Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jak moc se sníží (kw) výkon motoru po montáži klimy?? Mám jí sice ve svém druhém autě (už sériově), ale to auto má 150 koní, takže + - pár kw mě nerozhazuje.. Kolik výkonu mi to ubere ve fabii?? Díky -_-

Vloženo

Konkrétně u té, co je ve Fabii to není nic hrozného. Záleží to na potřebném chladícím výkonu (venkovní a vnitřní teplotě), rychlosti vozidla, rychlosti větru, otáčkách motoru apod. V praxi to znamená, že u vychlazeného auta a na dálnici v plné rychlosti to člověk ani nepozná, u vyhřátého a pomalé jízdě, zejména při rozjezdu, to chce prostě více plynu. V případě plné akcelerace se ale klima sama dočasně vypne, takže to v praxi ani moc nevadí.

Vloženo

No ja mam 16V 74kW a trosku znat to je kdyz si klimu zapnu co si budem povidat.

Vloženo
No ja mam 16V 74kW a trosku znat to je kdyz si klimu zapnu co si budem povidat.

Ano, máš pravdu, zvláště u vyhřátého auta, perpetum mobile to prostě není.... Ale, zejména u již vychlazenýho auta díky automatickému vypnutí klimatizace při plné akceleraci je to plně snesitelné. Co mě však vadí je, že když dám při rozjezdu stejně plynu jako bez ní často chcípnu (jsem zvyklej šetřit spojku..). Je ale fakt, že u vysavače HTP (6v) to asi bude jiné, ale nevím, nejel jsem s ním, ani nechci.

Vloženo (editace)
A dá se klima nějak ÚPLNĚ vypnout?? Myslím tak, aby to nebralo ani 0,00000000000002 kw z výkonu?  Jde to??

Vypneš ji ÚPLNĚ tlačítkem pro vypnutí a zapnutí klimatizace :D

Editováno: , autor: Gil
Vloženo
A dá se klima nějak ÚPLNĚ vypnout?? Myslím tak, aby to nebralo ani 0,00000000000002 kw z výkonu?  Jde to??

Vypneš ji ÚPLNĚ tlačítkem pro vypnutí a zapnutí klimatizace :D

A pak nedělá teda nic, jo? Ani neubírá výkon, ani nic jinýho? Ok,,,díky...

Vloženo

Čerpadlo má zdvih asi 2% (u Fabie nie je elmag spojka v remenici, ale sa mení zdvih piestov čerpadla) a ventily sú otvorené, takže chladiace médium nekladie nejaký zásadný odpor.

Vloženo
No ja mam 16V 74kW a trosku znat to je kdyz si klimu zapnu co si budem povidat.

Ano, máš pravdu, zvláště u vyhřátého auta, perpetum mobile to prostě není.... Ale, zejména u již vychlazenýho auta díky automatickému vypnutí klimatizace při plné akceleraci je to plně snesitelné. Co mě však vadí je, že když dám při rozjezdu stejně plynu jako bez ní často chcípnu (jsem zvyklej šetřit spojku..). Je ale fakt, že u vysavače HTP (6v) to asi bude jiné, ale nevím, nejel jsem s ním, ani nechci.

s htp ckem je to podobny taky sem to parkrat chcipnul chce to jem trochu vic plynu jinak tu klimatizaci extremne ve vykonu nepocituji.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...