Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No, to je klasika 1.6-74KW, ne? Raději sem apiš třípísmenné označení motoru...

Vloženo
Kódové označení motoru...např. AEE, AEH, AKL, BFQ, AVU, BGU.....

Jej tak to ti nevím...to auti není moje,ale možná ho koupím, tak jsem jen chtěl vědět co to znamená to SR,protože to slyším prvně.

Vloženo (editace)

Měl jí kámoš.Je to 75 kW,moc spokojen nebyl,přetrvávající problémy s lambda sondou(prý má dvě).

Kód do 04.02 AVU

nad 05.02 BFQ

Na rozdíl od ostatních 1.6 motorů splňuje emisní limity EU-4.

Editováno: , autor: mikl
Vloženo
Měl jí kámoš.Je to 75 kW,moc spokojen nebyl,přetrvávající problémy s lambda sondou(prý má dvě).

Kód do 04.02 AVU

    nad 05.02 BFQ

Na rozdíl od ostatních 1.6 motorů splňuje emisní limity EU-4.

Zajímavé, uvidíme jaká bude tato...pokud ji teda koupím :-)

Vloženo

Jedna taková mi tu občas jezdí,je to kámoše tak mu na tom občas dělám.podle mě dobrý motor,jede pěkně,piše,bezproblému.Má najeto 98000 a te´d jsem mu měnil lambdu za katem.U těchto motorů je to trošku problém,ale lambda stojí okolo 2800,- a okolo 100.000km vydrží.Já osobně jsem měl tuto Octávii s motorem 74 KW,najeto 180.000 jak jsem ji střelil a nemůžu na to říct nic špatného

Vloženo

Je to bud 74kW AKL nebo naka 75kW, kazdopadne uz s tim vylepsenym sanim. Mam ji, 187000km a az na par cidel a novy svody nic, co by se tykalo nejblizsiho okoli motoru, teda az na cip ;) Dlouhodoba spotreba 6.6l po cipu dle PC, nekde kolem 7,1l realna.

Host Guest_Marek
Vloženo

Máme na něm cca 118 000 km, rv 1997, jede dobře, a subjektivně se mi zdá i silnější než je. Máme tu verzi se 74 kw.

Host Guest_Marek
Vloženo

Jediný co mi na tom vadí, je zpřevodování, ale za to pochopitelně nemůže motor. 4100 otáček při 140 km/h mi přijde skoro dost. Jezdím s tím skoro denně, a uvítal bych tam šestku.

Host Guest_Marek
Vloženo

Jinak myslím, že je to docela rozumný kompromis z hlediska dynamiky a spotřeby, pokud někdo nejezdí přes 20 000 km ročně, tam už se potom vyplatí TDI.

Vloženo
Jediný co mi na tom vadí, je zpřevodování, ale za to pochopitelně nemůže motor. 4100 otáček při 140 km/h mi přijde skoro dost. Jezdím s tím skoro denně, a uvítal bych tam šestku.

Jojo, souhlas, i s tou silou. Delat 6. prevod nekdo kdyz to bylo novy, sel bych do ni, takhle uz mi to prijde trosku pozde davat za to 30 hadru ;)

Host Guest_Marek
Vloženo

Jenže to se při nové koupi nedalo, ale ten motor je na tu šestku fakt jak dělanej....

Host Guest_Marek
Vloženo

Prostě rychloběh při nízkých otáčkách, podřadit si můžu vždycky :-)

Host Guest_Marek
Vloženo

No tak do toho nejdu, jezdí to spolehlivě, tak to nebudu spravovat ;)

Vloženo

Mam taky AKL 74kW a je úplně bez problémů.......Jede fajn, i ta spotřeba jde......Nějakých 7l (průměr) za 4000km, teď mi nějakej maník nabízel čip, prý až 25kW, je to možný? Co si o tom myslíte?

Vloženo
Mam taky AKL 74kW a je úplně bez problémů.......Jede fajn, i ta spotřeba jde......Nějakých 7l (průměr) za 4000km, teď mi nějakej maník nabízel čip, prý až 25kW, je to možný? Co si o tom myslíte?

...až 25KW znamená třebas jen 1KW. Jsou tu lidi, co mají 1.6 čiplou a těm 25KW bych asi moc nevěřil. Pán co ti to nabízí bude asi poctivý obchodník... ;)

Host Guest_Marek
Vloženo
Mam taky AKL 74kW a je úplně bez problémů.......Jede fajn, i ta spotřeba jde......Nějakých 7l (průměr)  za 4000km, teď mi nějakej maník nabízel čip, prý až 25kW, je to možný? Co si o tom myslíte?

...až 25KW znamená třebas jen 1KW. Jsou tu lidi, co mají 1.6 čiplou a těm 25KW bych asi moc nevěřil. Pán co ti to nabízí bude asi poctivý obchodník... ;)

Jestli Ti to v pohodě jezdí, tak do toho nenechej hrabat.... ;)

Vloženo
Mam taky AKL 74kW a je úplně bez problémů.......Jede fajn, i ta spotřeba jde......Nějakých 7l (průměr) za 4000km, teď mi nějakej maník nabízel čip, prý až 25kW, je to možný? Co si o tom myslíte?

Myslime si, ze je to kravina ;) U auta bez turba nikdo nemuze jen cipem takhle zvednout vykon.

Vloženo

Cauky.Měl jsem 1,6 74kW něco přes rok a půl a a byl jsem s ní opravdu spokojen.Najezdil jsem s ní přes 68tis.km a motor bez problemu.Bylo to GLXi rok výroby 2000 a když jsem ji bral tak měla najeto 84tis. km.Jediná závada bylo čidlo chladící kapaliny a několikrát jsem musel vyčistit škrtící klapku.Bohužel byla bez klimky a manželka potřebovala větší kufr tak jsem teď šel do Forda mondeo combi 2001 2,0TDDI 85kW Ghia.Ale jako druhé vozítko bych chtěl opět jetou octavku ale teď v combi a v naftě.

Vloženo
Cauky.Měl jsem 1,6 74kW něco přes rok a půl a a byl jsem s ní opravdu spokojen.Najezdil jsem s ní přes 68tis.km a motor bez problemu.Bylo to GLXi rok výroby 2000 a když jsem ji bral tak měla najeto 84tis. km.Jediná závada bylo čidlo chladící kapaliny a několikrát jsem musel vyčistit škrtící klapku.Bohužel byla bez klimky a manželka potřebovala větší kufr tak jsem teď šel do Forda mondeo combi 2001 2,0TDDI 85kW Ghia.Ale jako druhé vozítko bych chtěl opět jetou octavku ale teď v combi a v naftě.

TDDI?! Prý vydařený motor :smich::smich::smich: Hodně štěstí -_- Ale jinak nic proti!!!

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...