Publikováno Leden 8, 201015 r Pripadna porucha filtru se jiz nemusi resit vymenou filtru, finisuje se s programem pro vyrazeni filtru ze systemu. Diky pomoci a spoluprace s programatory pro automobilku Audi v zahranici se podarilo vyresit algoritmus pro vyrazeni DPF na rizeni EDC16,EDC17 a Siemens PPD 1.X Snad bude pro nektere tohle reseni zajimave pri nakupu auta vybaveneho DPF a vetsim proctem najetych km. Nebo s problemy diky nefunkcnimu filtru. www.TDIFUN.cz Upraveno Leden 8, 201015 r od TDIfun
Leden 12, 201015 r Hele todle už je trochu moc ne? Jako neřikám, že to nepujde, ale přijde mi to trošku uhozený. To jako rozkucháte vejfuk? a vyhodíte DPF a oxikat tam necháte? Co Differenzducksensor? Naco by si pak člověk kupoval moderní auto za velký prachy šetrné k životnímu prostředí a pak ho takhle ničil. Zajímalo by mě kterej Audi techniky by ti s timdle pomohl. Leda někdo z MTM = Motor Tot Mayer .... od ABT to nikdo určitě nebyl. A co emise? To už asi pak těžko vyjde 0,005g/kg Partikl (EU5) ... jestli se nepletu tak předpis říká, že auto musí vyjít i po 160 000km.
Leden 13, 201015 r Odstranění DPF u koncernových vozů s EDC16 již nabízíme poměrně dlouho. Je to vhodné hlavně pro lidi, kteří mají vůz s DPF (většina nových TDI už ho má) a chtějí zvýšit výkon motoru trochu víc než jen chipem. Zde je video jedné OII 2.0TDI s odstraněným filtrem a hybrodním turbodmychadlem http://www.youtube.com/watch?v=4bpJ5U5X8jo Zde pro zajímavost ještě graf: http://fabiator.sweb.cz//fabiator_serie_ST1_ST2.JPG Upraveno Leden 13, 201015 r od Dukes
Leden 13, 201015 r ja bych to zas tak nekrytyzoval. kdybych tenhle nesmysl mel v aute a pokazil se, tak urcite nebudu kupovat novej za rekneme 20 000kc, mozna i vic a radsi bych dal par penez za upravu softeveru, nebo neceho podobneho abych jezdil dal. Mimo jine kdyz je na aute tenhle filtr, tak se tam lije i jiny olej, ktery je 2x drazsi.
Leden 13, 201015 r Je hezke ze to soudruzivymysleli, setri zivotni prostredi a ma ulevit nasi krajine,ale kdyz uz to do tech aut zacnou cpat,at to aspon je bezporuchove. Ja co se zatim bavil s lidma co maji DPF tka jen nadavaji. Takze bych ja asi take volil jeho vypnuti/odinstalaci nebo jak tomu rikaji:-)
Leden 13, 201015 r Autor Odstranění DPF u koncernových vozů s EDC16 již nabízíme poměrně dlouho. Je to vhodné hlavně pro lidi, kteří mají vůz s DPF (většina nových TDI už ho má) a chtějí zvýšit výkon motoru trochu víc než jen chipem. Zde je video jedné OII 2.0TDI s odstraněným filtrem a hybrodním turbodmychadlem http://www.youtube.com/watch?v=4bpJ5U5X8jo Zde pro zajímavost ještě graf: http://fabiator.sweb.cz//fabiator_serie_ST1_ST2.JPG dukes jsem rad ze se vetres vsude!!!! Tohle co nabizim neni osizeni cidel atd, ale korektni uprava programu a po uprave se odpoji sondy a cidla. Zivotnost kamarade to mi moc neprijde, kdzy kvuli regenerace auto zere vic paliva, kvuli regenerace jedes 20km na dalnici aby jsi procistil filtr, to splanene palivo tomu ekologii jako nevadi?? navic auto ma s filtrem i vetsi spotrebu.. Upraveno Leden 13, 201015 r od TDIfun
