Publikováno Duben 28, 200619 r Zdravím, zajímalo by mě, co je pravdy na tom, že motor 1.8 20V 92 kw je stejný jako 1.8 20V Turbo 110 kw. Jen je tam prý jiná řídící jednotka, sací a výfukové potrubí, turbo, elektrika, jinak blok a ostatní věci jsou stejné. Tudíž je prý možné přestavět 1.8 92 kw v autě na verzi s turbem pouze výměnou komponent na něm uložených a ne celou výměnou motoru. Jen informativně - co je na tom pravdy ???? Děkuji za vaše názory
Duben 29, 200619 r Jako na motor v autě přimontovat turbo??? Přečti si laskavě nejdříve pořádně, na co se ptá, než se začneš tlemit...
Duben 29, 200619 r Je to tak,motor je stejný,jen bych doplnil- turbo nemá proměnné časování a tak ještě jiný napínák řetězu sací vačky.
Duben 29, 200619 r Autor Tak jestli to správně chápu : Na motor 1.8 20V 92 kw Sehnat : Řídící jednotku Elektriku Převodovku Napínák řetězu sací vačky Turbo Sací a výfukové potrubí .. a někoho kdo si na to troufne Takže to teoreticky lze přestavět, to jsem chtěl vědět. Děkuji moc
Duben 29, 200619 r Jako na motor v autě přimontovat turbo??? Přečti si laskavě nejdříve pořádně, na co se ptá, než se začneš tlemit... OK, myšleno nadneseně. Ta přestavba se ale nevyplatí, vyjde to dráž, než koupit jiné stejně staré 1.8T.
Duben 29, 200619 r neznám sice vaše motory ale N/A motor má větší kompresní poměr oproti turbo motoru.
Únor 16, 201015 r chtel bych se zeptat...zdali jde pridat k octavii 1.8 92kW turbo... co je vsechno potreba a co se vsechno musi vymenit nebo poupravit?? motory jsou stejny s tou verzi co ma turbo ne?? díky za tip
Únor 16, 201015 r Podstata tych motorov je rovnaka. Ale myslim ze tu nenajdes ani jedneho cloveka co by ti neporadil vymenit cely motor za 1,8 T. Urcite menej pracne a cenovo najvyhodnejsie. Pripadne prehadzat vsetky veci do bloku aby ti sedel kod motoru.... Ak sa to da....
Únor 16, 201015 r Podstata tych motorov je rovnaka. Ale myslim ze tu nenajdes ani jedneho cloveka co by ti neporadil vymenit cely motor za 1,8 T. Urcite menej pracne a cenovo najvyhodnejsie. Pripadne prehadzat vsetky veci do bloku aby ti sedel kod motoru.... Ak sa to da.... [/quoteaha.-.-talkze nejlevnejsi varianta je..prodat auto a koupit new.. a je to bez starosti ))
Únor 17, 201015 r nemá smysl stavět něco co už někdo postavil - a lépe, leda že by jsi k tomu autu měl citový vztah )
Únor 18, 201015 r Turbo motory mají jiný kompresní poměr než obyč atmosfery ,neni to jen o tom tam přidělat turba
Únor 18, 201015 r citovej vztah k bouranej oktavce za 21tisic fakt nemam :-D jen me to proste zajimalo... jak se to lišilo a zdaly by to slo... pac jsem mel jenza to ze ty motory jsou uplne stejny..ale jak se zda tak asi není... jj ale mate pravdu,proc vymejslet toco uz vymysleny je
Duben 23, 201114 r Ahoj lidi, chci se zeptat má někdo zkušenosti s přidáním turba do klasické 1,8 20V??? Co je k tomu potřeba?
Duben 24, 201114 r Ty díly co bys k tomu potřeboval by asi stály pěknej ranec.Plus hafo práce s nejistým výsledkem .By bylo lepší koupit rovnou 1.8T
Září 2, 20169 r Přidám se s otázkou, když už bych ten motor prohodil, jaká je šance to protáhnout přes technickou a emise, popř. jak se to dá legalizovat? Někdo už tu motor prohazoval za jinej typ, vím že se to dá nějak přepsat po testech, ale moc do toho nevidím... Dále, když bych dál zvažoval zvedání výkonu, komplet přestavbou, co mě limituje, co mi ještě projde?
Září 8, 20169 r Zdravím panstvo, probrali jsme jestli to jde, ale projde to přes technickou? Popř. pokud se vymění i katík, přes emise? Odesláno z mého Lenovo P1ma40 pomocí Tapatalk
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.