lucky.jack Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Tak k výměně jsem se stále nedostal, ale dneska při -8 se mi to ohřálo po 6ti km ve městě na 90 (plus + minut než jsem odhrabal sníh z auta), ale při vypnutým topení a větráku. Málem jsem umrz, ale zkoušel jsem co to bude dělat . Výsledek = horká trubka do chladiče a horký trubky do topení - obě dvě! Takže by to vypadalo asi na tu klapku na rozdělování vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boban2 Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Bud v klidu hold ty diesly topí na hovno, mám Oct 1.9tdi a jak u předchozí 81kw tak i součastný 66kw a Fabb. 1.9 74kw je to v mrazech stejný. Jakmile je - 5 a níž tak se to hřeje prostě na h... a topení tak by smet ikdyž jsem dal karton předchladič. Prostě to není benzíňák kde topí hned. Bezíňák se točí 2.5 3 tis otáček.a více ale diesla tak netočíš v průměru je to cca 2 - 2.5 na běžný provoz. Když budeš diesla točit 3t a více tak se se ti zlepší i teplota jak na budíku tak i na topení - vizkoušeno. Proto ty motory vydrží jednou tolik co benzín, proto že se tolik netočí a jsou tam jiné teplotní hodnoty a x dalších faktorů na životnost. Hodl zpotřeba je daň za teplo v zimě. Nevím jak je to třeba u nových Oct a suberbech atd. třeba to už nejak vyřešili jinak nebo lépe a myslilm si že to nebude o tolik lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Boban2: cet jsi co psal? kdyz ma motor na 90, horky hadice do topeni a presto fouka studene, tak je jedno jaky tam ma motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.