Leden 13, 201015 r Autor ja bych to zas tak nekrytyzoval. kdybych tenhle nesmysl mel v aute a pokazil se, tak urcite nebudu kupovat novej za rekneme 20 000kc, mozna i vic a radsi bych dal par penez za upravu softeveru, nebo neceho podobneho abych jezdil dal.Mimo jine kdyz je na aute tenhle filtr, tak se tam lije i jiny olej, ktery je 2x drazsi. Kdyz mi vyjde cas, dam zde clanek co me zaujal, je to od redaktoru odborneho casopisu a jejich pohled na DPF.. tohle me presvedcilo ze to musim resit a lidem tenhle aktualni problem nabidnout. ja chci resit zivotni prostredi proto DPF OFF, a stejne to je tak ze se castice usazuji usazuji a pak se to vyhodi ven na cestu jako z odpadkoveho kose. to je ta ekologie?? kdy clovek ve velkem meste co se na dalnici dostane jednou za rok, musi jezdit specialne kvuli filtru regenerovat treba 20km a spalovat palivo navic??? Vyroba filtru a jeho likvidace pri vymene taky neni pro ekologii ok. navic kdyz nekomu lehne turbo musi vymenit i filtr kterej bude po havarii turba plnej oleje. Dalsi nemala investice cca 40 000,- dle typu DPF. No asi mam jinej nazor. Jo a jen pro zasmani, pevne castice clovek vdechuje celej zivot kdyz treba klepe koberec, kdyz kartacuje psa a vykasle je ven, male se vstrebaji velke vykasle. To ty ostatni splodiny ktere uz zachytit nejdou jsou daleko daleko horsi.
Leden 13, 201015 r dukes jsem rad ze se vetres vsude!!!! Tohle co nabizim neni osizeni cidel atd, ale korektni uprava programu a po uprave se odpoji sondy a cidla. Zivotnost kamarade to mi moc neprijde, kdzy kvuli regenerace auto zere vic paliva, kvuli regenerace jedes 20km na dalnici aby jsi procistil filtr, to splanene palivo tomu ekologii jako nevadi?? navic auto ma s filtrem i vetsi spotrebu.. jen příspívám do tématu a ukazuju čtenářům jakých výsledků je možné dosáhnout po odstranění DPF. Naše úprava je naprosto korektní!
Leden 13, 201015 r Musím souhlasit.Někdy nechápu tu jejich ekologii A to čoskoro DPF v Superboch CR...
Leden 13, 201015 r Autor jen příspívám do tématu a ukazuju čtenářům jakých výsledků je možné dosáhnout po odstranění DPF. Naše úprava je naprosto korektní! Jen bych te trosku poopravil, nikde jsem nevidel nabidku na odstraneni DPF. Tak to rychle napravte pac zase ten TDIfun je o krok popredu a uz to ma v ceniku a v nabidce...
Leden 13, 201015 r Můj otec jezdí s DPF už pátý auto a ani jednou se na něj nerozsvítila kontrolka. Je jasný, že filtr má svojí životnost. Tipnul bych 150 000. Pro to vaše hraní si s motorama je to překážka. DPF se vyvijelo na zachycovani pevnych častic, zvyšena produkce CO2 při regeneraci je negativni jev, ale system prostě není dokonalý. Legislativa je přísná. Od přístího roku se už myslím nebudou u nás moct prodávat auta co neplňují EU5. Myslím, že CR motory už to maj fakt vychytaný a dokáže to zregenerovat i ve městě což třeba RS PD nezvládne. Osobně znám jen jednu firmu od které bych si nechal nacipovat auto a to je ABT.
Leden 13, 201015 r Hele todle už je trochu moc ne? Jako neřikám, že to nepujde, ale přijde mi to trošku uhozený. To jako rozkucháte vejfuk? a vyhodíte DPF a oxikat tam necháte?Co Differenzducksensor? Naco by si pak člověk kupoval moderní auto za velký prachy šetrné k životnímu prostředí a pak ho takhle ničil. Zajímalo by mě kterej Audi techniky by ti s timdle pomohl. Leda někdo z MTM = Motor Tot Mayer .... od ABT to nikdo určitě nebyl. A co emise? To už asi pak těžko vyjde 0,005g/kg Partikl (EU5) ... jestli se nepletu tak předpis říká, že auto musí vyjít i po 160 000km. Víš ono to někdy není až tak o ekoogii jako spíš o velké mediální bublině a byznysu
Leden 14, 201015 r Automobilky si zákony neschvalují. A určitě by radši dělaly jednodušší a levnější auta na těch se dá víc vydělat, než něco složitého a drahého co je neprodejné a nákladné na vývoj. A DPF mi nepřijde jako meialní blbost. Pevné částice jsou pěkný svinstvo. Je to rakovinotvorny a poškozuje to i mozek. Až bude EU6 tak to se z toho vovpupínkujem.
