Karamusa Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 Nevíte nekdo co by to mohlo byt? při nastartovaném motoru tadlenc vec cvaka ze to jde slyšet i na několik metru od auta.Je to 1.9TDičko.muže nekdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karamusa Vloženo 20. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2010 může to být elektromagneticky ventyl zpětného vedení vyfuk. plynů? popřípadě co stim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 - elmag ventil zpětného vedení spalin N18 - EGR vypadá jinak, je na výšku ( na fotce v levo) - cvakací N75 je tlakový ventil od turba (ten v pravo) podle té tvé fotky nejde moc poznat o co jde, je to nějaké spadlé. Máš 66kW do roku 2001? typ motoru AGR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karamusa Vloženo 22. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Je to rok 2000 66kw agr.. zkusim to vyfotit normalnim fotakem a ne mobilem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haromax Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Jo N75 regulace turba ten dovede cvakat porádne taky mě nedavno poplasil / delal kraval až moc / jinak cvakani je normalni je tam eletromagneticky ventil ,když spíná tak samo že cvaká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Zdravím,já mám problém na Octávce 1.8 T najeto 182tis.Mě se ozívá velmi silné cvakání jakoby z hlavy motoru.Začlo mi to dělat asi před 3 měsíci a přide mi ,že auto míň táhne a motor celkově je slyšet daloko víc..Zatím jsem se po tom pořádně nepídil.Mohlo by to být něco s ventilama,vačkovým hřídelem atd?Nevím čím to je...auto nehoním brzda-plyn a jezdím normálně. Jediný co mě napadlo je špatny olej.Mám ho mít už dávno vyměněný.Jsem asi 10000 za doporučenou výměnou podle servisky. Autu jsem za rok a půl co ho mám nemusel olej dolejvat,páč neubejval.Je možný že jsem si motor tím nevyměněným olejem zničil?Nevím no ....motor má v interiéru zvuk jak Diesel.Takovej hrubej zvuk a cvakání ....Dřív jsem ho na volnoběh neslyšel vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karamusa Vloženo 23. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2010 Tedka me napadlo že to by to tobe mohli cvakat hydroštely od ventilů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 Bude stačit když sundám hotní víko a zkusím s každým ventilem zahýbat....?Nastartovat bez víka asi nelze že?To by mě kanálama protýkal olej.....Mno zkusím sundat všechny kryty a poslechnout si pořádně odkud to zní. A můžu tedy počítat s tím,že se mi motor může rozsypat úplně,když to nebudu hned řešit? Ach jo Fáčko mamky jezdí už 17 let a má najeto 150000 a na motor se šáhnout nemuselo ani jednou...Teda akorát zlobí rozdělovač jinak nic.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 Zdravím,já mám problém na Octávce 1.8 T najeto 182tis.Mě se ozívá velmi silné cvakání jakoby z hlavy motoru.Začlo mi to dělat asi před 3 měsíci a přide mi ,že auto míň táhne a motor celkově je slyšet daloko víc..Zatím jsem se po tom pořádně nepídil.Mohlo by to být něco s ventilama,vačkovým hřídelem atd?Nevím čím to je...auto nehoním brzda-plyn a jezdím normálně.Jediný co mě napadlo je špatny olej.Mám ho mít už dávno vyměněný.Jsem asi 10000 za doporučenou výměnou podle servisky. Autu jsem za rok a půl co ho mám nemusel olej dolejvat,páč neubejval.Je možný že jsem si motor tím nevyměněným olejem zničil?Nevím no ....motor má v interiéru zvuk jak Diesel.Takovej hrubej zvuk a cvakání ....Dřív jsem ho na volnoběh neslyšel vůbec. protože píšeš že to nemá i výkon mě napadá jestli neni KO jedna ze zapalovacích cívek a neni spíš slyšet to jak to probíjí do hlavy válců Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 Nene je to čistě mechanickej zvuk....Stejnej zvuk by vydávalo dotýkání šroubováku na otáčející se ozubené kolo.Prostě kov na kov .V týdnu se na to podívám pořádně a kdyžtak zkusím natočit zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarysek Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 mam 1.9 tdi AGR taky mi cvaka na volnobech az dost.. a asi mi odesel ve vetsich rychlostech se mi hrozne houpou otacky jako kdybych nekoho tahnul na lane.