Přejít na obsah

skubani pri brzdeni


kamilk

Doporučené příspěvky

Zdravim,

posledni tyden se mi stava, ze pri brzdeni slysim jakesi pravidelne dreni a brzdeni je trhane. pri tom zvuku to brzdi poznatelne vice (obvzlaste v mensich rychlostech). Auto bylo v zari na rocni prohlidce a zadny problem nenasli. Najeto cca 105 tis. km. Jesli byly nekdy meneny kotouce (bubny vzadu) nebo celisti nevim, protoze jsem 2.majitel. Ale na fakturach, ktere k tomu mam zadne vymeny nejsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já bych zhodil bubny a podíval se co se tam děje / pokud bubny máš / nepíšeš co máš za auto . Den před Silvestrem jsem řešil podobnou věc . Začalo mi neskutečně chrastit v pravým zadním kole při dobržďování taky v malých rychlostech . Shodil jsem buben a byl tam maras . Na štítu brzdy kde je váleček a pakny je po obvodě nabodovaný plech /asi nějaký krycí / ten plech totálně zkorodoval a rozpadl se a spadl do bubnu a to byla příčina toho rachotu . Vyčistil jsem buben a zbytky zkorodovaného plechu jsem odsekal a obrousil . nasadil buben a klidek vše v pohodě . Co se týče toho plechu / limec několika mm/ nevím ptal jsem se na to jestli to tam je nutné bylo mi řečeno at to neřeším .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych nezakládal nové téma, tak navážu...měl jsem stejný problém(a ještě ke všemu se mi přestala vracet ručka na PZ kole a přibržďovalo-docela dost), tak jsem schodil bubny a zjistil jsem, že jsou vzadu brzdky KO. Kupodivu pakny vypadaly dobře(nebyly sjetý) ale byly v háji válečky...no abych měl klid tak jsem vyměnil komplet zadní brzdy(válečky, bubny, pakny i pružinama a samostavama a i lanovody na ručku). Ale co se nestalo...Když jsem vyjel na zkušebku tak bylo vše OK, ale po ujetí pár metrů a brždění se mi úplně zablokovalo PZ kolo. Takže jsem musel zastavit sundat kolo a šroubovákem povolit samostav aby se scukly pakny a povolilo buben. Nasadil kolo ale po dalších několika zabrždění to samý :angry: . Nevíte v čem je chyba, když jsou brzdy úplně po GO? ...jo ještě podotknu, že jsem neseřizoval ručku páč jsem to nestih (ale v tom by snad problém být neměl, když jsem s ní nebrzdil...?! :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, hele já mám podobný problém, mám O1, 1,9tdi 90hp, když jsem ji koupil, po chvilce mi odešly přední kotouče, při brždění mi v rychlosti asi 80-90 dělal volant neskutečný "bordel" cukal sem a tam a při dobržďování auto cukavě brzdilo, vyměnil jsem nové kotouče, ujel asi 5tis km a znova :( fakt už jsem byl vytočen, dal jsem auto ke známému a vyměnil skoro celou nápravu, zbyla tam pouze "poloosa" :-) dal mi tam power disky vydrželo mi to zase asi 3tis km a je to tu zas, je to jako noční můra. Prosím o radu co s tím....začínám bejt zoufalej, jinak je auto o.k. Díky Šimon

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš špatný přední náboje házivost kotoučů způsobí nepravidelné opotřebení kotoučů pak to hází a kope do volantu a spousta lidí reklamuje kotouče že jsou křivý ale to není chyba kotoučů ale ložisek nábojů kol.Mrkni na to.Mám takovej dojem že tady o tom taky bylo nějaké téma hledej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravim vas pani, tak citam vase tema a takuto diskusiu uz hladam dost dlho.

Mam rovnaky problem, len mi netrasie volant.

Mam OI 1,9 TDI 81kW, auto mam 2 roky. Brzdy kotucove, v predu v zadu

Prvy krat som menil iba kotuce a oblozenie pretoce uz boli zjazdene, po 10 000 - 15000 km, mi zacalo robit to ze mi cukalo auto pri brzdeni, citelnejsie sa to prejavuje pri dobrzdovani 10 km/h.

Pozor netrase mi volant, len cuka v smer jazdy( ako keby som pravidelne povoloval brzdovy pedal).

Pedal je ok, necuka. Znami v servise mi druhy krat zmeral ci su kotuce nepravidelne zjazdene a zistil ze su, cital som u nho nejaky clanok o chybnych nabojoch na octaviach, tak som sa rozhodol vymenit vsetky kotuce v zadu mam tiez kotuce, oblozenie, naboje silenbloky loziska, este aj abs senzory som musel menit, pretoze boli dost daleko od prstenca naboja.

Kupil som nove a zbrusil som ich. Bolo vsetko ok, cena cca 700€. Zase som najazdil par tisic km a opat to iste. ci je auto tazsie (viac ludi) tym to viac citit. Vedeli by ste mi prosim niekto poradit?

Dakujem pekne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj profesional, som rad ze si sa pripojil do diskusie, podla toho co som cital vyzera ze mas dost skusenosti.

Ak by si mi vedel poradil, bol by som velmi rad.

Mne nacuka ani volantom ani do pedalu, skusim to presne popisat.

Pri brzdeni citit cukanie auta a to brzdenim, je tazke to definovat, tak to skusim popisat ako by sa to dalo napodobnit.

Popis problemu: pri dobrzdovani mi cuka s auto ale V SMERE JAZDY, cim pomalsie tim citelnejsie, necuka volant ani pedal, iba zotrvacnostou citit, ze nebrzdia brzdy pravidelne.

Ako by sa to dalo napodobnit: prerusovany dotlacanim pedalu brzdy, alebo ako keby som brzil na zvlnenej vozovke.

Nikto nevie mi dat presnu odpoved, menili mi toho uz dost, kotuce aj dvakrat a stale to iste, moj typ je zvlnene kotuce vzadu, pripadne zle naboje v zadu, inac by mi triaslo volant? No nie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...