Luky15 Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 Ahoj kluci, auto mě pořád zlobí. Už nějakou dobu mi svítí kontrolka ABS a ESP. Měnil jsem už čidlo brzdového pedálu a v servise mi řekli, že musím ještě vyměnit podle vagu snímač tlaku brzdy na ABS ve škodovce stojí 6500kč, tak jsem šel do kolen. Sice jsem ho sehnal levněji, ale je to darda. Vyměnili mi ho, ale chyba nezmizela a už mě to začíná štvát. Musím nechat auto dát zase do opravny aby zjistili problém a kabely. A potom už zbývá jen řídící jednotka ABS. Nevíte za kolik se dá sehnat řídící jednotka na vrakáči? Asi bude pasovat i z jiného koncernu ne? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 9. leden 2010 Sdílet Vloženo 9. leden 2010 Ahoj, stejnou věc jsem řešil na A4ce, řj z vrakárny za 1500. Ale vybíral jsem ji asi hodinu. Chovaji se k tomu jako dobytek, takže najít nějakou s nepoškozenýma závitama pro trubičky dalo zabrat. Číslo si opiš z vagu a ještě si poznač kódování. To pak zadáš do tý vyměněný. A brzdy jsem jen klasicky odvzdušnil asi půl litrem brzdovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 9. leden 2010 Sdílet Vloženo 9. leden 2010 Tuhle závadu jsem měl taky a nakonec stačil vyměnit nějaký kroužek pod volantem. Prý senzor natočení volantu. Nerozumím tomu ale už to nesvítí a vše funguje! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luky15 Vloženo 9. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2010 Díky, jsem zvědavej co to bude. Pak budu muset projít nějaký vrakoviště. Tak snad něco najdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 9. leden 2010 Sdílet Vloženo 9. leden 2010 (editace) Ten spínač tlaku zdiagnostikuješ,jsou tam myslím dva,na každé trubce od brzd válce je jeden. Je to inf. ř.j abs o úrovni tlaku a také pro funkci brzd asistenta. Jednoduše najed do Vag a ř.j abs. V měřených hodnotách objevíš hodnoty tlaku,skupina 005 Nastartuj auto a šlapej na brzdu. Jde tam myslím 200-300bar normálně. K tomu snímači natočení volantu......... Pokud ti svítí kontrolka ABS a ESP tak v tom to nebude,svitilo by totiž jen ESP. Takže pokud svítí i ABS,snímač natočení volantu zatím nech v klidu. Někdy pomůže odpojení baterie na nějakou dobu ( min hodinu). Editováno: 9. leden 2010, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luky15 Vloženo 18. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Tak si představte, dal jsem auto asi po čtvrtý do opravny, zase jinam. A tam zjistili, že po výměně obyčejnýho čidla brzdy za 250kč nikdo nenastavil hodnoty v počítači. Tak to nastavili a auto šlape jak hodinky. Na pár minut práce a já jsem zbytečně dal přes 5000kč za drahej senzor tlaku a lítání po servisech. A to mě už posílali si koupit novou řídící jednotku ABS. Koukám, že v servisech se už neopravuje, ale jen mění za nové díly a čekají, že to bude dobrý. Dneska najít dobrýho mechanika je nadlidský úkol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 tvl nestacim se divit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
delfyn Vloženo 1. Květen 2010 Sdílet Vloženo 1. Květen 2010 Ahoj kluci,mám takový problem s ESP.Když jedu s autem v klidu na 5-6 rychl.stup.tak se mi na par sekund rozsvítí ESP a ubere mi výkon,jak kdybych šlapl na brzdu.Pak zase zhasne a po delší době jízdy se rožne a už nezhasne,pokud nezastavim a nevypnu kliček,pak znova nastartuju a dobry a po chvili to uděla znova.A jak mile s nim jedu rychle tak se to nerožne,ale jak zase spomalim,tak znova svítí.Nikdo noví co s tim je.Jeden mi řekl,že mi přisava vzduch pal.filtr,tak jsem ho sundal a zjistilo se že je napraskla gumička,tak jsem dal novej naft.filtr a stejnak to děla zase,nevite někdo co stim????Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 1. Květen 2010 Sdílet Vloženo 1. Květen 2010 Nesvítí ti spíš kontrolka motoru? ESP na to nebude mít vliv a už vůbec ti neubere "výkon". Co VAG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
delfyn Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 Opravdu mi svíti ESP a ten výkon to ubíra,zavadu to píše,ale nevzpomenu si jakou,zitra to napichneme znova a napišu ti co to je,ale v čera večer jak jsem jel a pršelo,tak mi přijde,že se to objevovalo min,než když je sucho,muže to dělat nějaky čidlo na ABS????Opravdu nevim.Dam vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 čidlo u kol to může dělat stejně jako třeba brzd. spínač, snímač natočení volantu atd. Ale je divný že to ubere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
delfyn Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Tak to piše regulace pocatku vstriku 00550,ale jen občas se to objevuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Koukni vagem na graf předvstřiku, zkontroluj kabeláž od řídícího vstřiku. Ještě by mohly být v palivu bubliny. Mrkni na dieselpower fórum, tam to řeší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
delfyn Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Je pravda že tam mam bublinky,takže co??Ovzdušnit nebo ja už nevim.ještě to zkusim,ale to se mi nezda že by svitilo ESP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 No to je mi právě taky divný. A startuje to normálně. Koukni na hadice kolem fitru a na koš v nádrži. Jen teď z hlavy nevim jak to má 2.5ka u nádrže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
