Dice Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 zravým všechny dnes se my stala nepříjemná věc jel jses na snowbord se svojí ocavií 1.6 55kw a po ujetí od startu asi dvaceti kilometrů spadly otáčky a octavia chcípla ale znovu jsem ji natočil a po dalších třech kilometrech trápení v malích otáčkách definitivně zhasla. po dotažení domů mi VAG vyplyvl chybu otevřená nebo malá kostra na vstřiku prvního válce stačil jsem akorát očistit kontakty, a nevím kde by to mohlo být akorát mně napadla možnost jestly to nemůže být spojeno s mým zásahem do svorkovnic vlevo pod palubní deskou. děkuji moc za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 no a jak pak jsi se v těch svorkách vrtal... Možná že to nemá souvislost s tímto. Co jiskru - hází?....tipoval bych to na zapalovací trafo, nebo halovku...kdyby nešel jeden vstřik, tak běží...sice na tři, ale běží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dice Vloženo 11. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2010 mno dodělável sem dálku na centrál a akorát sem to tam kostřil a z 30 jsem bral plusko, jiskru se eště neskoušel. ale palec byl pěkně oprskanej, když sem chybu smazal tak po skušení natočení už nic neukazuje ale jak to včera do jíždělo tak to bylo jako kdyby tam nešel benzín po prvním zhasnutí to pak ty tři kilometry jelo jen na malé otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 jestli to na malý otáčky jakš takš jelo vypadá to na palivový čerpadlo (nebo jen ucpanej palivovej filtr) chtělo by to změřit tlak paliva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dice Vloženo 11. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2010 teď jsem vyskoušel jiskru ta je dostatečně velkáa svíčky jsou mokré, při testu akčních členů přes vw tool my čerpadlo parádně chodí. skusím ten filtr, ale je mi divné že teť při startování to nemá ani snahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dice Vloženo 11. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2010 eště při skoušce ačních členů respektivě (EVAP) System Solenoid Valve (N80) není slišet nic neměloby slyšitelně cvakat relé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dice Vloženo 12. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2010 hotovo případ vyřešen děkuji za rady, byl to ucpaný palivový filtr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.