kamilk Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Zdravim, posledni tyden se mi stava, ze pri brzdeni slysim jakesi pravidelne dreni a brzdeni je trhane. pri tom zvuku to brzdi poznatelne vice (obvzlaste v mensich rychlostech). Auto bylo v zari na rocni prohlidce a zadny problem nenasli. Najeto cca 105 tis. km. Jesli byly nekdy meneny kotouce (bubny vzadu) nebo celisti nevim, protoze jsem 2.majitel. Ale na fakturach, ktere k tomu mam zadne vymeny nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haromax Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 No já bych zhodil bubny a podíval se co se tam děje / pokud bubny máš / nepíšeš co máš za auto . Den před Silvestrem jsem řešil podobnou věc . Začalo mi neskutečně chrastit v pravým zadním kole při dobržďování taky v malých rychlostech . Shodil jsem buben a byl tam maras . Na štítu brzdy kde je váleček a pakny je po obvodě nabodovaný plech /asi nějaký krycí / ten plech totálně zkorodoval a rozpadl se a spadl do bubnu a to byla příčina toho rachotu . Vyčistil jsem buben a zbytky zkorodovaného plechu jsem odsekal a obrousil . nasadil buben a klidek vše v pohodě . Co se týče toho plechu / limec několika mm/ nevím ptal jsem se na to jestli to tam je nutné bylo mi řečeno at to neřeším . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Něco podobného se mi stává v mrazech - zadní bubny jsou přimrzlé, při jemném brždění to trochu škube a ozývá se tření. Po delší jízdě a brždění to přestane. U mě je to tedy způsobeno mrazem a namrznutím brzd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 dej dolu bubny vyčisti brzdy a promaž (tam kde se má samosebou ne čelisti) a bude to OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Abych nezakládal nové téma, tak navážu...měl jsem stejný problém(a ještě ke všemu se mi přestala vracet ručka na PZ kole a přibržďovalo-docela dost), tak jsem schodil bubny a zjistil jsem, že jsou vzadu brzdky KO. Kupodivu pakny vypadaly dobře(nebyly sjetý) ale byly v háji válečky...no abych měl klid tak jsem vyměnil komplet zadní brzdy(válečky, bubny, pakny i pružinama a samostavama a i lanovody na ručku). Ale co se nestalo...Když jsem vyjel na zkušebku tak bylo vše OK, ale po ujetí pár metrů a brždění se mi úplně zablokovalo PZ kolo. Takže jsem musel zastavit sundat kolo a šroubovákem povolit samostav aby se scukly pakny a povolilo buben. Nasadil kolo ale po dalších několika zabrždění to samý . Nevíte v čem je chyba, když jsou brzdy úplně po GO? ...jo ještě podotknu, že jsem neseřizoval ručku páč jsem to nestih (ale v tom by snad problém být neměl, když jsem s ní nebrzdil...?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 tak vyřešeno, byla přihlá pakna ( u novýho zboží docelá blbý ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilk Vloženo 21. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Takze jsem shodil buben brzdy a vse vypadalo v poradku, celisti mely jeste brzdiciho materialu dost a buben taky OK. Vypadlo z toho trochu bordelu, ale jinak nic. No uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanťák Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Ahoj, hele já mám podobný problém, mám O1, 1,9tdi 90hp, když jsem ji koupil, po chvilce mi odešly přední kotouče, při brždění mi v rychlosti asi 80-90 dělal volant neskutečný "bordel" cukal sem a tam a při dobržďování auto cukavě brzdilo, vyměnil jsem nové kotouče, ujel asi 5tis km a znova fakt už jsem byl vytočen, dal jsem auto ke známému a vyměnil skoro celou nápravu, zbyla tam pouze "poloosa" :-) dal mi tam power disky vydrželo mi to zase asi 3tis km a je to tu zas, je to jako noční můra. Prosím o radu co s tím....začínám bejt zoufalej, jinak je auto o.k. Díky Šimon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Máš špatný přední náboje házivost kotoučů způsobí nepravidelné opotřebení kotoučů pak to hází a kope do volantu a spousta lidí reklamuje kotouče že jsou křivý ale to není chyba kotoučů ale ložisek nábojů kol.Mrkni na to.Mám takovej dojem že tady o tom taky bylo nějaké téma hledej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanťák Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 No problém je v tom, že jsem měnil i ty náboje jsou fungl nový... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Tak pak je potřeba nechat změřit házivost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 vyměnil si i kosti co drží stabilizátor u ramen? na jiným foru sem kdysi četl že pokud jsou volný při brždění to pak rozvibruje auto a díky tomu to odnesou i kotouče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cibi4 Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Zdravim vas pani, tak citam vase tema a takuto diskusiu uz hladam dost dlho. Mam rovnaky problem, len mi netrasie volant. Mam OI 1,9 TDI 81kW, auto mam 2 roky. Brzdy kotucove, v predu v zadu Prvy krat som menil iba kotuce a oblozenie pretoce uz boli zjazdene, po 10 000 - 15000 km, mi zacalo robit to ze mi cukalo auto pri brzdeni, citelnejsie sa to prejavuje pri dobrzdovani 10 km/h. Pozor netrase mi volant, len cuka v smer jazdy( ako keby som pravidelne povoloval brzdovy pedal). Pedal je ok, necuka. Znami v servise mi druhy krat zmeral ci su kotuce nepravidelne zjazdene a zistil ze su, cital som u nho nejaky clanok o chybnych nabojoch na octaviach, tak som sa rozhodol vymenit vsetky kotuce v zadu mam tiez kotuce, oblozenie, naboje silenbloky loziska, este aj abs senzory som musel menit, pretoze boli dost daleko od prstenca naboja. Kupil som nove a zbrusil som ich. Bolo vsetko ok, cena cca 700€. Zase som najazdil par tisic km a opat to iste. ci je auto tazsie (viac ludi) tym to viac citit. Vedeli by ste mi prosim niekto poradit? Dakujem pekne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Vymenil si teda aj silentbloky a neprestalo? Zadne silentbloky na ramenach robia toto. Trasie volantom, celym autom ale do pedalu sa to neprenasa. Ak je zvlneny kotuc tak je to citit na pedale, ak su silentbloky k.o. tak trase iba volantom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cibi4 Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Ahoj profesional, som rad ze si sa pripojil do diskusie, podla toho co som cital vyzera ze mas dost skusenosti. Ak by si mi vedel poradil, bol by som velmi rad. Mne nacuka ani volantom ani do pedalu, skusim to presne popisat. Pri brzdeni citit cukanie auta a to brzdenim, je tazke to definovat, tak to skusim popisat ako by sa to dalo napodobnit. Popis problemu: pri dobrzdovani mi cuka s auto ale V SMERE JAZDY, cim pomalsie tim citelnejsie, necuka volant ani pedal, iba zotrvacnostou citit, ze nebrzdia brzdy pravidelne. Ako by sa to dalo napodobnit: prerusovany dotlacanim pedalu brzdy, alebo ako keby som brzil na zvlnenej vozovke. Nikto nevie mi dat presnu odpoved, menili mi toho uz dost, kotuce aj dvakrat a stale to iste, moj typ je zvlnene kotuce vzadu, pripadne zle naboje v zadu, inac by mi triaslo volant? No nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.