delfyn Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 Všechno je dobry i starty,dneska sme to zase řešili a řikal mi že to muže dělat špatny čerpadlo v čera sme smazli chybu píše to že je proměnlivá nebo tak něco,a dneska tam nebyla,ale jezdil jsem po městě a nerozsvítilo se mi nic,jen když jedu dál a pomalu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Chlapci dnes som potiahol rucnu brzdu na jednej zatacke ... a ho rozsvietili sa mi kontrolky ABS a ESP a uz nezhasli ABS a ESP nefunguje poradte v com moze byt problem ?? diagnostiku momentalne nemam (mechanik ma pokazeny PC) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Ahoj kluci,mám takový problem s ESP.Když jedu s autem v klidu na 5-6 rychl.stup.tak se mi na par sekund rozsvítí ESP a ubere mi výkon,jak kdybych šlapl na brzdu.Pak zase zhasne a po delší době jízdy se rožne a už nezhasne,pokud nezastavim a nevypnu kliček,pak znova nastartuju a dobry a po chvili to uděla znova.A jak mile s nim jedu rychle tak se to nerožne,ale jak zase spomalim,tak znova svítí.Nikdo noví co s tim je.Jeden mi řekl,že mi přisava vzduch pal.filtr,tak jsem ho sundal a zjistilo se že je napraskla gumička,tak jsem dal novej naft.filtr a stejnak to děla zase,nevite někdo co stim????Diky. Jednoznačně špatně nastavené čerpadlo. nedělal jsi rozvody? Nehledej chybu jinde, jen máš špatně nastavené čerpadlo, nebo v horším případě špatnou hlavu na něm. Kontrolka ESP sleduje také něco jako zatížení motoru vůči otáčkám a rychlosti (opravte mě, jestli se mýlím). Sundej kryt rozvodů v pravo (stojíš před motorem), aby ses dostal na čerpadlo. Připrav si klíč imbus na ty 3 šrouby na řemenici čerpadla a plocháč na pootočení, dále si napíchni VAGínu. Najdi akční členy na motoru 2 (tuším dva, nechce se mi teď koukat-prostě aby tam byl bod zážehu). Ničeho jiného než bodu zážehu si nevšímej, je to pole jedna. Bod zážehu musí být 0-4stupně. Pokud máš více nebo méně, je to špatně a musíš to nastavit. Když je více, pootoč řemenicí čerapadla doprava, když méně doleva. Lehce utáhni imbusy a znovu načti VAGínu. Stačí tam opravdu milimetříky, tak si hraj, já to dělal asi 10krát :-). Hlavně opratně na otáčení řemenu, správně by se to mělo otáčet za hlavní řemenici. Pokud jsi nedělal rozvody, zkontrolu napínací kladku řemenu čerpadla, jestli se kryjí zobáčky, případně došteluj. Hlavně se nediv, když odklikneč akční člen, VAGína si trochu poupraví chod motoru. Pokud máš hodnotu předvstřiku v pořádku 0-4stupně, sleduj ještě poslední políčko zátež motoru, tato hodnota nesmí příliš lítat-pak bys měl problém v čerpadle, resp. hlava na něm. někde už jsem tady návod psal, ale nevím kde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Chlapci dnes som potiahol rucnu brzdu na jednej zatacke ... a ho rozsvietili sa mi kontrolky ABS a ESP a uz nezhasli ABS a ESP nefunguje poradte v com moze byt problem ?? diagnostiku momentalne nemam (mechanik ma pokazeny PC) No vypadá to, že sis zablbnul na sněhu :-). 1.Když chceš tohle dělat, je dobré ESP předem vypnout. Tady bych hádal na vypadlé/vadné čidlo ABS. bez VAGíny to nezjistíš, můžeš se ale podívat a zkontolovat vizuálně všechna čidla ABS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Sup... mna uz ide porazit dnes som isiel s autom a kontrolky zhasli vsetko funguje ako ma... uz tomu dam pokoj ale zajtra zajdem niekde na VAG .. diki za radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danofon Vloženo 31. leden 2016 Sdílet Vloženo 31. leden 2016 (editace) Začalo mi svítit ABS a ESP někdy svítilo někdy ne když se rožlo stačilo zastavit a vypnout motor a potom to zase nesvitilo někdy to tak šlo někdy ne. Na diagnostice to napsalo zadní čidlo levé otáček a závada nešla smazat. Tak jsem ho vyměnil a zase se to rožlo ale pro změnu závada jde smazat. Nevíte na co se mám zaměřit toto mi vyjelo na diagnostice. Editováno: 31. leden 2016, autor: Danofon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 (editace) Čidlo ABS většinou odejede v důsledku špatného ložiska. A někdy to ani nemusí poškodit čidlo, jen se vlastně náboj vyosí, změní se vzdálenost mezi čidlem a ABS kroužkem a čidlo přestane snímat. Většina aut má ale snímače otáček tak, že když je ložisko už úplně na sračku, tak to čidlo obrousí a nahlásí se tato chyba. Podle mě je to vymyšlené dobře Shoď kolo, brzdič a zkus, jestli je ložisko dobré. Nesmí při roztočení vydávat žádné zvuky a nesmí mít ani žádnou vůli (předpokládám, že zapojení snímače otáček máš dobře, tam není co zkazit...) Editováno: 1. Únor 2016, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danofon Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 Kolo jsem dál dolů a vyzkoušel jsem to ložisko a vůbec to nerachoti točí se jak nové a vůle žádná. Tak jsem ještě sundal čidlo vyčistil jsem ho a i to žebrování v náboji jsem očistil a kontakty na spojí kabelů jsem očistil. Dám vědět jeslí to pomohlo. Zatím nesvítí nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rabbit Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Zdravím všechny, v sobotu rano nastartuju a rozsvitilo se me ABS a ESP. Napojili jsme auto na Vag. Řešil jste už někdy někdo??? Mate někdo radu po čem jít??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 kroužek pod volantem KO Vyměnit a adaptovat nový VAGínou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.