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKe22 Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Je to ta N75ka,dej na to ruku,ucítíš jak to klepe v tom,přesně podle těch zvuků Je to zhruba pod levým stěračem v mot.prostoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter7 Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Zdravím,já mám problém na Octávce 1.8 T najeto 182tis.Mě se ozívá velmi silné cvakání jakoby z hlavy motoru.Začlo mi to dělat asi před 3 měsíci a přide mi ,že auto míň táhne a motor celkově je slyšet daloko víc..Zatím jsem se po tom pořádně nepídil.Mohlo by to být něco s ventilama,vačkovým hřídelem atd?Nevím čím to je...auto nehoním brzda-plyn a jezdím normálně.Jediný co mě napadlo je špatny olej.Mám ho mít už dávno vyměněný.Jsem asi 10000 za doporučenou výměnou podle servisky. Autu jsem za rok a půl co ho mám nemusel olej dolejvat,páč neubejval.Je možný že jsem si motor tím nevyměněným olejem zničil?Nevím no ....motor má v interiéru zvuk jak Diesel.Takovej hrubej zvuk a cvakání ....Dřív jsem ho na volnoběh neslyšel vůbec. A preco si nevymenil olej. Ja to nemozem pochopit ,o 10 000km pretiahnut interval vymeny. A potom sa cudujete,ze nieco klepe. Gratulujem,mozno hydrosteli-más tam 20kusov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarysek Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 (editace) jeste ze ho menim po 8000 km Editováno: 27. leden 2010, autor: jarysek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vildaa Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Tak jak je mozne ze ta N75 cvaka? me totiz taky cvaka a zadnemu s kamosu to nedela a maji ten samy motor co ja. kdyz tu N75 vymenim tak prestane to cvakat? nebo tim problem nevyresim? A kdyz cvaka tak ho odpojim a zapojim a pak je chvili klid ale po chvili to zase zacne. diky za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Proč jsem nevyměnil olej?Páč jsem línej,nezodpovědnej a hlavně blbej.....sem si furt říkal na to prdim a už je to tady Sem přešel na octávku z fichtla a tam se nějakej olej neřešil.Ale teď už je mi všechno jasný a olej sem už koupil. Navíc těch 10000 jsem najel asi za 4 měsíce a motor šetřím(nevytáčim za studena,nechávám dochladit turbo,jezdím důchodcovským stylem,nad 4tis ot.jsem se ještě netočil),tak snad to nebude tak hrozný... Kámoš ještě vetší vůl jezdil přes 2měsíce s Toyotou Carinou téměř bez oleje,než to zadřel.Já mám pořád 3/4 na rysce a zasejc tak hrozně ten olej nevypadá.Že by mě odešlo neco z ventilové techniky se mi nezdá.Náš starej favorit má najeto ranec km a zacházení hrozný a nic se na něm nikdá nepotento,tak nechápu proč by měla Octáva jít do kytek při prošvihnuté výměně oleje. Vím.že je že už potom tak nemaže a je plnej spalin a bordelu atd .10 tis snad není tak moc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Po kolika myslis ze se olej meni? schvalne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Ja vim no.....jsem hňup .Takže dejme tomu,že máte pravdu a mám něco špatného pod víkem. Můžu ho sundat bez problémů?Abych si něco ještě víc nepokazil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 víko dolu a hlavně olejovou vanu a máš ucpanej sací koš nemaže to hlavu takže díky Tvojí pitomosti si nejspíš motor oddělal 1.8T jaou na olej háklivý a ne málo jel noňskej rok jsme u nás v práci měnily 3 motory 1 hlavu a jednou auto se vezlo rovnou na vrakoviště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra krata Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Nevíte nekdo co by to mohlo byt? při nastartovaném motoru tadlenc vec cvaka ze to jde slyšet i na několik metru od auta.Je to 1.9TDičko.muže nekdo poradit? Mel jsem stejny problem. Jenze ten zvuk mi nijak nevadil, nicmene jsem vedel, ze tam nejaky je. Po nastartovani tento rozdelovac tlaku(ci jak ho mam nazvat) cvakal jen chvili a pak se uklidnil. Pred cca 2 mesici mi najednou pri jizde s motorem nad 3000 ot/min prestalo auto tahnout (turbo bez tlaku). Po vypnuti a opetovnem natartovani byl problem pryc. Pokud sly otacky nad jiz zminenou hodnotu, problem se opakoval. V servisu mi tento ventil vymenili a byl pokoj. Nicmene ted se mi to ozyva znovu,ale ne nad 3000ot/min ,ale kdy se mu zachce:-( jeste tam musim zajet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaza01 Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Koupil jsem si O1 TDi AGR a taky mi to pěkně cvaká. To by ještě šlo,nicméně dneska mi auto padlo do nouzáku a málem sem s ním nevyjel kopec.Otáčky nešly přes 2000ot/min. Po restartu motoru to jelo jak z praku. Na VAGu mi to vyhodilo 17958 - plnici tlak - regulacni odchylka P1550 - 35-00 - - Tak mám ten ventil vyměnit? Projel jsem web a zdá se mi to jako jediná volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 26. Únor 2011 Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 Vim ze jeden cas mi ten ventil taky cvakal, tedka jsem si spis vsimnul, ze mi pri chcipnuti motoru zacvaka nejaky relatko nekde z levy strany jak je airbox tak 5x do vteriny po dobu tak 2-3 vterin, po chcipnuti jsem to nastartoval a znova chcipnul (teply motor) a delalo to zas... nevite co s tim? mam moznost mrknout se na vagu kdyz mi poradite kde kam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.