzují spojky,?? máte někdo obdobné zkušenosti co se s tím dá dělat, na tachometru 128 000 a olej měněn při 64000 tak by to mělo být ok. normálně řadí ve všech režimech.
Září 7, 201014 r Nemáš tam čip nebo něco co by mělo za následek přehřejvání převodovky? Zaslepený nárazníky nebo něco podbného? Upraveno Září 7, 201014 r od Mates_XIV
Březen 28, 201213 r Ahoj, měl bych dotaz mám kamaráda a ten má problém s DSG, auto je chipnuté od firmy power diesel na cca 170 koní, do teď neměl žádný problém, ale z ničeho nic to přestalo řadit když sešlápnul plyn. Už je chycený setrvačník, to vím ( podle zvuků co se z toho linou při volnoběhu), prostě to padne do nouzového režimu a nejede, navíc se do toho rozsvěcí kontrolka ABS. Diagnostika mu nic neukazuje. Nemáte už někdo zkušenost s tímto problémem? Mohlo by to být tím setrvačníkem? Díky za vaše názory a rady.
Březen 30, 201213 r Diagnostika řekne hodně, ale musí to dělat člověk, který tomu rozumí. Nejenom vyčíst pamět závad....Chce to i kouknout na naměřené hodnoty a vědět , co která znamená...
Srpen 3, 201213 r Mam Skoda Octavia Combil 2,r2009 DSG narubane cca 240 000 ,vcera mi zacala prevodovka blbnut ,pri rychlosti 1-2 si to akoby nevedelo zaradit a strieda tieto dve rychlosti ,dnes sa mi dokonca 2x stalo ze mi s pristrojovej dosky zmyzol ukazovatel zaradeneho stupna a prevodovka si zadarila 1 stupen a dalej nic,nepreradila ani automaticky ani manualne som nevedel prejst na vyzsiu rychlost.Musel som vypnut kluc a znova nastartovat.Ked zaradim P tak tiez v prevodovke bucha nieco akoby sa snazila zaradit.Neviete mi pomoct cim to moze byt ? Moze to byt olejom ? Neviem kedy tam bol meneny, serviska je ale.. Addresa 02: Aut. převodovka Labely: SVO\02E-300-0xx.lbl Objednací číslo řídící jednoky: 02E 300 052 HW: 02E 927 770 AJ Systém a/nebo verze: GSG DSG AG6 440 1912 Kódování: 0000020 Číslo dílny: WSC 73430 790 00000 VCID: D1AC535E3175 1 Fault Found: 19143 - nesmyslný průběh řazení převodovky P2711 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 10100100 Priorita závad: 0 Počítadlo resetů: 40
Listopad 7, 20159 r Zdravím, vlastním octaviaII 2.0tdi rs dsg. R.v.2008. Před tím jsem měl jen manuály tak se chci zeptat na pár věcí.1. Když je auto studené tak na volnoběh to z motoru chrastí. Po zahřátí nic. 2. Při dojezdu někam třeba na křižovatku to na dvojku hrozně cuka jakoby poskakuje. 3. Jízda z kopce cca. 110km/h zařazen 6 rychlostní stupeň- pomalu si pribrzduji a auto podradi na 4st. Auto v otáčkách přes 2500.Pak se jen dotknu lehce plynu a zase 6.Je toto normální? Diky za info.
Srpen 15, 20169 r Zdravím, po dlouhé době se na vás obracím s prosbou o radu. Oct. II 1.9TDI DSG, najeto ?220.000km :-) Závada: Projevuje se škubání při rozjedu. A to z 0-... . Je to hodně znatelné škubání doplněné ozvučením, co škubnutí, to tupá rána. Dělá to hlavně při rozjezdu do kopce a při prudkém rozjezdu. Je to cca 5x škubnutí. Když se rozjedu pomalu tak to neudělá, s ohřátou převodovkou/motorem se to zhoršuje, naopak studené auto to udělá málokdy. řazení 1-2,2-3...... atd je naprosto plynulé, podřazování také bez problémů. dělá to opravdu jen při rozjezdu z 0. Závada je už cca 4 roky (s autem se najedou asi 3.000 ročně) Co bylo v průběhu posledních dvou let měněno: Poloosa (L i P), veškeré silentbloky na motoru i převodovce, výměna olej + filtr v přev. Jsou nějaké indície že by to mohl dělat dvouhmotový setrvačník, který rozvibruje motor při rozjezdu. Prosím když někdo bude mít zkušenost, nebo nápad budu rád, nechci dávat 20k a zjistit že to bylo zbytečné. :-/ Děkuji Marek
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.