Publikováno Duben 27, 200619 r Cauves Chci se zeptat jak je narocna a slozita vymena motoru?? dik ze ohlasy!
Duben 28, 200619 r Když bych chtěl místo 1,4 si dát do fabky 1,9 z eresa, Co musím změnit, aby to auto sneslo? Podvozek? Brzdy?? Díky..
Duben 28, 200619 r akeho 16V ak 74kW tak rozdiel bude citit dost. ale ak das 55kW tak len rozdiel tam sice je ale sa to neoplati robit.
Duben 28, 200619 r Když bych chtěl místo 1,4 si dát do fabky 1,9 z eresa, Co musím změnit, aby to auto sneslo? Podvozek? Brzdy?? Díky.. Jeto jenom o tom jak moc tu přestavbu chceš mít levnou,když máš k dyspozici celý auto tak se to jenom přehází. Ale pokud ti de oto splácat to tak aby to jezdilo tak toho zas tolik neni třeba vyměnit. Komplet palivovej sistém i s chladičem paliva + nalévací hrdlo nádrže na dýzla Chlazení - RS má učínější chladič + hadice vetšího průměru Pokud budeš chtít jezdit na původních nápravách bude ti stačit vyměnit jenom poloosi Vejfuk schánět nemusíš levněší je koupit tenkostěnou bezešvou trbubku na metráž a ňákej absorční tlumič aby to byl pořádnej Randál Původní tlumiče to zvládnou (chvíly) Brzdy stačej původní-brzdit nepotřebuješ hlavně že to pojede jak protržený motorovej svazek RS s řídicí jednotkou + budíky+centrální řídicí jednotku (palubního napětí) a ješte pár drobností jako stikač žhavení a pár drobností to relátkovího boksu a pak ještě nekoho z Vagem nebo Vasem kdo ti nastaví znova komunikaci mezi řídícima jednotkama. A ještze jeden detajl musíš mít do určitýho data stejnej rok výroby auta a nově namontovanejch ŘJ jinak to nerozchodíš tzn:do konce roku 2002 VAG od roku 2003 VAS (asi) pokud měla Fabie už od roku 2000 VAS což nevim tak je to jedno Neboj se toho a di do toho
Duben 28, 200619 r Když bych chtěl místo 1,4 si dát do fabky 1,9 z eresa, Co musím změnit, aby to auto sneslo? Podvozek? Brzdy?? Díky.. Jeto jenom o tom jak moc tu přestavbu chceš mít levnou,když máš k dyspozici celý auto tak se to jenom přehází. Ale pokud ti de oto splácat to tak aby to jezdilo tak toho zas tolik neni třeba vyměnit. Komplet palivovej sistém i s chladičem paliva + nalévací hrdlo nádrže na dýzla Chlazení - RS má učínější chladič + hadice vetšího průměru Pokud budeš chtít jezdit na původních nápravách bude ti stačit vyměnit jenom poloosi Vejfuk schánět nemusíš levněší je koupit tenkostěnou bezešvou trbubku na metráž a ňákej absorční tlumič aby to byl pořádnej Randál Původní tlumiče to zvládnou (chvíly) Brzdy stačej původní-brzdit nepotřebuješ hlavně že to pojede jak protržený motorovej svazek RS s řídicí jednotkou + budíky+centrální řídicí jednotku (palubního napětí) a ješte pár drobností jako stikač žhavení a pár drobností to relátkovího boksu a pak ještě nekoho z Vagem nebo Vasem kdo ti nastaví znova komunikaci mezi řídícima jednotkama. A ještze jeden detajl musíš mít do určitýho data stejnej rok výroby auta a nově namontovanejch ŘJ jinak to nerozchodíš tzn:do konce roku 2002 VAG od roku 2003 VAS (asi) pokud měla Fabie už od roku 2000 VAS což nevim tak je to jedno Neboj se toho a di do toho Jasně.. Hned zítra se do toho pustím... (za hoďku to mám hotový...)
Duben 28, 200619 r Když bych chtěl místo 1,4 si dát do fabky 1,9 z eresa, Co musím změnit, aby to auto sneslo? Podvozek? Brzdy?? Díky.. Jeto jenom o tom jak moc tu přestavbu chceš mít levnou,když máš k dyspozici celý auto tak se to jenom přehází. Ale pokud ti de oto splácat to tak aby to jezdilo tak toho zas tolik neni třeba vyměnit. Komplet palivovej sistém i s chladičem paliva + nalévací hrdlo nádrže na dýzla Chlazení - RS má učínější chladič + hadice vetšího průměru Pokud budeš chtít jezdit na původních nápravách bude ti stačit vyměnit jenom poloosi Vejfuk schánět nemusíš levněší je koupit tenkostěnou bezešvou trbubku na metráž a ňákej absorční tlumič aby to byl pořádnej Randál Původní tlumiče to zvládnou (chvíly) Brzdy stačej původní-brzdit nepotřebuješ hlavně že to pojede jak protržený motorovej svazek RS s řídicí jednotkou + budíky+centrální řídicí jednotku (palubního napětí) a ješte pár drobností jako stikač žhavení a pár drobností to relátkovího boksu a pak ještě nekoho z Vagem nebo Vasem kdo ti nastaví znova komunikaci mezi řídícima jednotkama. A ještze jeden detajl musíš mít do určitýho data stejnej rok výroby auta a nově namontovanejch ŘJ jinak to nerozchodíš tzn:do konce roku 2002 VAG od roku 2003 VAS (asi) pokud měla Fabie už od roku 2000 VAS což nevim tak je to jedno Neboj se toho a di do toho Jasně.. Hned zítra se do toho pustím... (za hoďku to mám hotový...) Taky sem to myslel čistě ironicky, docela mě to rozesmálo. Žádná sranda to neni přeházet to, ale už sem vyděl podobný paskvyli. Jako třeba felda s motorem ze stovky a s jednokomorovi karburátorem,mělo to moc hezký sání na kapotě. Nebo stokonovou 1,4 fabiji junior bez posilovače a to musí bejt masakr
Leden 20, 200718 r Chcem sa spytat ci je nejako moc narocna vymne motora vo fabii za iny typ...treba tam nieco prisposobovat alebo je to dimenzovane rovnako(myslim tym uchytenie)? Co treba vsetko menit ? Staci motor a riadiacu jednotku? Alebo aj poloosy, prevodovku a podobne. Pytam sa len tak pre info mate niekdo skusenosti ?
