Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj kluci, auto mě pořád zlobí. Už nějakou dobu mi svítí kontrolka ABS a ESP. Měnil jsem už čidlo brzdového pedálu a v servise mi řekli, že musím ještě vyměnit podle vagu snímač tlaku brzdy na ABS ve škodovce stojí 6500kč, tak jsem šel do kolen. Sice jsem ho sehnal levněji, ale je to darda. Vyměnili mi ho, ale chyba nezmizela a už mě to začíná štvát. Musím nechat auto dát zase do opravny aby zjistili problém a kabely. A potom už zbývá jen řídící jednotka ABS. Nevíte za kolik se dá sehnat řídící jednotka na vrakáči? Asi bude pasovat i z jiného koncernu ne?

post-20849-1262960543_thumb.jpg

post-20849-1262960578_thumb.jpg

Ahoj, stejnou věc jsem řešil na A4ce, řj z vrakárny za 1500. Ale vybíral jsem ji asi hodinu. Chovaji se k tomu jako dobytek, takže najít nějakou s nepoškozenýma závitama pro trubičky dalo zabrat. Číslo si opiš z vagu a ještě si poznač kódování. To pak zadáš do tý vyměněný. A brzdy jsem jen klasicky odvzdušnil asi půl litrem brzdovky.

Tuhle závadu jsem měl taky a nakonec stačil vyměnit nějaký kroužek pod volantem. Prý senzor natočení volantu. Nerozumím tomu ale už to nesvítí a vše funguje!

  • Autor

Díky, jsem zvědavej co to bude. Pak budu muset projít nějaký vrakoviště. Tak snad něco najdu.

Ten spínač tlaku zdiagnostikuješ,jsou tam myslím dva,na každé trubce od brzd válce je jeden. Je to inf. ř.j abs o úrovni tlaku a také pro funkci brzd asistenta. Jednoduše najed do Vag a ř.j abs. V měřených hodnotách objevíš hodnoty tlaku,skupina 005 Nastartuj auto a šlapej na brzdu. Jde tam myslím 200-300bar normálně. K tomu snímači natočení volantu......... Pokud ti svítí kontrolka ABS a ESP tak v tom to nebude,svitilo by totiž jen ESP. Takže pokud svítí i ABS,snímač natočení volantu zatím nech v klidu. Někdy pomůže odpojení baterie na nějakou dobu ( min hodinu).

Upraveno od juke.box

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak si představte, dal jsem auto asi po čtvrtý do opravny, zase jinam. A tam zjistili, že po výměně obyčejnýho čidla brzdy za 250kč nikdo nenastavil hodnoty v počítači. Tak to nastavili a auto šlape jak hodinky. Na pár minut práce a já jsem zbytečně dal přes 5000kč za drahej senzor tlaku a lítání po servisech. A to mě už posílali si koupit novou řídící jednotku ABS. Koukám, že v servisech se už neopravuje, ale jen mění za nové díly a čekají, že to bude dobrý. Dneska najít dobrýho mechanika je nadlidský úkol.

  • 3 měsíce později...

Ahoj kluci,mám takový problem s ESP.Když jedu s autem v klidu na 5-6 rychl.stup.tak se mi na par sekund rozsvítí ESP a ubere mi výkon,jak kdybych šlapl na brzdu.Pak zase zhasne a po delší době jízdy se rožne a už nezhasne,pokud nezastavim a nevypnu kliček,pak znova nastartuju a dobry a po chvili to uděla znova.A jak mile s nim jedu rychle tak se to nerožne,ale jak zase spomalim,tak znova svítí.Nikdo noví co s tim je.Jeden mi řekl,že mi přisava vzduch pal.filtr,tak jsem ho sundal a zjistilo se že je napraskla gumička,tak jsem dal novej naft.filtr a stejnak to děla zase,nevite někdo co stim????Diky. :)

Nesvítí ti spíš kontrolka motoru? ESP na to nebude mít vliv a už vůbec ti neubere "výkon". Co VAG?

Opravdu mi svíti ESP a ten výkon to ubíra,zavadu to píše,ale nevzpomenu si jakou,zitra to napichneme znova a napišu ti co to je,ale v čera večer jak jsem jel a pršelo,tak mi přijde,že se to objevovalo min,než když je sucho,muže to dělat nějaky čidlo na ABS????Opravdu nevim.Dam vědět.

čidlo u kol to může dělat stejně jako třeba brzd. spínač, snímač natočení volantu atd. Ale je divný že to ubere.

Tak to piše regulace pocatku vstriku 00550,ale jen občas se to objevuje.

Koukni vagem na graf předvstřiku, zkontroluj kabeláž od řídícího vstřiku. Ještě by mohly být v palivu bubliny. Mrkni na dieselpower fórum, tam to řeší

Je pravda že tam mam bublinky,takže co??Ovzdušnit nebo ja už nevim.ještě to zkusim,ale to se mi nezda že by svitilo ESP. ;)

No to je mi právě taky divný. A startuje to normálně. Koukni na hadice kolem fitru a na koš v nádrži. Jen teď z hlavy nevim jak to má 2.5ka u nádrže...

Všechno je dobry i starty,dneska sme to zase řešili a řikal mi že to muže dělat špatny čerpadlo ;) v čera sme smazli chybu píše to že je proměnlivá nebo tak něco,a dneska tam nebyla,ale jezdil jsem po městě a nerozsvítilo se mi nic,jen když jedu dál a pomalu.

  • 2 roky později...

