Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

- elmag ventil zpětného vedení spalin N18 - EGR vypadá jinak, je na výšku ( na fotce v levo)

- cvakací N75 je tlakový ventil od turba (ten v pravo)

podle té tvé fotky nejde moc poznat o co jde, je to nějaké spadlé. Máš 66kW do roku 2001? typ motoru AGR?

post-6887-1264094962_thumb.jpg

Vloženo

Jo N75 regulace turba ten dovede cvakat porádne taky mě nedavno poplasil / delal kraval až moc / jinak cvakani je normalni je tam eletromagneticky ventil ,když spíná tak samo že cvaká

Vloženo

Zdravím,já mám problém na Octávce 1.8 T najeto 182tis.Mě se ozívá velmi silné cvakání jakoby z hlavy motoru.Začlo mi to dělat asi před 3 měsíci a přide mi ,že auto míň táhne a motor celkově je slyšet daloko víc..Zatím jsem se po tom pořádně nepídil.Mohlo by to být něco s ventilama,vačkovým hřídelem atd?Nevím čím to je...auto nehoním brzda-plyn a jezdím normálně.

Jediný co mě napadlo je špatny olej.Mám ho mít už dávno vyměněný.Jsem asi 10000 za doporučenou výměnou podle servisky.

Autu jsem za rok a půl co ho mám nemusel olej dolejvat,páč neubejval.Je možný že jsem si motor tím nevyměněným olejem zničil?Nevím no ....motor má v interiéru zvuk jak Diesel.Takovej hrubej zvuk a cvakání ....Dřív jsem ho na volnoběh neslyšel vůbec.

Vloženo

Bude stačit když sundám hotní víko a zkusím s každým ventilem zahýbat....?Nastartovat bez víka asi nelze že?To by mě kanálama protýkal olej.....Mno zkusím sundat všechny kryty a poslechnout si pořádně odkud to zní.

A můžu tedy počítat s tím,že se mi motor může rozsypat úplně,když to nebudu hned řešit?

Ach jo Fáčko mamky jezdí už 17 let a má najeto 150000 a na motor se šáhnout nemuselo ani jednou...Teda akorát zlobí rozdělovač jinak nic....

Vloženo
Zdravím,já mám problém na Octávce 1.8 T najeto 182tis.Mě se ozívá velmi silné cvakání jakoby z hlavy motoru.Začlo mi to dělat asi před 3 měsíci a přide mi ,že auto míň táhne a motor celkově je slyšet daloko víc..Zatím jsem se po tom pořádně nepídil.Mohlo by to být něco s ventilama,vačkovým hřídelem atd?Nevím čím to je...auto nehoním brzda-plyn a jezdím normálně.

Jediný co mě napadlo je špatny olej.Mám ho mít už dávno vyměněný.Jsem asi 10000 za doporučenou výměnou podle servisky.

Autu jsem za rok a půl co ho mám nemusel olej dolejvat,páč neubejval.Je možný že jsem si motor tím nevyměněným olejem zničil?Nevím no ....motor má v interiéru zvuk jak Diesel.Takovej hrubej zvuk a cvakání ....Dřív jsem ho na volnoběh neslyšel vůbec.

protože píšeš že to nemá i výkon mě napadá jestli neni KO jedna ze zapalovacích cívek a neni spíš slyšet to jak to probíjí do hlavy válců

Vloženo

Nene je to čistě mechanickej zvuk....Stejnej zvuk by vydávalo dotýkání šroubováku na otáčející se ozubené kolo.Prostě kov na kov :feve: .V týdnu se na to podívám pořádně a kdyžtak zkusím natočit zvuk.

Vloženo
Zdravím,já mám problém na Octávce 1.8 T najeto 182tis.Mě se ozívá velmi silné cvakání jakoby z hlavy motoru.Začlo mi to dělat asi před 3 měsíci a přide mi ,že auto míň táhne a motor celkově je slyšet daloko víc..Zatím jsem se po tom pořádně nepídil.Mohlo by to být něco s ventilama,vačkovým hřídelem atd?Nevím čím to je...auto nehoním brzda-plyn a jezdím normálně.

Jediný co mě napadlo je špatny olej.Mám ho mít už dávno vyměněný.Jsem asi 10000 za doporučenou výměnou podle servisky.