Leden 20, 200718 r No podle toho jaký ten motor tam chceš dostat. Jestli třeba jen sylnější 1.2ku tak stačí jen motor, jednotku, a svody. Ale pokuď bys chtěl třeba 1.9tdi, tak toho musíš vyměnit daleko víc od chladiče, až po zadní brzdy
Leden 20, 200718 r Tak to je trosku divny dotaz ne. Jestli si chces prehodit motor tak hodne stesti. Prevodovku budes muset prehodit zalezi co tam chces dat to sand da rozum ne. Kazra prevodovka ma nejaou unostost a hodnoty prevodu a stalyho prevodu. S temadle hodnotame pocita motorova aplikace a kdyby to nesedelo mohlo by ti to skubat. Pak bude muset prehodit sani chlazeni. Pak treba taky kouknout na brzdy to uz si nejsem moc jistej kdybys tam daval neco silnejsiho tak vetsi kotouce propadne i dozadu.
Leden 20, 200718 r A co teprve elektrika, svazek atd., atd... Vsechno jde, ale tohle je podle me ze vsech moznych uprav extremne narocny.
Leden 20, 200718 r No TDi urcite nee skoda ze to neni typizovane, len vymenit motor a prevodovku a ide sa ...no nic neplanujem menit, ale ak by sa mi nieco naskytlo tak sa pytam len tak pre info
Únor 8, 200718 r No podle toho jaký ten motor tam chceš dostat. Jestli třeba jen sylnější 1.2ku tak stačí jen motor, jednotku, a svody. Ale pokuď bys chtěl třeba 1.9tdi, tak toho musíš vyměnit daleko víc od chladiče, až po zadní brzdy co myslis pod pojmom svody nejak tomu nerozumim moja cestina je slaba Upraveno Únor 8, 200718 r od TiGeRZ
Únor 8, 200718 r ak by som menil 6v za 12v co by to asi vyslo matros a tak dikes podla mna ked mas komplet motor HTP12V musis mat aj prevodovku a potom uz iba riadiacu jednotku. uz by sa to nemalo lisit nicim ale miestny HTP-ci to urcite lepsie doplnia.
Únor 8, 200718 r nevím jak je to u vás ale tady bys neprošel STK navíc by ta přestavba neměla asi cenu na úkor pár kilowatů
Únor 8, 200718 r jo, měnit motor.. jasně, u Š105 za stotřicítkovej žádnej problém, ale u nových aut? Výměna motoru za silnější: vyměnit motor s převodovkou, poloosy, tlumiče, chladič, brzdy - to ještě jde, to je jenom mechanika. Dále kabelové svazky, ŘJ a ostatní elektriku - pokud umíš, máš čas a chceš rozebrat půlku auta, prosím... Počítej s tím, že auto odstavíš minimálně na týden, možná 14 dní a pak budeš vychytávat tak rok mouchy. Že za ten měsíc budeš nepojízný, ti ani nemusím říkat, pokud jsi na autě závislý, smůla. Co chceš dělat se starýma dílama .. rozprodat je, pod cenou? Nebo v nich budeš chtít mít uložené peníze? Takže, pokud chceš mít doma bastl, který neprojde technickou a který navíc bude stát neskutečné peníze (díly + čas + práce) je to jen tvoje věc, navíc vyhlídky na případný prodej vozu budou mizerné - ale zase si při přestavbě užiješ spoustu zábavy P.S.: Když chceš do auta 1.2 12V, proč jsi si ho nekoupil rovnou ? P.S.S.: Pokud se ti zdá můj příspěvěk dost brutální, nevadí - bazary jsou dneska plné hezkých, levných, tříletých aut. Doporučuji prodat a koupit silnější. P.S.S.: Ale třeba jseš machr a já se pletu
Únor 8, 200718 r auto potrebujem kazdy den, tento thread som skor bral ako informacny.... ale ak bude na dalsie auto tak by som sa do tohoto pustil samozrejme nie sam
Březen 4, 200718 r v podstate v tom mojom auticku je preinvestovanych vela penazii...a ked pozeram na tie ceny motorov 1.2HTP 12V pod rukou tak sa mi to zda byt zaujimave ten moj vymenit(hlavne ked sa teraz kazi) a hotovo.....len hladam problematiku co moze nastat....ale ked zoberiem do uvahy ze 12V sa lisi len hlavou....tak len vyhodim motor s prevodovkou a RJ dam 12V a RJ by to malo fachat....si aspon myslim rad by som sa porozpraval s niekym co a ako co ma skusenosti........... Upraveno Březen 4, 200718 r od TiGeRZ
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.