Chlapci dnes som potiahol rucnu brzdu na jednej zatacke ... a ho rozsvietili sa mi kontrolky ABS a ESP a uz nezhasli ABS a ESP nefunguje poradte v com moze byt problem ?? diagnostiku momentalne nemam (mechanik ma pokazeny PC) :(

Ahoj kluci,mám takový problem s ESP.Když jedu s autem v klidu na 5-6 rychl.stup.tak se mi na par sekund rozsvítí ESP a ubere mi výkon,jak kdybych šlapl na brzdu.Pak zase zhasne a po delší době jízdy se rožne a už nezhasne,pokud nezastavim a nevypnu kliček,pak znova nastartuju a dobry a po chvili to uděla znova.A jak mile s nim jedu rychle tak se to nerožne,ale jak zase spomalim,tak znova svítí.Nikdo noví co s tim je.Jeden mi řekl,že mi přisava vzduch pal.filtr,tak jsem ho sundal a zjistilo se že je napraskla gumička,tak jsem dal novej naft.filtr a stejnak to děla zase,nevite někdo co stim????Diky. smile.gif

Jednoznačně špatně nastavené čerpadlo. nedělal jsi rozvody? Nehledej chybu jinde, jen máš špatně nastavené čerpadlo, nebo v horším případě špatnou hlavu na něm. Kontrolka ESP sleduje také něco jako zatížení motoru vůči otáčkám a rychlosti (opravte mě, jestli se mýlím). Sundej kryt rozvodů v pravo (stojíš před motorem), aby ses dostal na čerpadlo. Připrav si klíč imbus na ty 3 šrouby na řemenici čerpadla a plocháč na pootočení, dále si napíchni VAGínu.

Najdi akční členy na motoru 2 (tuším dva, nechce se mi teď koukat-prostě aby tam byl bod zážehu). Ničeho jiného než bodu zážehu si nevšímej, je to pole jedna. Bod zážehu musí být 0-4stupně. Pokud máš více nebo méně, je to špatně a musíš to nastavit. Když je více, pootoč řemenicí čerapadla doprava, když méně doleva. Lehce utáhni imbusy a znovu načti VAGínu. Stačí tam opravdu milimetříky, tak si hraj, já to dělal asi 10krát :-). Hlavně opratně na otáčení řemenu, správně by se to mělo otáčet za hlavní řemenici. Pokud jsi nedělal rozvody, zkontrolu napínací kladku řemenu čerpadla, jestli se kryjí zobáčky, případně došteluj. Hlavně se nediv, když odklikneč akční člen, VAGína si trochu poupraví chod motoru. Pokud máš hodnotu předvstřiku v pořádku 0-4stupně, sleduj ještě poslední políčko zátež motoru, tato hodnota nesmí příliš lítat-pak bys měl problém v čerpadle, resp. hlava na něm. někde už jsem tady návod psal, ale nevím kde...

Chlapci dnes som potiahol rucnu brzdu na jednej zatacke ... a ho rozsvietili sa mi kontrolky ABS a ESP a uz nezhasli ABS a ESP nefunguje poradte v com moze byt problem ?? diagnostiku momentalne nemam (mechanik ma pokazeny PC) :(

No vypadá to, že sis zablbnul na sněhu :-). 1.Když chceš tohle dělat, je dobré ESP předem vypnout. Tady bych hádal na vypadlé/vadné čidlo ABS. bez VAGíny to nezjistíš, můžeš se ale podívat a zkontolovat vizuálně všechna čidla ABS

Sup... mna uz ide porazit dnes som isiel s autom a kontrolky zhasli vsetko funguje ako ma... uz tomu dam pokoj :D ale zajtra zajdem niekde na VAG .. :) diki za radu...

  • 2 roky později...

Začalo mi svítit ABS a ESP někdy svítilo někdy ne když se rožlo stačilo zastavit a vypnout motor a potom to zase nesvitilo někdy to tak šlo někdy ne. Na diagnostice to napsalo zadní čidlo levé otáček a závada nešla smazat. Tak jsem ho vyměnil a zase se to rožlo ale pro změnu závada jde smazat. Nevíte na co se mám zaměřit toto mi vyjelo na diagnostice.

post-83423-0-70058200-1454267483_thumb.j

Upraveno od Danofon

Čidlo ABS většinou odejede v důsledku špatného ložiska. A někdy to ani nemusí poškodit čidlo, jen se vlastně náboj vyosí, změní se vzdálenost mezi čidlem a ABS kroužkem a čidlo přestane snímat. Většina aut má ale snímače otáček tak, že když je ložisko už úplně na sračku, tak to čidlo obrousí a nahlásí se tato chyba. Podle mě je to vymyšlené dobře

Shoď kolo, brzdič a zkus, jestli je ložisko dobré. Nesmí při roztočení vydávat žádné zvuky a nesmí mít ani žádnou vůli

(předpokládám, že zapojení snímače otáček máš dobře, tam není co zkazit...)

Upraveno od SUP1

Kolo jsem dál dolů a vyzkoušel jsem to ložisko a vůbec to nerachoti točí se jak nové a vůle žádná. Tak jsem ještě sundal čidlo vyčistil jsem ho a i to žebrování v náboji jsem očistil a kontakty na spojí kabelů jsem očistil. Dám vědět jeslí to pomohlo. Zatím nesvítí nic.

Zdravím všechny, v sobotu rano nastartuju a rozsvitilo se me ABS a ESP. Napojili jsme auto na Vag. Řešil jste už někdy někdo??? Mate někdo radu po čem jít???

post-9015-0-14119000-1454484121_thumb.jp

kroužek pod volantem KO

Vyměnit a adaptovat nový VAGínou

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.