Autu jsem za rok a půl co ho mám nemusel olej dolejvat,páč neubejval.Je možný že jsem si motor tím nevyměněným olejem zničil?Nevím no ....motor má v interiéru zvuk jak Diesel.Takovej hrubej zvuk a cvakání ....Dřív jsem ho na volnoběh neslyšel vůbec.

A preco si nevymenil olej. Ja to nemozem pochopit ,o 10 000km pretiahnut interval vymeny. A potom sa cudujete,ze nieco klepe. Gratulujem,mozno hydrosteli-más tam 20kusov. :wallbash:

Vloženo

Tak jak je mozne ze ta N75 cvaka? me totiz taky cvaka a zadnemu s kamosu to nedela a maji ten samy motor co ja. kdyz tu N75 vymenim tak prestane to cvakat? nebo tim problem nevyresim? A kdyz cvaka tak ho odpojim a zapojim a pak je chvili klid ale po chvili to zase zacne. diky za odpoved

Vloženo

Proč jsem nevyměnil olej?Páč jsem línej,nezodpovědnej a hlavně blbej.....sem si furt říkal na to prdim a už je to tady :)

Sem přešel na octávku z fichtla a tam se nějakej olej neřešil.Ale teď už je mi všechno jasný a olej sem už koupil.

Navíc těch 10000 jsem najel asi za 4 měsíce a motor šetřím(nevytáčim za studena,nechávám dochladit turbo,jezdím důchodcovským stylem,nad 4tis ot.jsem se ještě netočil),tak snad to nebude tak hrozný...

Kámoš ještě vetší vůl jezdil přes 2měsíce s Toyotou Carinou téměř bez oleje,než to zadřel.Já mám pořád 3/4 na rysce a zasejc tak hrozně ten olej nevypadá.Že by mě odešlo neco z ventilové techniky se mi nezdá.Náš starej favorit má najeto ranec km a zacházení hrozný a nic se na něm nikdá nepotento,tak nechápu proč by měla Octáva jít do kytek při prošvihnuté výměně oleje.

Vím.že je že už potom tak nemaže a je plnej spalin a bordelu atd .10 tis snad není tak moc....

Vloženo

víko dolu a hlavně olejovou vanu a máš ucpanej sací koš nemaže to hlavu takže díky Tvojí pitomosti si nejspíš motor oddělal 1.8T jaou na olej háklivý a ne málo jel noňskej rok jsme u nás v práci měnily 3 motory 1 hlavu a jednou auto se vezlo rovnou na vrakoviště

Vloženo

Nevíte nekdo co by to mohlo byt? při nastartovaném motoru tadlenc vec cvaka ze to jde slyšet i na několik metru od auta.Je to 1.9TDičko.muže nekdo poradit?

Mel jsem stejny problem. Jenze ten zvuk mi nijak nevadil, nicmene jsem vedel, ze tam nejaky je. Po nastartovani tento rozdelovac tlaku(ci jak ho mam nazvat) cvakal jen chvili a pak se uklidnil. Pred cca 2 mesici mi najednou pri jizde s motorem nad 3000 ot/min prestalo auto tahnout (turbo bez tlaku). Po vypnuti a opetovnem natartovani byl problem pryc. Pokud sly otacky nad jiz zminenou hodnotu, problem se opakoval. V servisu mi tento ventil vymenili a byl pokoj. Nicmene ted se mi to ozyva znovu,ale ne nad 3000ot/min ,ale kdy se mu zachce:-( jeste tam musim zajet...

post-15809-1265101378_thumb.jpg

Vloženo

Koupil jsem si O1 TDi AGR a taky mi to pěkně cvaká. To by ještě šlo,nicméně dneska mi auto padlo do nouzáku a málem sem s ním nevyjel kopec.Otáčky nešly přes 2000ot/min. Po restartu motoru to jelo jak z praku. Na VAGu mi to vyhodilo

17958 - plnici tlak - regulacni odchylka

P1550 - 35-00 - -

Tak mám ten ventil vyměnit? Projel jsem web a zdá se mi to jako jediná volba

  • o 1 rok později...
Vloženo

Vim ze jeden cas mi ten ventil taky cvakal, tedka jsem si spis vsimnul, ze mi pri chcipnuti motoru zacvaka nejaky relatko nekde z levy strany jak je airbox tak 5x do vteriny po dobu tak 2-3 vterin, po chcipnuti jsem to nastartoval a znova chcipnul (teply motor) a delalo to zas... nevite co s tim? mam moznost mrknout se na vagu kdyz mi poradite kde kam...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...