Leden 14, 201015 r Mates: S tím co píšeš též úplně nesouhlasím. Určitě tam bude nějaký lobby ze strany výrobců DPF. A neboj, automobilka si to nechá všechno zaplatit. V ČR jsou také politici ovlivňováni sponzorskými dary a podle toho se rozhoduje jaký zákon projde, jaký ne, kdo bude dělat státní zakázku, která je několiknásobně předražená atd.
Leden 14, 201015 r Nejsi ty MATES taky nějaký lobista?? :D Co má dnes za význam DPF,když "skoro každý druhý" to musí jet na dálnici vypálit?stejně to to auto vyplivne ven
Leden 14, 201015 r technik je široký pojem.Pokud automobilový,tak bys měl vedět,že momentální DPF jsou opravdu ekologii moooooc vzdálené
Leden 14, 201015 r Autor resim dobrej problem, takze pan si koupil za 750tis Volvo V70 a resi od novoty a nejen on problem ze pri kazde regeneraci se mu zvedne hladina oleje.Za mesic to dela 1,5cm na merce. V ramci garance jelikoz to je novej vuz, tak mu servis co dva tisice km menil olej. Nic vic se s tim prej neda delat. Hmmm tak a ted mu skoncila garance a je z toho v prd. Kdy mu lehne motor pane techniku?? Nebude pro nej opravdu lepsi udelat OFF a uz nikdy nemit regeneraci?? Volvo se k tomu postavilo zady. Mam pro nej reseni, ale jelikoz jsme narod asi dost podivne smyslejicich lidi tak je pro nej 500euro hodne penez. Takze pokud se nerozhodne ze jo, tak mu popreji hodne KM a at se mu motor nezadre nekde cca 3000km od domova A to je ten duvod proc tohle nabizim, mam si hrat na ekologa rict at co dva tisice meni olej a likvidca oleje to asi take neni prdel pro ekologii ne?? Muzu rict ze nemam zapotrebi lidem nutit DPF oFF a kdyz chipuji nema problem s filtry, ba naopak, vyssi teplota EGT dopomaha vypalovani filtru a tim ze mam vyresenou termiku to funguje OK a nikdo si nestezoval.
Leden 14, 201015 r Když jsem psal svůj předchozí příspěvek tak jsem to nechtěl napsat naplno co si o tom myslím ,ale Cosby to uvedl na pravou míru Co z toho vyletí při regeneraci? Sám jsem zažil když se kamošovi v pasatu vypaloval fltr Kdybys Matesi viděl co z toho lítalo tak bys možná svoje úvahy o ekologii poopravil.
Leden 14, 201015 r Tady jde ale o velikost částic. Ty co mě znají vědí čeho sem technik. Se v tom taky trochu vyznam, sem to psát nebudu. I kdyz se meri emise pri regeneraci je vyssi CO2 = spotreba to je pravda, ale castice shori na mnohem mensi a mene skodlive. Všechno se chyta do měřících filtru a následně váží. Ono je to stejnak 0,00nic ... emisni test ma 11km a hodnoty jsou tak 0,002g/km = za test 0,022g. Pana s Volvem je mi lito, ale myslim, takovy auto bych vratil. Viděl jsem auta reklamovana pro daleko mensi zavady než je todle a nevěřím, že to dělají všechny auta. To by Volvo davno krachlo. To je pak spíš o přístupu servisu. Upraveno Leden 14, 201015 r od Mates_XIV
Leden 16, 201015 r Ono kdyz se clovek ohledne pozpatku na vyvoj aut, tak vse co bylo udelano kvuli ekologii a snizeni emisi melo negativni vliv na auta, motory a hlavne penize zakaznika. Ten filtr je podle me proste blbost. Pred par mesicama mi rikal mechanik ze se nejak omylem zacal vypaloval ten filtr pred servisem na asfalte. Mimo to ze auto nebylo skoro videt jakej tam byl kouř tak asfalt pod filtrem se rozpustil...
Leden 16, 201015 r Negativní vliv na auta, motory a hlavně peněženky zákazníků ekology ale vůbec nezajímá...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.